Liever dat dan zo'n botoxkop.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef mootie het volgende:
Die zonnebrillen ook altijd om de rimpels te verbergen.
Ah lekker ergerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik bedenk me opeens iets:
MORGEN WEER VI
waar is dit van? kan je dat ergens op tv zien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kindje is deze week doodgeboren, 8 maanden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef alors het volgende:
Trouwens Robbies vrouw had geen miskraam maar Gary Barlows vrouw. Robbies vrouw is wel zwanger.
Over naar jou Albert.
Vuelta nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Maver24 het volgende:
Sportzomer is gewoon over
we gaan we naar het ritme van het dagelijks leven toe
Snif.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis met VI toch?quote:
WTFquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
t klinkt wel lekkermaar ik heb nog nooit van deze groep gehoord
Klopt, maar geen miskraam maar na 8 maanden dood geboren. Vorige week.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef alors het volgende:
Trouwens Robbies vrouw had geen miskraam maar Gary Barlows vrouw. Robbies vrouw is wel zwanger.
Over naar jou Albert.
Ik moet nog zorgen dat ik dit tijdens m'n werk op m'n laptop kan kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik bedenk me opeens iets:
MORGEN WEER VI
Cultuur barbaar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
t klinkt wel lekkermaar ik heb nog nooit van deze groep gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |