Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
Dat is gewoon iets wat je weet en waar je als club rekening mee dient te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.
Ribery is ook Moslim.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.
Lijkt me vanzelfsprekend dat je er alles aan doet om fit te zijn, en dus niet hele dagen niet eten of 5 kilo te zwaar terugkomen van je vakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ribery is ook Moslim.
Wat wil je nou zeggen tegen zulke jongens? Dat ze niet aan de Ramadan mogen doen?
Zelfde met die Africacup je weet dat dit er bij hoort.
En in het ergste geval een combinatie van beide.
Tevrede zit in de lappenmand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien.
Reactie Immers vond ik ook raar. Schiet die bal weer tegen de keeper op van paar meter afstand maar leek m weinig te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien.
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
Toch komt 'ie wel elke wedstrijd 2 of 3 keer voor de keeper. Als je dan toch iets positiefs moet noemen.
Zeg dat niet te hard, dan krijg je InZanity weer over je heenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Ergens ook jammer ronduit klote dat Mathijsen is aangetrokken. BMI en De Vrij achterin is echt een sterk blok. De Vrij was absoluut genieten gisteren. Op weinig fouten kunnen betrappen. Domme gele kaart alleen.
Immers maakt wel echt veel meters. Maar doe mij dan toch maar een Bakkal, die af en toe wat lijkt te lamballen maar die had er nu al wel een paar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niet opgelet.
Hij was op dat moment laatste man zeker?
Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Het was in ieder geval vlak na zijn eerste overtreding. In dat opzicht vond ik het niet zo slim, omdat hij daar gewaarschuwd werd door de scheidsrechter. Vanuit mijn positie kon ik niet zo goed zien wat er precies gebeurde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.
Dat ook, ja. Zijn air is echt naar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!
Yup.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef SaxoPower het volgende:
Het is wel goed dat ze veel kansen krijgen. Zodra deze dr dan ook in gaan zijn we een goed team.
Hij komt gewoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:46 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/radio/22(...)zig-met-Guidetti.htm
Guidetti soap #823987
Die gaat straks gewoon eind augustus naar een PL club ofzo.
Schijnbaar is er een mondeling akkoord, for what it's worthquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:46 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/radio/22(...)zig-met-Guidetti.htm
Guidetti soap #823987
Die gaat straks gewoon eind augustus naar een PL club ofzo.
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef Siyara het volgende:
[..]
Schijnbaar is er een mondeling akkoord, for what it's worth
Ach, al kunnen we pas vanaf oktober gebruik van hem maken, zolang wordt afgesproken dat hij niet weg kan in de winterstop vind ik het primaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ook dom dat er blijkbaar geen enkele andere optie is. Komt 'ie niet, zit je straks het hele seizoen met kneusje Fernandez opgescheept.
Waarbij er één niet voldoet, één is gehaald om te kijken of het uberhaupt wat wordt de komende jaren en één die het fysiek nog niet aankan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)
Bulykinquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)
Lekker is datquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.
Goed kunnen gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik vind het stom dat het zo moet gaan. Als hij terugkomt, dan had City dat toch wel meteen kunnen zeggen. We hadden hem goed kunnen gebruiken tegen Kiev bijvoorbeeld
.
Ach ja. City is ook geen liefdadigheidsinstelling. Vind het eigenlijk wel logisch dat ze zo lang mogelijk wachten of er misschien nog iets te verdienen valt en anders nog een jaartje Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik vind het stom dat het zo moet gaan. Als hij terugkomt, dan had City dat toch wel meteen kunnen zeggen. We hadden hem goed kunnen gebruiken tegen Kiev bijvoorbeeld (oké, hij is nog niet fit, maar gaat om het principe)
.
Vorig jaar werd Guidetti ook alleen maar gehaald om te kijken of het wat zou zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarbij er één niet voldoet, één is gehaald om te kijken of het uberhaupt wat wordt de komende jaren en één die het fysiek nog niet aankan.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:04 schreef Nozem. het volgende:
Gisteren wederom gebleken dat de komst va Mathijssen enigszins overbodig is en dat de achilleshiel volledig in de spits ligt.
Clasie wederom geniaal gespeeld je ziet hem steeds dingen doen, passes geven met een snelheid van handelen die door Fernandez en Schaken totaal niet begrepen worden.
Vergeleken met Fernandez kan alles en iedereen alleen maar meevallen manquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:32 schreef TC03 het volgende:
Als Guidetti komt kan het ondertussen eigenlijk alleen maar tegenvallen.![]()
Zeker aangezien hij geen goede voorbereiding heeft kunnen draaien.
Ik vind het wel meevallen hoe slecht Fernandez is, eigenlijk...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeleken met Fernandez kan alles en iedereen alleen maar meevallen man
Tuurlijk lukt het altijd wel om wat goede momenten te vinden. Maar je hebt een constante factor nodig. Een spits die als laatste station in een team het overwicht weet te cashen. Fernandez is niet constant, is geen goaltjesdief en heeft zichzelf moeilijk in de hand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoe slecht Fernandez is, eigenlijk...Kijk de 3-1 tegen Ajax nog maar eens terug, daar doet hij echt uitstekend werk.
Oh ja lol. Dat was slecht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Was ook een moment waarop hij op de middellijn ofzo een bal op de stuit wou aannemen. Die sprong letterlijk 10 meter van zijn voeten af waardoor het een ingooi werd.
Klopt, maar dergelijke momenten heeft Cisse ook heel vaak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Was ook een moment waarop hij op de middellijn ofzo een bal op de stuit wou aannemen. Die sprong letterlijk 10 meter van zijn voeten af waardoor het een ingooi werd.
28 oktober is een mooie rentree!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ach, al kunnen we pas vanaf oktober gebruik van hem maken, zolang wordt afgesproken dat hij niet weg kan in de winterstop vind ik het prima
Precies, ik heb dan liever een Fernandez die de bal zo uit het veld 'controleert' dan een cisse die de bal altijd naar het centrum 'controleert' waardoor de tegenstander snel kan omschakelen. Ik weet het, het is sowieso al triestquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar dergelijke momenten heeft Cisse ook heel vaak.
Onze voorhoede stemt echt treurig af en toe.
open kansen vind ik dan weer overdreven. Open kansen zijn die kansen van Immers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
Voor degenen die compleet lyrisch zijn over onze centrale verdedigers:
Op 0-0 heeft Asare 3 open kansen gehad om te scoren, maakt hij er één van dan is het ineens weer de jonge verdediging die ervaring mist
3 open kansen vond ik het niet echt. Gewoon voorzetten van de zijkant waar het hem iedere keer nog zo moeilijk wordt gemaakt dat hij niet tot een gericht schot of kopbal kan komen. Vond het niet echt slecht verdedigd ofzo, dan hoogstens dat ze 3 keer in korte tijd die voorzet zo makkelijk kunnen geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
Voor degenen die compleet lyrisch zijn over onze centrale verdedigers:
Op 0-0 heeft Asare 3 open kansen gehad om te scoren, maakt hij er één van dan is het ineens weer de jonge verdediging die ervaring mist
Hij troeft 3 keer ons centrale duo af in de 16.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef TN-FR het volgende:
[..]
open kansen vind ik dan weer overdreven. Open kansen zijn die kansen van Immers.
3 goede voorzetten inderdaad. Maar voorzetten zijn vaak lastig in te tikken, zie Schaken zijn kopbal tegen Kiev, volley Immers tegen Kiev, eerste kopbal van Cissé tegen Utrecht. Één op één kansen zijn imo net wat grotere kansen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij troeft 3 keer ons centrale duo af in de 16.
Klopt ook wel, maar tegen een betere tegenstander zijn deze ballen wel raak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 goede voorzetten inderdaad. Maar voorzetten zijn vaak lastig in te tikken, zie Schaken zijn kopbal tegen Kiev, volley Immers tegen Kiev, eerste kopbal van Cissé tegen Utrecht. Één op één kansen zijn imo net wat grotere kansen.
Wordt hij met de helikopter op het veld afgezet.quote:
Klopt, ik vond Utrecht wel heel erg tegenvallen. Niet qua kwaliteit, want dat hebben ze niet, maar ze leverden ook geen strijd. Al kan dat ook een gevolg zijn van goede pressing en goed positiespel van Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja het eerste half uur was inderaad aftasten en kwam Utrecht er 3 keer gevaarlijk door. Voor hetzelfde geld gaan er daar 1 of 2 van in.
Maar dan kom je tevens op het punt dat zodra onze voorhoede de bal niet vast weet te houden, of balverlies lijden, ons middenveld en achterhoede onnodig vaak en lang onder druk komt te staan.
Gelukkig hebben we een meer dan degelijke achterhoede. Alleen op snelheid kunnen ze echt geklopt worden naar mijn mening.
Maar op die manier is het wel moeilijk om aan voetbal toe te komen.
Desondanks valt het tot nu toe nog helemaal niet tegen wat dat betreft.
Ze leverde wel strijd, maar de eerste 30 minuten. Feyenoord speelde dat elke keer goed uit door ze lekker te laten lopen voorin. Die x aantal paasjes op linksachter waar uiteindelijk Indi een mooie bal richting Vormer gaf was het perfecte voorbeeld daarvan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik vond Utrecht wel heel erg tegenvallen. Niet qua kwaliteit, want dat hebben ze niet, maar ze leverden ook geen strijd. Al kan dat ook een gevolg zijn van goede pressing en goed positiespel van Feyenoord.
Dat was echt goed gespeeld inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze leverde wel strijd, maar de eerste 30 minuten. Feyenoord speelde dat elke keer goed uit door ze lekker te laten lopen voorin. Die x aantal paasjes op linksachter waar uiteindelijk Indi een mooie bal richting Vormer gaf was het perfecte voorbeeld daarvan.
En om mezelf nog maar eens te herhalen, die linksachter van Utrecht is een volslagen mongool. Maar dan ook echt van het niveau Stijn Vreeven...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
2e helft was Utrecht wel echt niks meer. Maar dat was ook gewoon eigen verdienste omdat je ze 1e helft lekker hebt laten jagen zonder dat dat echt gevaarlijk werd.
Ik denk dat hij prima mee kan bij een club als NAC, NEC of ADO.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Raar dat je weinig over Mokotjo hoort. Die begint toch wel heel erg op het tweede plan te raken nu.
Verkopen of verhuren.
Als je met zoveel jongelingen niet kunt uitblinken, dan zal hij toch echt gewoon kwaliteit te kort komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Raar dat je weinig over Mokotjo hoort. Die begint toch wel heel erg op het tweede plan te raken nu.
Verkopen of verhuren.
Blijft een vreemde speler. Ben er nog steeds wel van overtuigd dat hij het in zich heeft om te slagen, in ieder geval in de top van Nederland. Maar als je het dan zo weinig laat zien in invalbeurten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je met zoveel jongelingen niet kunt uitblinken, dan zal hij toch echt gewoon kwaliteit te kort komen.
Ik dacht juist dat hij zei dat hij té behoudend speelde en dat bleef hij volgens mij doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft een vreemde speler. Ben er nog steeds wel van overtuigd dat hij het in zich heeft om te slagen, in ieder geval in de top van Nederland. Maar als je het dan zo weinig laat zien in invalbeurten.
Ongeveer de enige speler die onder Koeman slechter is geworden imo. Sinds hij erover begon dat Mokotjo teveel risico nam in zijn spel zag je dat ook terug in zijn wedstrijden. Veel te behoudend.
Al speelde hij incidenteel op rechtsback vorig jaar wel geweldig.
Nee, juist niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij zei dat hij té behoudend speelde en dat bleef hij volgens mij doen.
Op 29/1 dit jaar deed hij het inderdaad heel goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft een vreemde speler. Ben er nog steeds wel van overtuigd dat hij het in zich heeft om te slagen, in ieder geval in de top van Nederland. Maar als je het dan zo weinig laat zien in invalbeurten.
Ongeveer de enige speler die onder Koeman slechter is geworden imo. Sinds hij erover begon dat Mokotjo teveel risico nam in zijn spel zag je dat ook terug in zijn wedstrijden. Veel te behoudend.
Al speelde hij incidenteel op rechtsback vorig jaar wel geweldig.
hmmm... dat idee had ik dus ook WEL..quote:
QFTquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:38 schreef Lastpost het volgende:
In ieder geval mooi om te zien dat al die jonkies uitstralen en lijken te beseffen dat ze vorig seizoen niet boven eigen kunnen hebben gepresteerd, maar dat er nog genoeg rek in zit en ze nog beter kunnen.
[...]
En voor de marktwaarde van onze spelers is het natuurlijk geweldig dat er nu drie internationals rondlopen bij het Nederlands elftal en Clasie binnenkort ook nog wel aan gaat haken.
quote:Kamohelo Mokotjo zal Karim El Ahmadi op het middenveld vervangen. De Marokkaan ontbreekt de komende weken door interlandverplichtingen. Indien Mokotjo niet voldoet, zal Feyenoord extern gaan kijken. Volgens Krabbendam heeft de Zuid-Afrikaan niet het volledige vertrouwen van de technische staf, omdat hij in balbezit teveel risico's in zijn spel zou leggen voor die positie.
Okquote:
De bron van Lastpostquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Lastpost het volgende:
"Mokotjo speelt gecontroleerder dan El Ahmadi, die meer aansluiting naar voren heeft."
"Veel ballen speelt hij breed of terug en daarmee haalt hij het tempo uit de aanvallen"
"Dat komt doordat hij vaak niet opengedraaid staat, waardoor hij de bal eerst moet controleren voordat hij het spel kan gaan verdelen."
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Lastpost het volgende:
"Mokotjo speelt gecontroleerder dan El Ahmadi, die meer aansluiting naar voren heeft."
"Veel ballen speelt hij breed of terug en daarmee haalt hij het tempo uit de aanvallen"
"Dat komt doordat hij vaak niet opengedraaid staat, waardoor hij de bal eerst moet controleren voordat hij het spel kan gaan verdelen."
Ah, dan had ik (of eigenlijk Krabbendam) het mis, ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Of hij is te voorzichtig met balletjes terug als middenvelder doordat hij niet staat opengedraaid en legt als back teveel risico in z'n spel doordat ie niet hoeft open te draaien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dan had ik (of eigenlijk Krabbendam) het mis, ja.
Goossens is geblesseerd toch nog? Vilhena sowieso ook nogquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Middenveld is echt goed bezet ja, Singh-Leerdam-Goossens nog gewoon achter de hand zondag.
Precies, die ook nog. Kan Vilhena op de plek van Vormer? Ben er nog niet echt weg van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goossens is geblesseerd toch nog? Vilhena sowieso ook nog
Vilhena speelde als vervanger van El Ahmadi een top wedstrijd tegen Twente, ik denk het dus wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies, die ook nog. Kan Vilhena op de plek van Vormer? Ben er nog niet echt weg van.
Vormer was tegen Utrecht wel nuttig, maar (nog) niet zo dwingend als El Ahmadi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies, die ook nog. Kan Vilhena op de plek van Vormer? Ben er nog niet echt weg van.
Jezus, geef Vromer eens wat tijd om zich aan te passen. El Ahmadi heeft er volgens mij 3 jaar over gedaan om zichzelf in te passen in het elftal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je er 3 jaar over doet, ben je dan eigenlijk wel een goeie speler?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jezus, geef Vromer eens wat tijd om zich aan te passen. El Ahmadi heeft er volgens mij 3 jaar over gedaan om zichzelf in te passen in het elftal.
Zeg toch nergens dat ik nu Vormer al geen kans meer wil geven. "Ben er nog niet weg van". Vraag me alleen af of het wel een mogelijkheid is om met Vilhena op die plek te spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jezus, geef Vromer eens wat tijd om zich aan te passen. El Ahmadi heeft er volgens mij 3 jaar over gedaan om zichzelf in te passen in het elftal.
Dat levert Feyenoord zo'n slordige 1,2 miljoen op?twitter:transferpings twitterde op maandag 13-08-2012 om 13:15:01BREAKING: Robin van Persie is onderweg naar Manchester voor medische keuring. United en Arsenal zouden akkoord zijn over 24 miljoen pond. reageer retweet
Nee, is een 'nationale' transfer, hij moet buiten UK gaan om ons geld op te leveren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:08 schreef onlogisch het volgende:
Dat levert Feyenoord zo'n slordige 1,2 miljoen op?twitter:transferpings twitterde op maandag 13-08-2012 om 13:15:01BREAKING: Robin van Persie is onderweg naar Manchester voor medische keuring. United en Arsenal zouden akkoord zijn over 24 miljoen pond. reageer retweet
Niets. Binnenlandse transfer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:08 schreef onlogisch het volgende:
Het zal ons een keertje meezittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, is een 'nationale' transfer, hij moet buiten UK gaan om ons geld op te leveren.
Daarom hoopte ik op Juvequote:Op maandag 13 augustus 2012 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal ons een keertje meezitten
wa denkte zelluf...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:15 schreef Scrummie het volgende:
Weet niemand of wij destijds met verkoop van Persie een doorverkooppercentage hebben bedongen? Gezien het feit dat ie voor een habbekrats weg is gegaan toen.
Nee. Geldt voor alle transfers behalve voor transfers binnen het opleidingsland. Dus hier krijgt Feyenoord wel een vergoeding voor, zie: http://sport.infonu.nl/vo(...)onale-transfers.htmlquote:
quote:Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')
quote:
quote:Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')
Voor iedere transfers waarover een opleidingsvergoeding geldt, dient de kopende club in principe deze zaken af te handelen en de opleidingsclubs te betalen. In de praktijk wordt dit echter vaak ook door de verkopende club gedaan. De opleidingsvergoeding omvat 5% van de transferwaarde, wat dus meestal simpelweg 5% van de koopsom betekent. Als bij een transfer een ruil van spelers plaatsvindt wordt de waarde anders ingeschat.
Bij het transfervrij aantrekken van spelers is geen opleidingsvergoeding van toepassing, aangezien daar geen transfersom aan hangt. Ook bij de verhuur van spelers is geen sprake van deze vergoeding.
Percentage's per levensjaar
De opleidingsvergoeding wordt dus verdeeld onder alle clubs waar een speler actief was vanaf zijn 12e tot en met zijn 23e levensjaar. Per jaar heeft een club recht op een deel van de vergoeding. De verdeling is als volgt;
Levensjaar Deel van vergoeding Deel van totale transfersom
12 5% 0.25%
13 5% 0.25%
14 5% 0.25%
15 5% 0.25%
16 10% 0.5%
ieder volgend jaar t/m 23 10% 0.5%
Onzin, het gaat erom dat de transfer plaats vindt naar een land wat niet hetzelfde is als het land waar de speler is opgeleid. Engeland =/= Nederland, dus Feyenoord krijgt gewoon een vergoeding.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, is een 'nationale' transfer, hij moet buiten UK gaan om ons geld op te leveren.
Misschien Vagner Love maar eens bellen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
Toch weer een miljoentje in de kas erbij.
Rustig maar hoor, dus ik had het mis...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, het gaat erom dat de transfer plaats vindt naar een land wat niet hetzelfde is als het land waar de speler is opgeleid. Engeland =/= Nederland, dus Feyenoord krijgt gewoon een vergoeding.
Ik zou denken van wel, maar goed, geloof dat Wotte's secretaresse toen TD wasquote:
bij het potje voor de nieuwe spits ..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:32 schreef Lastpost het volgende:
Toch ruim 9 ton in euro's als het bedrag klopt, altijd fijn.
dan hebben we al 1,3 miljoen te besteden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
bij het potje voor de nieuwe spits ..
Gratis geld!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:32 schreef Lastpost het volgende:
Toch ruim 9 ton in euro's als het bedrag klopt, altijd fijn.
vraag me af of je daar als club zelf achteraan moet..quote:
Of dat ze meer kosten moeten maken om het geld te krijgen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vraag me af of je daar als club zelf achteraan moet..
dan zal dat door Feyenoord wel weer vergeten worden..
misschien is die op tijd terug voor de trainingquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:42 schreef Freudie het volgende:
Toch raar dat er niets wordt gezegd in de berichtgeving van het NL elftal, aangezien ze daar gewoon zeggen dat alle internationals zijn gearriveerd...da's raar als hij nu onderweg is naar Manchester.
Denk dat zoiets wel in een standaard formulier vast ligt met regels etc?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:36 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vraag me af of je daar als club zelf achteraan moet..
dan zal dat door Feyenoord wel weer vergeten worden..
Aldus de telegraaf.quote:AMSTERDAM - Op de achtergrond worden tot het moment dat de transfermarkt sluit, nog steeds gevechten gevoerd om Robin van Persie bij Arsenal weg te halen. Waar Juventus en Manchester City zijn afgehaakt, hoopt Manchester Unietd-manager Alex Ferguson dat het bestuur van Arsenal zal bezwijken.
Maar Wenger wil in principe niet zijn beste speler aan een grote concurrent verkopen. Tenzij Ferguson een vermogen neertelt. En daar zit op dit moment de crux. Ferguson wil geen 25 miljoen betalen voor een speler die over bijna tien maanden transfervrij is.
"Ik ga er nog steeds vanuit dat Van Persie bij Arsenal blijft", aldus Wenger
quote:De Vrij: "Martins Indi is als back minder dan als centrale verdediger" Michiel van den Broek
Bruno Martins Indi werd na het vertrek van Ron Vlaar bij Feyenoord in het hart van de verdediging geposteerd. Door de komst van Joris Mathijsen lijkt de nieuwbakken international weer te moeten verhuizen naar de backpositie. Aanvoerder Stefan de Vrij ziet zijn ploeggenoot echter liever centraal spelen.
"Ik vind Bruno als back minder dan wanneer hij in het midden staat", aldus De Vrij in gesprek met Spits. "Ik denk dat het voor hem een lichte teleurstelling is als hij weer de rol van linksachter krijgt."
Martins Indi verwacht dat hij vanaf komende wedstrijd weer op de linkerflank wordt uitgespeeld. "Die kans is inderdaad groot. Voor mijn eigen ontwikkeling en ervaring zou het goed zijn om op één vaste positie te spelen, maar Joris heeft nu eenmaal veel ervaring in het centrum. En aan de andere kant is het voor mij natuurlijk niet onaardig om op twee posities uit de voeten te kunnen."
Zeer sterk argument zelfs. We zijn één wedstrijd op weg en zowel De Vrij als Janmaat hebben al een gele kaart te pakken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Het onderstreept mijn inziens nogmaals de overbodigheid van de komst van Mathijsen. Nu is het tegen argument natuurlijk wel een goede, namelijk dat wanneer de Vrij geblesseerd is en BMI geschorst, je wel heel dun in de spoeling zit.
Ik was vroeger ook een spits, maar op het middenveld was ik beter. Zelfde geldt voor BMI. Hij gedijt veel sneller & beter in het centrum dan op de LB positie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Scrummie het volgende:
BMI was in de jeugd toch ook LB? Niet zeuren dan.
Leerdam kan op RB spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeer sterk argument zelfs. We zijn één wedstrijd op weg en zowel De Vrij als Janmaat hebben al een gele kaart te pakken.
Want op LB heeft hij net zoveel gespeeld als in het centrum vorig jaar? Geloof het niet, BMI was alleen de laatste paar wedstrijden vast LB dacht ik toch? Of heb ik het nu zo mis? Wie weet groeit hij in elk geval door een seizoen lang LB te spelen wel zo in die rol dat hem dat weer beter af gaat als in het centrum, who knows..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een spits, maar op het middenveld was ik beter. Zelfde geldt voor BMI. Hij gedijt veel sneller & beter in het centrum dan op de LB positie.
Ja dat weet ik ook wel. Ik wil maar aangeven hoe snel het kan gaan voordat de eerste schorsing in de achterhoede gaat vallen. Nog los van eventuele blessures. Dat moet je op kunnen vangen.quote:
Vleugelspelers hebben we nu genoeg tenzij Miyaichi ook in de spits kan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:15 schreef OProg het volgende:
Ryo Miyaichi is ook weer eens in de verhuur, deze maal aan Wigan Athletic.
pfff Zo goed was die jap ook weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vleugelspelers hebben we nu genoeg tenzij Miyaichi ook in de spits kan.
Miyaichi en Guidetti in 1 elftal zou echt mooi zijn
Dat blijkt wel, anders was hij nu wel doorgebroken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
pfff Zo goed was die jap ook weer niet.
In de goeie ouwe tijd niet neequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Merkie het volgende:
Hij is nog maar 19 he. Genoeg topvoetballers die op hun 19e niet eens basis waren in de Eredivisie.
Hij leek me wel typisch iemand die moest aarden in een club. Kan me voorstellen dat alles na Feyenoord gewoon kut isquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, anders was hij nu wel doorgebroken.
Hij heeft daar miljoenen aankoop Gervinho voor zich. En ook die Chamberlain heeft een streepje voor.quote:
Ja, dat is op zich wel geduchte concurrentie jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft daar miljoenen aankoop Gervinho voor zich. En ook die Chamberlain heeft een streepje voor.
quote:Slechts in het seizoen 2007/2008, onder leiding van Fontein en Van Geel, wist Ajax op de transfermarkt goede zaken te doen. Het saldo vergoedingssommen eindigde dat seizoen 25 miljoen in de plus.
Vind het een ideale tijd, genoeg tijd voor de pmds en niet al te laat thuis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:05 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker kut dat de thuiswedstrijd weer om 20:00 is, waarom nou niet gewoon ietsjes later, 20:30-21:00![]()
Nu moet ik weer gaan kijken of ik het überhaupt wel kan halen, zal ik wel weer wat met mijn werk moeten gaan schuiven..
Welke wedstrijd? Tegen Sparta Praag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:18 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Vind het een ideale tijd, genoeg tijd voor de pmds en niet al te laat thuis.
Tegen Praag, daarom mooie tijd voor doordeweekse avondwedstrijd. Zaterdag is 20.45 dan weer beter ivm pmds en daarna de stad nog in te kunnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Tegen Sparta Praag?
Want de wedstrijd tegen Heerenveen begint om 20.45u namelijk.
Ach, die man is al jaren niet geloofwaardig meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Derksen noemt nu opeens Stefan de Vrij en BMI grote talenten.
Bronquote:Ondanks de grote concurrentie denkt Feyenoord een kans te maken John Guidetti opnieuw als huurling naar Rotterdam te halen. Zaakwaarnemer Per Jonsson sluit een terugkeer niet uit.
Guidetti herstelt nog steeds van een virusinfectie en traint bij Manchester City apart van de groep. Zijn gezondheid vormt een obstakel voor clubs die meteen over hem willen beschikken, maar Feyenoord heeft meer geduld.
Guidetti zal op korte termijn een beslissing nemen over zijn toekomst, zegt Jonsson. 'John gaat vooruit, dat is goed nieuws. Binnenkort ga ik met hem en Manchester City rond de tafel zitten om te kijken wat het beste is voor John.'
Ondanks interesse uit de Premier League en de Serie A is een terugkeer in Rotterdam volgens Olsson niet uitgesloten. 'Bij Feyenoord heeft hij het heel goed naar zijn zin gehad en prima gepresteerd. Die club is zeker een optie, maar zo zijn er meer mogelijkheden. Die gaan we op ons gemak onderzoeken.'
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel sprak vorige week nog met Guidetti. 'We zitten er kort op. Er is veel contact, dat is wat we blijven doen.' (Martijn Krabbendam)
Damn, hij heeft het nog langer volgehouden dan ik dacht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
Djee, waarvoor de actie werd gehouden tijdens PSV thuis vorig jaar, is vandaag helaas overleden.
Niet haten jij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef PIETR het volgende:
Guidetti moet je een streep onder zetten. Veels te groot risico. Niemand weet wanneer hij weer wedstrijdfit is. Kan over een maandje zijn, over een half jaar, of misschien zelfs nooit meer. Er moet gewoon een spits bijkomen, klaar.
Ben het wel met je eens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef PIETR het volgende:
Haten? Met een fitte Guidetti ben je gewoon kampioenskadidaat. Aan een Guidetti die nog een half jaar buitenspel staat heb je niks.
Tussen amper kunnen lopen en niet 100% wedstrijdfit zit een groot verschil. Er moet een spits bijkomen die er meteen staat. Niet dat ik Praag vrees, maar als we de kansen dan weer niet afmaken liggen we uit Europa. Die Fernandez bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef TC03 het volgende:
Voor hen die twijfelen aan het nut van een niet geheel fitte Guidetti, hij was ook niet 100% fit toen hij met een hattrick Ajax velde.
Dat is waar, maar ik geloof ook niet dat hij amper kan lopen. Op Instagram zie je hem gewoon voorbij komen alsof er niks aan de hand is. Uiteraard betekent dat niet dat er niks aan de hand is, maar als je amper kan lopen zit je in een rolstoel en/of en je bedlegerig, daar lijkt geen sprake van te zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tussen amper kunnen lopen en niet 100% wedstrijdfit zit een groot verschil. Er moet een spits bijkomen die er meteen staat. Niet dat ik Praag vrees, maar als we de kansen dan weer niet afmaken liggen we uit Europa. Die Fernandez bakt er helemaal niks van.
Zou toch wel wat zijn als we hem ooit zouden kunnen kopen. Zie het alleen idd niet gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Als je het doet moet Geel een eerste optie tot koop bedingen voor een vastgestelde prijs. En dat lijkt me onwaarschijnlijk. Laat staan dat we het kunnen ophoesten volgend seizoen.
Denk dat hij het zelf niet eens wil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Zou toch wel wat zijn als we hem ooit zouden kunnen kopen. Zie het alleen idd niet gebeuren.
Sowieso, maar het kan nog maanden duren voordat hij uberhaupt weer een beetje half-fit is. Dat is gewoon te lang.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik de argumenten tegen een komst van Guidetti goed begrijp, blijf ik bij mijn standpunt: neem dat risico.
Ik denk dat een half-fitte Guidetti nog altijd beter is dan de meeste spitsen in de eredivisie en sowieso beter dan wat er momenteel bij Feyenoord rondloopt.
Maar da's mijn mening
Kan zelfs 2 jaar duren.. of 3 jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso, maar het kan nog maanden duren voordat hij uberhaupt weer een beetje half-fit is. Dat is gewoon te lang.
En hij kan ook met een maand weer topfit zijn. Ik ben geen dokter en ik gok dat jij dat ook niet bent. Daarbij gok ik dat de doktoren van Feyenoord wel geconsulteerd zijn. Aangezien Guidetti al een tijd ziek is en de interesse van Feyenoord nog immer aanwezig is, gok ik ook dat zei inschatten dat het herstel binnen afzienbare tijd dusdanig goed is dat hij op niveau geschat wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso, maar het kan nog maanden duren voordat hij uberhaupt weer een beetje half-fit is. Dat is gewoon te lang.
Als we denken dat hij als Kuyt is, dan niet. Geloven we hem op zijn woord, dan is alles mogelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat hij het zelf niet eens wil.
Hé, hij moet zich érgens weer in de schijnwerpers spelen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat hij het zelf niet eens wil.
Uiteraard bijzonder onwaarschijnlijk, maar mocht je nou zo'n optie krijgen voor een miljoen of 6-7 en je zou de CL halen, dan zou ik het nog doen ook, zoals ik onze situatie bij de club nu in kan schatten dan...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Als je het doet moet Geel een eerste optie tot koop bedingen voor een vastgestelde prijs. En dat lijkt me onwaarschijnlijk. Laat staan dat we het kunnen ophoesten volgend seizoen.
Dat hij Feyenoord een geweldig mooie club vind waar hij graag nog eens speelt, wil niet zeggen dat hij zich voor jaren vast wil leggen op een niveau wat hij nu eigenlijk al bijna ontstijgt en wat natuurlijk gewoon ver onder zijn ambitieniveau ligt. Ik begrijp hem daar dan nog best in ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als we denken dat hij als Kuyt is, dan niet. Geloven we hem op zijn woord, dan is alles mogelijk.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:39 schreef Droopie het volgende:
hihi, epke hoe lang duurt jouw oefening, '40 tot 45 seconden' ... moest gelijk aan dit topic denken
Goed punt, had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat hij Feyenoord een geweldig mooie club vind waar hij graag nog eens speelt, wil niet zeggen dat hij zich voor jaren vast wil leggen op een niveau wat hij nu eigenlijk al bijna ontstijgt en wat natuurlijk gewoon ver onder zijn ambitieniveau ligt. Ik begrijp hem daar dan nog best in ook.
Het is momenteel 38 graden, je heb geen jas nodig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Guidetti moet gewoon een goede jas kopen en niet elke dag bij vapianos eten en zijn vriendin moet stoppen met blowen
Hopen dat dat gemekker snel gedaan is. Iedereen staat vooral vrij te geloven wat íe zelf wil, maar als dat er voor zorgt dat je niet fatsoenlijk kunt werken lever je je salaris ook maar in.quote:Anass Achahbar, de beoogde tweede spits achter Guyon Fernandez, ontbrak gisteren bij Feyenoord in Utrecht. De 18-jarige jeugdinternational kampt met een oorontsteking.
De voorgeschreven antibioticakuur slaat nauwelijks aan omdat de spits door de ramadan beperkt is bij het innemen van de medicijnen.
Ook aanwinst Omar Elabdellaoui wordt afgeremd door de vastenperiode. De huurling van Manchester City neemt geen voedsel tot zich op wedstrijddagen.
Linkerspits Sekou Cissé, net als Anass Achahbar en Guyon Fernandez moslim, neemt wel voedsel tot zich op dagen dat Feyenoord speelt.
quote:Als Feyenoord geen nieuwe (goedkope) spits vindt, is Guyon Fernandez de aanvalsleider die John Guidetti moet doen vergeten. Hij vraagt daarvoor steun van Jezus, de Heilige Maagd Maria en zijn overleden vader.
Kluisje
Vlak voor elke thuiswedstrijd draait Guyon Fernandez zich in de kleedkamer altijd even om naar zijn kluisje. Daarin staat een foto van zijn vader die vijf jaar gleden overleed aan de gevolgen van een nierziekte en afbeeldingen van de Heilige Maagd Maria en haar zoon Jezus. ,,Dan bid ik en vraag ik of Zij mij kracht willen geven en ervoor willen zorgen dat ik niet geblesseerd raak. Het geeft mij het gevoel dat ik klaar ben voor de wedstrijd, dat ik niet bang hoeft te zijn voor dingen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Dit maakt mij sterker en bewuster van waar ik mee bezig ben.
Kerk
De 26-jarige spits van Feyenoord is opgegroeid met de kerk en heeft dat nooit losgelaten. Maar voordat mijn vader overleed, hield ik het bij korte gebeden, daarna ben ik dat uitgebreider gaan doen, zegt Fernandez, die voor en na elke wedstrijd het graf van zijn vader bezoekt. Als hij op zondag om 14.30 uur moet spelen, rijdt de Hagenaar op de wedstrijddag naar de begraafplaats in de buurt van Kijkduin, soms gaat hij een dag voor het duel al langs.
Vader
Mijn vader was degene met wie ik alles op voetbalgebied besprak. Nu doe ik dat dus nog steeds, alleen zie ik hem niet meer. Vóór een wedstrijd vraag ik kracht aan hem en een dag na het duel ga ik naar zijn graf om verslag te doen. Wat er goed ging en minder goed, dat soort dingen. Er hangt tegenwoordig zon machine met kaarsen en aanstekers, dus dan brand ik er eentje voor hem en vraag ik om kracht.
Verlies
Fernandez heeft het lange tijd erg moeilijk gehad met het verlies. Vooral op belangrijke momenten kon hij het bijna niet verdragen dat zijn vader er niet meer bij kon zijn. Bijvoorbeeld toen de aanvaller dankzij zijn late treffer met Excelsior promoveerde naar de Eredivisie en toen hij zijn contract bij Feyenoord tekende. Tegenwoordig heeft hij zich erbij neergelegd. Toen ik tegen ADO Den Haag scoorde, vond ik het nog wel jammer dat hij niet op de tribune zat, maar ik heb nu het gevoel dat hij het toch wel ziet.
Graf
Ook in mindere periode vindt Fernandez rust en steun bij het graf van zijn vader. Vorig seizoen miste hij elf wedstrijden door schorsingen vanwege het slaan van NECer Rens van Eijden en het uitdelen van een kopstoot aan PSVer Marcelo. Na die momenten was het best lastig om naar de begraafplaats te gaan, omdat ik weet hoe hij vroeger op dat soort zaken reageerde, zegt hij met een glimlach. Als hij nog had geleefd, zou hij in de auto terug naar huis niet veel tegen me hebben gezegd. Dan zou hij me pas na een uur ofzo de les lezen. Vandaar dat ik met een gevoel van schaamte naar zijn graf ging.
Fout
Hij vond er ook een verklaring voor het feit dat hij tweemaal in een seizoen dezelfde fout beging, ondanks dat hij na de eerste maal had beloofd niet nog een keer over de schreef te gaan. Tegen PSV mocht ik spelen omdat John Guidetti er niet bij was en toen wilde ik er alles aan doen om te scoren en belangrijk te zijn voor het team. Daar moet dan alles voor wijken. De ene keer pakt dat beter uit dan de andere keer, maar ik had mijn team natuurlijk niet moeten benadelen en in de steek moeten laten.
Dé spits
Als er naar wordt gevraagd, doet Fernandez desnoods nog tienduizend keer zijn verhaal over de twee schorsingen. Maar liever richt hij zich op het nieuwe seizoen. De ex-speler van ADO Den Haag en Excelsior is nu immers dé spits van Feyenoord. Ondanks de terugkeer van Guidetti naar Manchester City zegt trainer Ronald Koeman genoeg vertrouwen te hebben in de spelers die hij nu tot zijn beschikking heeft. Er hoeft dus niet per se een nieuwe centrumaanvaller aangetrokken te worden.
Held
Dus krijgt Fernandez de erfenis van de tot een held uitgegroeide Zweed op zijn schouders. Daar denk ik niet aan. De trainer zei vandaag na de training nog dat het leuk en aardig is wat er vorig seizoen allemaal is gebeurd en dat we tweede zijn geworden. Maar nu begint iedereen weer op nul, alle spelers moeten zich opnieuw bewijzen. Ik ga ervoor zorgen dat ik alles ga spelen. Vorig seizoen was mijn eerste jaar bij Feyenoord en moest ik nog wennen aan het hogere niveau en de grootheid van de club. Maar ik ben met een enorme voorsprong ten opzichte van vorig seizoen aan deze voorbereiding begonnen. Dat merkte ik tijdens de eerste training waarop Ron Vlaar weer voor het eerst meedeed. Vorig jaar raakte ik nog wel eens uit balans of leed ik balverlies als ik werd aangespeeld met een man in mijn rug. Nu pakte Ron me stevig aan, maar was ik niet van de bal af te krijgen. Wat dat betreft ben ik gegroeid. Desalniettemin zullen met zn allen een stapje harder moeten lopen, want nu houdt iedereen weer rekening met Feyenoord.
Eind deze maand wacht de eerste klus in de voorronde van de Champions League. Papa Fernandez zal ongetwijfeld trots zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet zich wel thuis voelen bij Feyenoord
Kelvin Leerdam de 5e van linksonderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Rillingen, al krijgen we hem terug voor een half jaar, we moeten hem hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Vooral die beelden aan het begin van Dynamo zijn pijnlijk
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Vooral die beelden aan het begin van Dynamo zijn pijnlijk
Same here!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Siyara het volgende:
[..]
Rillingen, al krijgen we hem terug voor een half jaar, we moeten hem hebben
ja omdat boskamp naast 'm zat...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:05 schreef Merkie het volgende:
Volgens Gijp staan wij en Twente er het best voor.
Verdedigend had hij het over en dat is ook zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja omdat boskamp naast 'm zat...
Laat journalisten ook eens kappen met hem naar Feyenoord te vragen. Hij is geen clubman meer en niemand zit meer op 'm te wachten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat die gast toch eens zijn muil houden over Feijenoord
Dat is natuurlijk wel zo, dat journalisten hem vragen - maar hij antwoord maar al te graagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat journalisten ook eens kappen met hem naar Feyenoord te vragen. Hij is geen clubman meer en niemand zit meer op 'm te wachten.
Ik zie Martin van Geel daar niet voor aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie dat zelfde Feyenoord er nog wel voor aan om hem over 2 jaar met open armen te ontvangen
Van Geel gaat dat niet doen. Heeft ook al gezegd dat hij hem alleen nu wou hebben, want over 2 jaar is het te laat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie dat zelfde Feyenoord er nog wel voor aan om hem over 2 jaar met open armen te ontvangen
Best kans dat het nieuwe avontuur dan Dirkje eindigt in een herhaling van Van Hooijdonk. Hopelijk dan niet met een afsluiter bij Feyenoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel gaat dat niet doen. Heeft ook al gezegd dat hij hem alleen nu wou hebben, want over 2 jaar is het te laat.
Heeft een nieuwe vriendin, misha barton.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Guidetti moet gewoon een goede jas kopen en niet elke dag bij vapianos eten en zijn vriendin moet stoppen met blowen
Toen ze in The OC speelde was zij echt lekker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er tegenwoordig minder uitziet.
[ afbeelding ]
Perfect voor een no-nonsense club als de onze dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef TC03 het volgende:
Toch oogt Guidetti een beetje als een lompe boer. Niks mis mee verder, maar hij past niet echt in het showbizz-wereldje vind ik.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Perfect voor een no-nonsense club als de onze dus.
scroll anders iets naar boven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft Guidetti een nieuwe chick?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
oh hij heeft zijn highschool sweetheart verlaten? Balen zeg.
quote:
Meh, dat moet gewoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
Volgens mij gaat hij nog steeds met die Sanna heur.
Praat geen poep. Van Geel heeft juist altijd zulks gezegd:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel gaat dat niet doen. Heeft ook al gezegd dat hij hem alleen nu wou hebben, want over 2 jaar is het te laat.
quote:Van Geel wilde nog niet naar de toekomst kijken. “We hebben geen toezeggingen gedaan omdat je niet weet hoe de situatie over één of twee jaar is. We laten de tijd zijn werk doen en bekijken de situatie per zomer”, aldus Van Geel.
quote:"Ik begroet Dirk Kuijt het liefst vandaag nog bij Feyenoord, want hij past hier als geen ander", zegt Van Geel. "Hij is hier meer dan welkom. Maar ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat hij komende zomer al terugkeert."
quote:Van Geel vindt het moeilijk om te zeggen of het er in de toekomst wél van komt. "Dat weet je nooit. We hebben elkaar geen toezeggingen gedaan, want je weet niet hoe de situatie er in 2013 of 2014 voorstaat.
Dat dus. Geen Sanna geen Guidetti, die chick was meesterlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Als hij Sanna laat zitten hoeft hij niet terug te komen, het is een package deal
Die slet gewoon dumpen want door haar heeft hij die infectie opgelopen, vieze hoeah!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dus. Geen Sanna geen Guidetti, die chick was meesterlijk.
No wee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Die slet gewoon dumpen want door haar heeft hij die infectie opgelopen, vieze hoeah!
Volgens mij heeft van Geel in eerste instantie juist gezegd dat hij alleen nu de kans had om terug te komen. Ook al is dat niet waar, van Geel heeft ook gezegd dat hij pissed is over het feit dat hij zich aan het lijntje gehouden voelt door onze vriendelijke Dirk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Praat geen poep. Van Geel heeft juist altijd zulks gezegd:
[..]
[..]
[..]
bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft van Geel in eerste instantie juist gezegd dat hij alleen nu de kans had om terug te komen. Ook al is dat niet waar, van Geel heeft ook gezegd dat hij pissed is over het feit dat hij zich aan het lijntje gehouden voelt door onze vriendelijke Dirk.
Laatst nog bij FC Rijnmond dacht ik, toen ze hem interviewden over de (toen nog) mogelijke komst van Mathijsen.quote:
Zullen er serieus zoveel meer dan 1000 gaan? Max 1200 lijkt me.quote:Slechts 1.000 kaarten voor Praag-uit
Gepubliceerd op 14 August 2012 - 12:02
Op donderdag 30 augustus speelt Feyenoord de return in de vierde voorronde van het Europa League-toernooi uit tegen Sparta Praag. Voor dit duel zal aanstaande donderdag de kaartverkoop voor Diamond-en Goldcardhouders beginnen. De prijs van het kaartje is vijftien euro. Net als bij het uitduel in Kiev wederom een mooie prijs voor de Feyenoord-supporters. Zo kan het dus ook!
Wij verwachten dat de animo voor deze wedstrijd groter is dan het aanbod van 1.000 kaarten en spreken de hoop uit dat Feyenoord er in slaagt om meer kaarten voor de Feyenoord-supporters te krijgen.
Mochten de kaarten via de Diamond- en Goldcardhouders niet uitverkocht raken, dan kunnen vanaf woensdag 22 augustus ook de houders van een Silvercard een kaart kopen.
Dan moet ze wel stoppen met blowen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink veel gasten gewoon achteraan rijden. Het is niet zo gek ver met de auto en een vliegticket kost geen reetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Zullen er serieus zoveel meer dan 1000 gaan? Max 1200 lijkt me.
Nee, gaan er echt heel veel. Sowieso iedereen die ik afgelopen zondag sprak gaat. Dan weet je vaak al wel hoe laat het is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Zullen er serieus zoveel meer dan 1000 gaan? Max 1200 lijkt me.
We spelen eerst thuis, hopen dat de trip niet louter toeristisch is...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, gaan er echt heel veel. Sowieso iedereen die ik afgelopen zondag sprak gaat. Dan weet je vaak al wel hoe laat het is.
Hoop ik ook niet voor de club.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We spelen eerst thuis, hopen dat de trip niet louter toeristisch is...
Heb nog steeds nachtmerries van dat ene filmpje dat ze m helemaal spacedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Als hij Sanna laat zitten hoeft hij niet terug te komen, het is een package deal
Die heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb nog steeds nachtmerries van dat ene filmpje dat ze m helemaal spaced
Volgens mij wel ja, het was in ieder geval engquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef Dekatria het volgende:
Was dat niet die ene dat ze Queen doet?
Die is echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, het was in ieder geval eng
Linkje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is echt verschrikkelijk ja
Ja laatste europese trip voor mij was Nancy uit, maar toen had ik nog een goldcard al waren kaarten toen makkelijk te regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, gaan er echt heel veel. Sowieso iedereen die ik afgelopen zondag sprak gaat. Dan weet je vaak al wel hoe laat het is.
Ik doe het zoals altijd wel daar. Ben er woensdag al, dus zien wel hoe het loopt. Anders gewoon in de kroeg kijken daar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja laatste europese trip voor mij was Nancy uit, maar toen had ik nog een goldcard al waren kaarten toen makkelijk te regelen. Word dus dringen bij de primera en anders valt daar hopelijk wat te regelen.
Ja vind het altijd zonde om zo'n tripje dan te maken en in de kroeg te eindigen. Doe mij toch maar de drankonderbreking in het stadion. We zitten er zelf al dinsdagavond dus genoeg tijd idd om iets te regelen voor wat kroontjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe het zoals altijd wel daar. Ben er woensdag al, dus zien wel hoe het loopt. Anders gewoon in de kroeg kijken daar.
Ik zit er zelf ook dinsdagavond. Inderdaad genoeg tijd om even te kijken op woensdag. Woensdag om 17:00 is er ook een wedstrijd trouwens. Meteoh Praha vs Bohemians 1905. Ruimte voor 3500 man, dus gewoon kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja vind het altijd zonde om zo'n tripje dan te maken en in de kroeg te eindigen. Doe mij toch maar de drankonderbreking in het stadion. We zitten er zelf al dinsdagavond dus genoeg tijd idd om iets te regelen voor wat kroontjes.
quote:Lamprou: 'Mijn situatie moet binnen twee jaar veranderen'
Kostas Lamprou speelde gisteren een vlekkeloze wedstrijd met de beloften tegen Jong FC Dordrecht. De Griekse jeugdinternational speelde vorig seizoen enkel een aantal wedstrijden in de KNVB-beker en hij moet het dan ook vooral hebben van de wedstrijden bij Jong Feyenoord/Excelsior. In de hiërarchie bij Feyenoord staat de 20-jarige doelman achter collega-keeper Erwin Mulder; een positie waar hij momenteel vrede mee heeft. Lamprou ziet echter ook dat zijn situatie binnen nu en twee jaar moet veranderen.
'Bij Feyenoord voel ik me gewoon thuis. Feyenoord is een goede club voor mij. Erwin (Mulder, red.) heeft het goed gedaan vorig jaar. Ik moet mijn best blijven doen en als de kans komt, moet ik laten zien dat ik goed kan keepen. Als de situatie over twee jaar echter ongewijzigd is dan zal ik graag naar een andere club willen gaan. Feyenoord is goed voor me, maar op een gegeven moment moet je ook aan je eigen ontwikkeling denken.'
Heeft Lamprou gelijk in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook dinsdagavond. Inderdaad genoeg tijd om even te kijken op woensdag. Woensdag om 17:00 is er ook een wedstrijd trouwens. Meteoh Praha vs Bohemians 1905. Ruimte voor 3500 man, dus gewoon kijken.
[..]
Dat ie soms te laat komt is echt zijn enige minpunt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook dinsdagavond. Inderdaad genoeg tijd om even te kijken op woensdag. Woensdag om 17:00 is er ook een wedstrijd trouwens. Meteoh Praha vs Bohemians 1905. Ruimte voor 3500 man, dus gewoon kijken.
[..]
Wellicht ook aanwezig ja. Jij vliegt ook vanaf Rotterdam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Yes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wellicht ook aanwezig ja. Jij vliegt ook vanaf Rotterdam?
Volgens mij alleen maar Feijenoord aan boord. Wie van het forum hier gaan er nog meer naar Praag?quote:
quote:Het toppunt van omgekeerde discriminatie: Bij het Maasgebouw (een gebouwtje ver afgelegen van ‘de stad’, waar door de weeks niemand komt, waar slechts één keer in de veertien dagen een evenementje is) vliegen er een paar raampjes uit. Volgens ‘de politiek’ was de maatschappelijke impact van deze twee kapotte raampjes zo groot dat ‘alles’ gerechtvaardigd was om de daders te pakken. Dagelijks grote voorpagina koppen. De ene dag nog gekker dan de andere. Opsporing verzocht. Kranten. Aanplakposters en natuurijk de billboards. Het meest opvallende: Aboutaleb die te pas en te onpas zijn eigen politieke boodschap over de rug van Feyenoord in het daglicht wilde brengen. Klikkerdeklik voor een Google zoekopdracht om de geschiedenisboeken erbij te pakken…
Een klein half jaar later: Op het stadhuisplein in Rotterdam vliegen na een R&B feestje alle ramen eruit van tientallen winkels (midden in het centrum waar dagelijks tienduizenden mensen met veel plezier winkelen en hun natje en droogie doen). Mensen plunderden alsof het een avondje Falluja betrof. Alles slopen. Alles kapot. De volgende dag op pagina 3 in de krant een bijregeltje. Geen krantenkoppen. Niet één dag. Geen aanplakposters. Geen billboards en gisteren na vele weken van stilte eindelijk een paar foto’tjes op internet. Niet op TV. En Aboutaleb? Die horen we helemaal niet… zeker geen maatschappelijke impact als het uitgaansleven + middenstand volledig gesloopt wordt. Bewijs? Wederom een klikkerdeklik voor een Google zoekopdracht. Deze keer geen enkele keer een Aboutaleb te vinden die kritiek heeft.
Wat is hier het verschil? Wat heeft nou echt de meeste impact? Een Maasgebouw waar nooit iemand komt (behalve wat idioten) of een drukke winkelstraat? Waar zit het verschil dan? Het zal toch niet zo zijn dat het komt omdat bij het Maasgebouw 99% van de ‘aanwezigen’ Feyenoorder waren van Hollandse afkomst, en bij het R&B feest eigenlijk alleen maar donker getinte en Neo-Hollanders? Gaan we nu ook een hek bouwen rondom elk café? Gaan we nu ook preventief alle donker getinte mensen op de foto zetten de hele dag? Gaan we nu ook de ausweis vragen van willekeurige mensen op het stadhuisplein die aan ‘de omschrijving’ voldoen? Gaan we nu ook buitenproportionele-abnormaliserende maatregelen proberen door te voeren zoals een blaastest bij iedereen die het stadhuisplein op wil komen? Waarom geen alcoholverbod op het stadhuisplein? Of de terrassen leeg? Weet je hoe gevaarlijk een vol terras kan zijn? Waar blijf je dan? Met je grote muil dan?
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie “elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven”.
Weer zo'n legioen debiel die aandacht zoek met een slachtoffer rol betoogquote:
Inderdaad, na 1 zin was ik al gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Weer zo'n legioen debiel die aandacht zoek met een slachtoffer rol betoog![]()
Toen hij de VN er ging bij halen ben ik gestopt met lezen
Vrouwen hebben helaas een korte houdbaarheid...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er tegenwoordig minder uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat mijn printpapier niet zacht genoeg is om mijn kont mee af te vegen anders wist ik het welquote:
Goede kont vooral.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen foto's helaas. Kwam wel eens voorbij huppelen op trainingen ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo'n post is natuurlijk waardeloos zonder...
I know..vandaar dat ik de zin ook niet afmaaktequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen foto's helaas. Kwam wel eens voorbij huppelen op trainingen ofzo.
Bericht er even bijquote:
quote:Update 14 augustus 21:30 uur - Pot neemt geen risico en stuurt gekwetste Clasie naar huis
Cor Pot kan woensdag voor het oefenduel van Jong Oranje tegen Italië ook geen beroep doen op Jordy Clasie. De middenvelder van Feyenoord arriveerde al met een liesklachten in het trainingskamp in Leeuwarden. Na de laatste training dinsdag werd besloten geen risico te nemen. Pot heeft besloten geen vervanger op te roepen en zijn selectie telt daardoor nu nog maar zeventien spelers.
quote:Cabral in beeld bij Espanyol
Volgens het Spaanse El Mundo Deportivo zou Jerson Cabral in de belangstelling staan van het Catalaanse Espanyol.
De club is op zoek naar twee of drie versterkingen voor de aanval. Cabral wordt daarbij genoemd als een van de opties. Cabral heeft nog een contract dat een jaar doorloopt bij Feyenoord.
De Rotterdammers zouden dan ook niet onwelwillend tegenover een transfer staan, indien daar een behoorlijke transfersom tegenover staat.
Zover ik weet is hij ook qua levensstijl altijd met voetbal bezig. Hij gaat altijd op tijd naar bed, gaat nooit uit en gaat niet met de verkeerde mensen omquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik zie het nog steeds wel in Cabral zitten, maar dan zal hij het geduld en de mentaliteit moeten hebben. Dat ontbreekt er volgens mij aan. Beetje realiteitsbesef. Zo'n jongen zou prima kunnen uitgroeien tot een Assaidi achtige speler.
Maar als hij niet wil verlengen mag hij voor een mooi bedrag verkocht worden. Hoe je het ook wendt of keert, Cabral is vervangbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik zie het nog steeds wel in Cabral zitten, maar dan zal hij het geduld en de mentaliteit moeten hebben. Dat ontbreekt er volgens mij aan. Beetje realiteitsbesef. Zo'n jongen zou prima kunnen uitgroeien tot een Assaidi achtige speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |