abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 augustus 2012 @ 10:06:05 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115503512
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:06:48 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115503522
In Yellow We Trust :Y)
pi_115503569
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator maandag 13 augustus 2012 @ 10:10:17 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115503603
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.
4045
onlogisch
pi_115503618
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Dat is gewoon iets wat je weet en waar je als club rekening mee dient te houden.
pi_115503716
Er wordt ook rekening mee gehouden aangezien die Omar geen speelminuten krijgt zolang hij aan de ramadan meedoet. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115503802
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.
Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.
pi_115503890
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.
Ribery is ook Moslim.
Wat wil je nou zeggen tegen zulke jongens? Dat ze niet aan de Ramadan mogen doen?
Zelfde met die Africacup je weet dat dit er bij hoort.
En in het ergste geval een combinatie van beide.
pi_115503941
Je kan het ze ook niet verbieden, lijkt me logisch.

Je kan alleen wel bepaalde consequenties eraan verbinden. Heel leuk bijvoorbeeld dat die Omar niet wil eten op de wedstrijddag, maar dan speelt hij dus ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115503945
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ribery is ook Moslim.
Wat wil je nou zeggen tegen zulke jongens? Dat ze niet aan de Ramadan mogen doen?
Zelfde met die Africacup je weet dat dit er bij hoort.
En in het ergste geval een combinatie van beide.
Lijkt me vanzelfsprekend dat je er alles aan doet om fit te zijn, en dus niet hele dagen niet eten of 5 kilo te zwaar terugkomen van je vakantie.
pi_115504092
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien. _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:31:26 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_115504132
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien. _O_
Tevrede zit in de lappenmand. :7
pi_115504152
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Reactie Immers vond ik ook raar. Schiet die bal weer tegen de keeper op van paar meter afstand maar leek m weinig te doen.
pi_115504196
Toch komt 'ie wel elke wedstrijd 2 of 3 keer voor de keeper. Als je dan toch iets positiefs moet noemen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115504286
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
Toch komt 'ie wel elke wedstrijd 2 of 3 keer voor de keeper. Als je dan toch iets positiefs moet noemen. :')
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.

Ergens ook jammer dat Mathijsen is aangetrokken. BMI en De Vrij achterin is echt een sterk blok. De Vrij was absoluut genieten gisteren. Op weinig fouten kunnen betrappen. Domme gele kaart alleen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 13 augustus 2012 @ 10:39:01 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115504320
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Zeg dat niet te hard, dan krijg je InZanity weer over je heen ;(
4045
onlogisch
  Moderator maandag 13 augustus 2012 @ 10:39:28 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115504337
quote:

[..]

Ergens ook jammer ronduit klote dat Mathijsen is aangetrokken. BMI en De Vrij achterin is echt een sterk blok. De Vrij was absoluut genieten gisteren. Op weinig fouten kunnen betrappen. Domme gele kaart alleen.
4045
onlogisch
pi_115504340
quote:

[..]

Immers maakt wel echt veel meters. Maar doe mij dan toch maar een Bakkal, die af en toe wat lijkt te lamballen maar die had er nu al wel een paar gemaakt.
pi_115504347
quote:
Domme gele kaart alleen.
Hele slimme gele kaart juist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115504376
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Hele slimme gele kaart juist.
Oh, dan heb ik niet opgelet. :')

Hij was op dat moment laatste man zeker?
Elite
Tegen TTIP
pi_115504396
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik niet opgelet. :')

Hij was op dat moment laatste man zeker?
Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115504490
quote:

[..]

Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!
pi_115504549
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.
Het was in ieder geval vlak na zijn eerste overtreding. In dat opzicht vond ik het niet zo slim, omdat hij daar gewaarschuwd werd door de scheidsrechter. Vanuit mijn positie kon ik niet zo goed zien wat er precies gebeurde.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!
Dat ook, ja. Zijn air is echt naar.
Elite
Tegen TTIP
pi_115504829
Een week naar de OS geweest, dus heb het moeten doen met twee samenvattingen van een paar minuten van de wedstrijden tegen Kiev en Utrecht.

Niet echt een goede uitgangssituatie om te oordelen, maar volgens mij was het spel was aardig. En De Vrij en BMI _O_

En volgens mij hadden we ook wel minimaal een doelpuntje extra mogen maken in die twee wedstrijden. Het vizier van bijvoorbeeld een Immers staat nog niet bepaald op scherp. Schaken gaat opeens wel voorzetten geven die aankomen :D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115504908
Het is wel goed dat ze veel kansen krijgen. Zodra deze dr dan ook in gaan zijn we een goed team.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')