waarom ga je dan niet naar korteland motorenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef lipjes het volgende:
Bij MC Rijen.
Morgen weer bellen, kijken wat ze ervan zeggen.
Motor van de zus van mijn schoonzus lekte olie, die had hem ook daar gekocht.
Afleverbeurt is 250 euro.
ik ben er in juni geweest met de auto maar wil het ook nog een keer op de motor doen maar niet op de GSR hehequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:16 schreef Dekatria het volgende:
TT
Maar ik zit er wel serieus aan te denken ja. Noppen onder de Alp dan, en hop met die zooi
Enige issue is er komen met je fiets. Met de boot is aardig expensive, zo merkte ik vorige weekquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben er in juni geweest met de auto maar wil het ook nog een keer op de motor doen maar niet op de GSR hehe
Heb hier nog garantie, dus laat hun het mooi fixen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet naar korteland motoren
http://bikingviking.is/quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige issue is er komen met je fiets. Met de boot is aardig expensive, zo merkte ik vorige week
ach ik ben ook monteur geweest bij motoport kan je mischien wel een x helpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb hier nog garantie, dus laat hun het mooi fixen.
Liefste doe ik het zelf, maar te weinig tijd
Naja, alles wat nog onder garantie valt laat ik daar doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
ach ik ben ook monteur geweest bij motoport kan je mischien wel een x helpen
Enige alternatief dan ja. Maar toch zou ik het liever met de Alp doen, alleen al om er eens noppen onder te kunnen zienquote:
Boot moet je rekenen op 1500> euro voor heen en terug. Al merkte ik wel dat als je een week van tevoren wil boeken het 1200 is. Wat betreft het seizoen zit ik er wel aan vast, dan heb ik vakantiequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:31 schreef Salatrel het volgende:
wat moest het kosten dan? en ik zou sowieso niet in hoogseizoen gaan. eind mei begin juni ofzo dan is het toeristenseizoen nog net niet begonnen en is het een stuk rustiger overal
My point exactlyquote:
Kisten erop en gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Salatrel het volgende:
ik sluip gewoon achter je aan op de tijgâh
Mwoooohquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
zeg nou zelf toch een prachtig weggetje voor een Alp daar beneden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien kost het toch evenveel als dat je voor 2 weken een fiets zou huren (wil je een Triumph dan ben je nog veel duurder uit), dus je bent het geld dan sowieso wel kwijt.quote:
Je kan toch ook thuis je pak ophangen en ervoor gaan strippen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef -XX- het volgende:
Heeft hier trouwens iemand ervaring met Damen Leathers om daar je pak te vermaken???
hoe strak wat leer rek op de duur ietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef -XX- het volgende:
Sinds ik mijn rugprotector eronder prop zit het jassie van m'n pak te strak!
Nouja....dat zal al uitgerekt moeten zijn denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoe strak wat leer rek op de duur iets
ja en bij die verhuur is het 2k eigen risicoquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo te zien kost het toch evenveel als dat je voor 2 weken een fiets zou huren, dus je bent het geld dan sowieso wel kwijt.
Hmm...
hoelang draag je de protector alquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nouja....dat zal al uitgerekt moeten zijn denk ik.
Ik ben dan geen blond meer, maar deze vat ik even niet....quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan toch ook thuis je pak ophangen en ervoor gaan strippen?
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoelang draag je de protector al
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ze komen je wel overal in ijsland ophalen als je pech hebt trouwens (ook als je met je eigen motor bent)
Nou je wilt je pak toch vermaken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben dan geen blond meer, maar deze vat ik even niet....
pose eens een pic met pak en protectoor aan hij moet een beetje strak zitten kan ook via pm hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!
Maar zonder rugprotector rijden is geen optie, dus dan maar m'n pak vermaken..
onthou dan ook vast dat je de weggetjes met een F nummer moet hebbequote:
Ik heb in Schotland al gemerkt dat de weggetjes binnendoor het meest verrassen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onthou dan ook vast dat je de weggetjes met een F nummer moet hebbe
https://maps.google.nl/?l(...)&photoid=po-68267548
quote:
Schotland!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland al gemerkt dat de weggetjes binnendoor het meest verrassen...
Ben je ook bij de Apple cross geweest? En dan dat stuk NA de apple cross.... MFGGGG!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die weggetjes met passing placesNoord-Schotland
[ afbeelding ]
Wel overwogen, maar helaas te ver omquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ben je ook bij de Apple cross geweest? En dan dat stuk NA de apple cross.... MFGGGG!
Zo vet...ik wou dat ik er een filmpje van had gemaakt.
Diepe dalen, hoge heuvels, dikke vette bochten (zoals kombochten)!! Echt een speeltuin.
Wel mooi die ijzeren koffers!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar helaas te ver omik ga echter zeker nog eens terug... teveel mooie wegen daar die ik nog niet gezien heb.
speciaal voor jou op een BMWquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar helaas te ver omik ga echter zeker nog eens terug... teveel mooie wegen daar die ik nog niet gezien heb.
Maar ik bedoel niet die wegen van de Apple cross zelf....Het is een paar km erna. Ik zal eens opzoeken hoe die weg heet. Echt vet....quote:
Ze zijn van aluminium, en in wezen kan je ze makkelijk ook zelf (laten) maken - ben al eens een draadje tegengekomen op ADVRider waar iemand van 2 oude legerjerrycans motorkisten had gemaakt. Waar een wil is is een wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel mooi die ijzeren koffers!
Ik wil ook koffers, maar ik vind dat te prijzig...
En op een F 800 S....daar passen ook geen ijzeren koffers op volgens mij.
Ik klik niet, ik wil altijd dingen met eigen ogen zienquote:
Yes. En als er geen rek voor de 800 is, kan je er zo een laten makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:37 schreef Salatrel het volgende:
zijn toch gewoon touratechs? Die hebben vast ook wel een rekje voor de 800gs
Haha, dat is wel geniaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn van aluminium, en in wezen kan je ze makkelijk ook zelf (laten) maken - ben al eens een draadje tegengekomen op ADVRider waar iemand van 2 oude legerjerrycans motorkisten had gemaakt. Waar een wil is is een weg
[..]
Ik klik niet, ik wil altijd dingen met eigen ogen zienblijven dingen ook een verrassing
Je tietuh zijn gegroeid, ben je zwanger?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb ik nu denk een jaar, maar met de vakanties (als ik alles wat langer draag) merk ik dat het gewoon te strak zit. Als ik m'n protector er dan uit haal, denk ik: Ahhhh wat fijn!!!
Maar zonder rugprotector rijden is geen optie, dus dan maar m'n pak vermaken..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je tietuh zijn gegroeid, ben je zwanger?
Gast daar woon ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Allemachtig wat gaan jullie hard. Eindelijk de klus erop zitten, wat is zo'n schip warm
@Dekatria: klus bij trico scheepswerf, kom je langs zuidplein
ligt het aan mij of is 50k wat laag voor een politiemotor van 10 jaar oud?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de nieuwere TA een nogal magere uitlaat? Het ziet er totaal niet uit in verhouding. http://link.marktplaats.nl/580928505
Hierdoor vind ik het minder waarschijnlijk.quote:Motor loopt perfekt en rijd nog dagelijks.
Wij hebben niks aan die afsluiters gedaan, of de pomp aan gezet. Dat deden de monteurs van die bootquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:06 schreef WhiteJoker het volgende:
En jullie stonden erbij? Ik zou het bij twijfel even gevraagd hebben.
Alles staat gecodeerd, zelfs een kip moet het snappenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha dat snap ik, ik bedoelde die monteurs. Als ik twijfelde of iets in de goede positie stond had ik het gevraagd. Alhoewel ik meestal degene ben aan wie die vragen gesteld wordt (IT'er).
Standaard uitlaat inderdaad. Heb ik ook nog in de garage liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef Salatrel het volgende:
die van dekatria heeft ook zon uitlaat volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |