abonnement Unibet Coolblue
pi_116183150
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Is nogal wat discussie geloof ik over, Heerhugowaard is as usual ook een optie :P. Maar ze waren nu bezig met Overstad, ik vind het prima. Iedere keer naar Haarlem of Amsterdam moeten is ook een gedoe.
Degene die ik sprak had het over Boekelermeer maar de persoon die er echt over gaat is op vakantie, altijd he deze periode. En zij stelde Overstad voor wat mij een slecht idee lijkt qua parkeerruimte enz.
pi_116183167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Degene die ik sprak had het over Boekelermeer maar de persoon die er echt over gaat is op vakantie, altijd he deze periode. En zij stelde Overstad voor wat mij een slecht idee lijkt qua parkeerruimte enz.
Ps: Heerhugowaard zou van ons ook wel mogen, behoorlijk dichtbij.
pi_116183789
Nadeel van ikea om de hoek is dat de funfactor dan n stuk weg is. Nu moet je er nog n stuk voor rijden, als t om de hoek zit, kan je er elke dag naartoe...

Zelfde geld voor de mediamarkt vroeger
pi_116183884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:08 schreef JohnB52 het volgende:
En hoeveel km is dat rijden voor jullie?

Ik moet van middelburg naar Breda, bijna 100km!
Ik heb geen rijbewijs > dus ov >ongeveer anderhalf uur reistijd voor ikea Haarlem. Toen ik nog in Amersfoort woonde kon ik lekker op de fiets :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:15:12 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116184447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef JohnB52 het volgende:
Nadeel van ikea om de hoek is dat de funfactor dan n stuk weg is. Nu moet je er nog n stuk voor rijden, als t om de hoek zit, kan je er elke dag naartoe...

Zelfde geld voor de mediamarkt vroeger
Mwah, dat maakt mij dan weer weinig uit, ik moet sowieso wel overal met de auto heen, maar ik zit dan ook op 2 plekken... vanaf de Veluwe ga ik zo even naar Amersfoort, en vanuit Gouda ga ik zo even naar Delft, en onderweg van de Veluwe naar Gouda ga ik nog wel eens naar Utrecht :')

Overigens schat ik niet in dat ik vaker ga als ik straks weer in Amersfoort (maar niet op fiets-afstand) woon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116184485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef JohnB52 het volgende:
Nadeel van ikea om de hoek is dat de funfactor dan n stuk weg is. Nu moet je er nog n stuk voor rijden, als t om de hoek zit, kan je er elke dag naartoe...

Zelfde geld voor de mediamarkt vroeger
Ik heb nooit een klap aan gevonden die mediamarkt, Ikea daarintegen wel en niet eens omdat ze leuke meubeltjes hebben maar het is er gewoon gezellig. Vooral het deel met prullaria, lampen etc en uiteraard het restaurant, lekker en goedkoop :D
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:16:28 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116184509
Ik kan kiezen tussen Delft of Utrecht, maar Delft heeft de voorkeur en ik rij er vaak ook nog wel voor 1 of 2 dingetjes heen. :Y
Tot groot genoegen van mijn kinderen: IJSJE!!!!
***
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:20:37 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116184648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan kiezen tussen Delft of Utrecht, maar Delft heeft de voorkeur en ik rij er vaak ook nog wel voor 1 of 2 dingetjes heen. :Y
Tot groot genoegen van mijn kinderen: IJSJE!!!!
Delft is idd leuker, want groter en vaak dingen die daar als eerste liggen :Y
Plus dat je altijd een verrassing kunt hebben als je een medewerker aanspreekt, mag je zo in het Engels verder :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116185504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Degene die ik sprak had het over Boekelermeer maar de persoon die er echt over gaat is op vakantie, altijd he deze periode. En zij stelde Overstad voor wat mij een slecht idee lijkt qua parkeerruimte enz.
Oeh, in die hoek (Overstad/Boekelermeer) zou wel érg tof zijn :o

Maar Overstad lijkt me ook een drama qua parkeren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116185781
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh, in die hoek (Overstad/Boekelermeer) zou wel érg tof zijn :o

Maar Overstad lijkt me ook een drama qua parkeren.
Exact mijn idee, Boekelermeer of Heerhuwaard dus.
Maar goed, er zit weer een muis die Overstad erdoor wil drukken, stomme muts.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:42 #186
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_116185798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Exact mijn idee, Boekelermeer of Heerhuwaard dus.
Maar goed, er zit weer een muis die Overstad erdoor wil drukken, stomme muts.
;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_116197630
Ik ben voor Zaandam, alleen met de voorwaarde dat ze de oude Bruynzeel gebouwen zoveel mogelijk intact laten of ergens anders complete nieuwbouw ;)
pi_116204394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Net geinformeerd, kon het niet laten.
Ze zijn bezig met overleg hier maar Zaandam blijkt een stap voor te staan, helaas.
Mijn mening en niet omdat ik hier woon is dat er al genoeg in de randstad (Haarlem, Amsterdam) zit en dat kop Noord Holland ook weleens wat wil. *O*
Bij IKEA en die hebben dat aangegeven?

Er is in ieder geval juist al jaren sprake van een 2e vestiging in of in buurt van noord Amsterdam.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116209293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik heb nooit een klap aan gevonden die mediamarkt, Ikea daarintegen wel en niet eens omdat ze leuke meubeltjes hebben maar het is er gewoon gezellig. Vooral het deel met prullaria, lampen etc en uiteraard het restaurant, lekker en goedkoop :D
Utrecht is redelijk bereikbaar met OV. Er stoppen bussen, maar je moet nog wel een eind lopen met je aankopen onder de arm.

Het is bar ongezellig, erg rommelig geworden en het restaurant ziet er akelig uit. Het zal de overgang naar de verbouwing zijn. Heb deze week zitten kijken naar de parkeer- en laadplaats. Die wordt bebouwd, dus wèg ruimte en optische long.

Hebben alle filialen die vervelende indeling dat je bij binnenkomst eerst naar boven moet?
pi_116209603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Utrecht is redelijk bereikbaar met OV. Er stoppen bussen, maar je moet nog wel een eind lopen met je aankopen onder de arm.

Het is bar ongezellig, erg rommelig geworden en het restaurant ziet er akelig uit. Het zal de overgang naar de verbouwing zijn. Heb deze week zitten kijken naar de parkeer- en laadplaats. Die wordt bebouwd, dus wèg ruimte en optische long.

Hebben alle filialen die vervelende indeling dat je bij binnenkomst eerst naar boven moet?
Alle vestigingen die qua ondergrond meerlaags gebouwd kunnen worden/zijn hebben die indeling. Dat is een "verplichting" bij het ontwerp. Vroegah was dat niet zo. Toen waren Sliedrecht en Groningen sowieso enkel vloers.

Volgens mij kom je tegenwoordig nergens de winkel op de bovenste etage binnen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:39:04 #191
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116217077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Utrecht is redelijk bereikbaar met OV. Er stoppen bussen, maar je moet nog wel een eind lopen met je aankopen onder de arm.
Veel betere optie dan de bus: neem de sneltram vanaf CS naar Nieuwegein, halte Kanaleneiland Zuid, ongeveer 12 minuten! ;)
Wel nog een stukkie lopen met de spullen, maar best okee te doen hoor, tenzij je een bankstel op je rug mee wil nemen uiteraard. :P

Ik woon op drie tramhaltes daarvandaan. Levensgevaarlijk voor je portemonee :( , vandaag weer 69 pleuro 'ingeleverd'. Maar wel blij met mijn spulletjes (wat lampjes, wat Jansjö-spotjes, een paar handdoeken en een leuke knalgroene badmat) hoor.
Ikea = O+ O+ O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:45:03 #192
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116217323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij kom je tegenwoordig nergens de winkel op de bovenste etage binnen.
Nou, in Utrecht word je toch nog echt meteen naar boven gedirigeerd.
Niet dat ik daar een probleem mee heb.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:46:20 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116217366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, in Utrecht word je toch nog echt meteen naar boven gedirigeerd.
Niet dat ik daar een probleem mee heb.
Ja, het winkelgedeelte (de showroom) kom je vrijwel overal boven binnen, maar de ingang is een verdieping lager.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:49:26 #194
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116217481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het winkelgedeelte (de showroom) kom je vrijwel overal boven binnen, maar de ingang is een verdieping lager.
Da's waar, maar de Ikea Directie zorgt er echt wel voor dat je toch echt weer de hele route boven langs al die verleidelijke spulletjes moet hobbelen voordat je weer beneden komt bij de blokker-achtige spullen. Gelijk hebben ze uiteraard, ongelooflijk hoe vaak er toch weer een leuk artikel aan mijn vingers blijft plakken 'on the way there'...

Het is gewoon een magistraal concept, dat Ikea. _O_
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_116217555
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, in Utrecht word je toch nog echt meteen naar boven gedirigeerd.
Niet dat ik daar een probleem mee heb.
Huh? Dat is toch precies wat ik ook zei? :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:52:05 #196
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116217584
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Dat is toch precies wat ik ook zei?
Je komt binnen, op de 1e etage in Utrecht en moet dan nog een etage naar boven.
Ik viel je niet aan hoor. ;)
Een klein perceptie-probleempje van mijn kant, wellicht. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:57:20 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116217763
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Da's waar, maar de Ikea Directie zorgt er echt wel voor dat je toch echt weer de hele route boven langs al die verleidelijke spulletjes moet hobbelen voordat je weer beneden komt bij de blokker-achtige spullen. Gelijk hebben ze uiteraard, ongelooflijk hoe vaak er toch weer een leuk artikel aan mijn vingers blijft plakken 'on the way there'...

Het is gewoon een magistraal concept, dat Ikea. _O_
Mwah, afhankelijk van wat ik nodig heb sla ik dat gewoon over... als ik alleen een vaas nodig heb dan ga ik gewoon zo rechtstreeks mogelijk naar de vazenafdeling, en in Delft kun je zelfs op de entreeverdieping zo doorlopen naar de marktplaats.
In Utrecht en Amersfoort loop ik dan gewoon richting restaurant en dan naar beneden, en daar ook weer de shortcuts waar mogelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:59:18 #198
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116217839
Moet trouwens weer bekennen dat ik een aantal nieuwe artikelen weer helemaal geniaal vind:



^O^ O+ prachtig, bijna jaren 50-vintage!
Kennelijk is het dat ook, gebaseerd op een eigen ontwerp uit de begindagen.
't Is jammer dat ik geen stoel, sorry, fauteuil nodig heb, anders ging ik hem meteen ophalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door HetKlusKonijn op 31-08-2012 01:15:59 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:02:44 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116217960
Een orenstoel is idd geweldig, mijn vader had vroeger een leren orenstoel, en het liefst zat ik daar overdwars in, met m'n benen over de armleuning...
Toen het leer versleten was is het nog jaren de stoel van de hond geweest, toen mocht ze er eindelijk wel liggen zonder eraf gestuurd te worden :D

Als ik ooit de (financiële) ruimte heb dan komt er weer een mooie diepe leren orenstoel O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:04:06 #200
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116218003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, afhankelijk van wat ik nodig heb sla ik dat gewoon over... als ik alleen een vaas nodig heb dan ga ik gewoon zo rechtstreeks mogelijk naar de vazenafdeling, en in Delft kun je zelfs op de entreeverdieping zo doorlopen naar de marktplaats.
In Utrecht en Amersfoort loop ik dan gewoon richting restaurant en dan naar beneden, en daar ook weer de shortcuts waar mogelijk.
Het is iedere keer weer mijn voornemen om dat ook te doen (ik ken de weg in de Utrecht-vestiging heel erg goed, ook de shortcuts), maar de verleiding om toch weer eens even een kijkje te nemen in de showroom wint het iedere keer weer.
En iedere keer weer ben ik verbaasd hoe Ikea met leuke, en vooral ook betaalbare, ideeën iets heel aantrekkelijks weet te creeëren. :)

Binnenkort naar de keuken-afdeling aldaar. :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')