Ja idd dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kindje is deze week doodgeboren, 8 maanden.
Soms denk ik "Ja maar die persoon zal vast heel jong zijn" en dan denk ik meteen "Maar dat is geen geldige reden" er achteraan.quote:
Ben 24quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik "Ja maar die persoon zal vast heel jong zijn" en dan denk ik meteen "Maar dat is geen geldige reden" er achteraan.
Ik wil er op mijn 68-ste best nog zo uit zien na zo'n leven als hij heeft gehad.quote:
Ja ok met Hansie vind ik het ook vaak zozo. Dan maken ze er een sport van hem voor paal te zetten, en dat gaat ten koste van het programma. Dan zie ik liever Bossie en z'n cafélach.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms kan ik me er wel aan ergeren. Maar dat is wel lekker
Hoe jong ben je dan wel????quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
t klinkt wel lekkermaar ik heb nog nooit van deze groep gehoord
Als je hem op de belg zet ben je wel een paar uurtjes zoet meestal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar dat is niet heel de dag van s'morgens tot s'avonds. Dat zal echt wennen zijn
Want de Tour en het EK zijn dat wel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar dat is niet heel de dag van s'morgens tot s'avonds. Dat zal echt wennen zijn
Bossie > Hansiequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ok met Hansie vind ik het ook vaak zozo. Dan maken ze er een sport van hem voor paal te zetten, en dat gaat ten koste van het programma. Dan zie ik liever Bossie en z'n cafélach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |