Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
Dat is gewoon iets wat je weet en waar je als club rekening mee dient te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou dat echt niet accepteren als clubleiding dat die jongens minder inzetbaar zijn omdat ze weigeren te eten. Je hoort er gewoon alles aan te doen dat je zo fit mogelijk bent.
Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet ook als club dat wanneer je dat soort jongens binnen haalt dit er bij kan horen.
Ribery is ook Moslim.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of het van tevoren besproken is, zo niet dan niet accepteren.
Lijkt me vanzelfsprekend dat je er alles aan doet om fit te zijn, en dus niet hele dagen niet eten of 5 kilo te zwaar terugkomen van je vakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ribery is ook Moslim.
Wat wil je nou zeggen tegen zulke jongens? Dat ze niet aan de Ramadan mogen doen?
Zelfde met die Africacup je weet dat dit er bij hoort.
En in het ergste geval een combinatie van beide.
Tevrede zit in de lappenmand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien.
Reactie Immers vond ik ook raar. Schiet die bal weer tegen de keeper op van paar meter afstand maar leek m weinig te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien gisteren. Zonde van al die gemiste kansen. Minimaal drie ervan had een spits gemaakt. Fernandez voorin is niks, net als dat Immers er ook weinig van bakt. Hopen op Guidetti en anders Te Vrede maar voor de wolven gooien.
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
Toch komt 'ie wel elke wedstrijd 2 of 3 keer voor de keeper. Als je dan toch iets positiefs moet noemen.
Zeg dat niet te hard, dan krijg je InZanity weer over je heenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ja. Hij staat er wel elke keer. Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Ergens ook jammer ronduit klote dat Mathijsen is aangetrokken. BMI en De Vrij achterin is echt een sterk blok. De Vrij was absoluut genieten gisteren. Op weinig fouten kunnen betrappen. Domme gele kaart alleen.
Immers maakt wel echt veel meters. Maar doe mij dan toch maar een Bakkal, die af en toe wat lijkt te lamballen maar die had er nu al wel een paar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niet opgelet.
Hij was op dat moment laatste man zeker?
Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik van Fernandez niet zeggen. Die faalt gewoon opzichtig. Had pas na een half uur in de gaten dat hij meedeed.
Het was in ieder geval vlak na zijn eerste overtreding. In dat opzicht vond ik het niet zo slim, omdat hij daar gewaarschuwd werd door de scheidsrechter. Vanuit mijn positie kon ik niet zo goed zien wat er precies gebeurde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was die handsbal toch? Volgens mij kon die negert van Utrecht zo doorlopen, had ook rood kunnen krijgen geloof ik maar heb het nog niet teruggezien.
Dat ook, ja. Zijn air is echt naar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het een arrogante hufter ook, tis gewoon wachten tot hij weer tegen rood aan loopt, dat zie je aan heel z'n houding!
Yup.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef SaxoPower het volgende:
Het is wel goed dat ze veel kansen krijgen. Zodra deze dr dan ook in gaan zijn we een goed team.
Hij komt gewoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:46 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/radio/22(...)zig-met-Guidetti.htm
Guidetti soap #823987
Die gaat straks gewoon eind augustus naar een PL club ofzo.
Schijnbaar is er een mondeling akkoord, for what it's worthquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:46 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/radio/22(...)zig-met-Guidetti.htm
Guidetti soap #823987
Die gaat straks gewoon eind augustus naar een PL club ofzo.
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef Siyara het volgende:
[..]
Schijnbaar is er een mondeling akkoord, for what it's worth
Ach, al kunnen we pas vanaf oktober gebruik van hem maken, zolang wordt afgesproken dat hij niet weg kan in de winterstop vind ik het primaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ook dom dat er blijkbaar geen enkele andere optie is. Komt 'ie niet, zit je straks het hele seizoen met kneusje Fernandez opgescheept.
Waarbij er één niet voldoet, één is gehaald om te kijken of het uberhaupt wat wordt de komende jaren en één die het fysiek nog niet aankan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)
Bulykinquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Noem maar een andere goede transfer-vrije spits. Opzich heb je nu 3 spitsen in je team (Achabar, Fernandez en Te Vrede)
Lekker is datquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij niet fit is kan hij naar Feyenoord. Mooi akkoord is dat.
Goed kunnen gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik vind het stom dat het zo moet gaan. Als hij terugkomt, dan had City dat toch wel meteen kunnen zeggen. We hadden hem goed kunnen gebruiken tegen Kiev bijvoorbeeld
.
Ach ja. City is ook geen liefdadigheidsinstelling. Vind het eigenlijk wel logisch dat ze zo lang mogelijk wachten of er misschien nog iets te verdienen valt en anders nog een jaartje Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker is dat. Ik vind het stom dat het zo moet gaan. Als hij terugkomt, dan had City dat toch wel meteen kunnen zeggen. We hadden hem goed kunnen gebruiken tegen Kiev bijvoorbeeld (oké, hij is nog niet fit, maar gaat om het principe)
.
Vorig jaar werd Guidetti ook alleen maar gehaald om te kijken of het wat zou zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarbij er één niet voldoet, één is gehaald om te kijken of het uberhaupt wat wordt de komende jaren en één die het fysiek nog niet aankan.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:04 schreef Nozem. het volgende:
Gisteren wederom gebleken dat de komst va Mathijssen enigszins overbodig is en dat de achilleshiel volledig in de spits ligt.
Clasie wederom geniaal gespeeld je ziet hem steeds dingen doen, passes geven met een snelheid van handelen die door Fernandez en Schaken totaal niet begrepen worden.
Vergeleken met Fernandez kan alles en iedereen alleen maar meevallen manquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:32 schreef TC03 het volgende:
Als Guidetti komt kan het ondertussen eigenlijk alleen maar tegenvallen.![]()
Zeker aangezien hij geen goede voorbereiding heeft kunnen draaien.
Ik vind het wel meevallen hoe slecht Fernandez is, eigenlijk...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeleken met Fernandez kan alles en iedereen alleen maar meevallen man
Tuurlijk lukt het altijd wel om wat goede momenten te vinden. Maar je hebt een constante factor nodig. Een spits die als laatste station in een team het overwicht weet te cashen. Fernandez is niet constant, is geen goaltjesdief en heeft zichzelf moeilijk in de hand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoe slecht Fernandez is, eigenlijk...Kijk de 3-1 tegen Ajax nog maar eens terug, daar doet hij echt uitstekend werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |