quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
world trending?quote:
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mooi met gestrekte armen opgevange, dit levert punten op
Baas.quote:
Tijdrekken is ineens DE NORM.quote:
Van Gelder!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef ZaZoe het volgende:
Het is nu wachten op The Lord of the Rings
Ultra balls gooienquote:
Zapdosquote:
link?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef tralalala het volgende:
Robbie zijn vrouw heeft een miskraam gehad ofzo las ik op een Belgisch forum.
Ze vonden ook nog dat die klote kaaskoppen te vaak in beeld waren.![]()
3 medailles
en ja ik zit alleen en ja ik heb geen vrienden en ja ik ben een kwalquote:
Ik gebruikte in m'n allereerste keer per ongeluk m'n Master Ballquote:
mewtwo pownde iedereenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zapdos
Die kon tenminste Drill Peck.
zapdosquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zapdos
Drill Peckquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zapdos
Ken je deze:quote:
pokemon niet kennenquote:
John Entwistle ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pete Townsend, Roger Daltrey en ehbh Keith Moon is dood..
Nee, de vrouw van Gary Barlow was 8 maanden zwanger en het kindje is afgelopen week doodgeboren.quote:
daar weet Gordon alles vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Maver24 het volgende:
Zien jullie al het zwarte gat, ik ben er zojuist ingedonderd
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=Zw0rld&over=&noreplyfrom=0
Als iemand de ceremonie heeft gemist.
quote:
Wie?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef tralalala het volgende:
Gewoon geen Chariots of Fire vanavond?
Ik houd vast aan een touw dat centimeter voor centimeter verder uit m'n handen glipt en uiteindelijk val ik er ook keihard in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Maver24 het volgende:
Zien jullie al het zwarte gat, ik ben er zojuist ingedonderd
Is toch mooi, laat toch gaanquote:
Kom op The Who niet kennenquote:
Liever dat dan zo'n botoxkop.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef mootie het volgende:
Die zonnebrillen ook altijd om de rimpels te verbergen.
Ah lekker ergerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik bedenk me opeens iets:
MORGEN WEER VI
waar is dit van? kan je dat ergens op tv zien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kindje is deze week doodgeboren, 8 maanden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef alors het volgende:
Trouwens Robbies vrouw had geen miskraam maar Gary Barlows vrouw. Robbies vrouw is wel zwanger.
Over naar jou Albert.
Vuelta nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Maver24 het volgende:
Sportzomer is gewoon over
we gaan we naar het ritme van het dagelijks leven toe
Snif.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis met VI toch?quote:
WTFquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
t klinkt wel lekkermaar ik heb nog nooit van deze groep gehoord
Klopt, maar geen miskraam maar na 8 maanden dood geboren. Vorige week.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef alors het volgende:
Trouwens Robbies vrouw had geen miskraam maar Gary Barlows vrouw. Robbies vrouw is wel zwanger.
Over naar jou Albert.
Ik moet nog zorgen dat ik dit tijdens m'n werk op m'n laptop kan kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik bedenk me opeens iets:
MORGEN WEER VI
Cultuur barbaar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja idd dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kindje is deze week doodgeboren, 8 maanden.
Soms denk ik "Ja maar die persoon zal vast heel jong zijn" en dan denk ik meteen "Maar dat is geen geldige reden" er achteraan.quote:
Ben 24quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik "Ja maar die persoon zal vast heel jong zijn" en dan denk ik meteen "Maar dat is geen geldige reden" er achteraan.
Ik wil er op mijn 68-ste best nog zo uit zien na zo'n leven als hij heeft gehad.quote:
Ja ok met Hansie vind ik het ook vaak zozo. Dan maken ze er een sport van hem voor paal te zetten, en dat gaat ten koste van het programma. Dan zie ik liever Bossie en z'n cafélach.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms kan ik me er wel aan ergeren. Maar dat is wel lekker
Hoe jong ben je dan wel????quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je hem op de belg zet ben je wel een paar uurtjes zoet meestal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar dat is niet heel de dag van s'morgens tot s'avonds. Dat zal echt wennen zijn
Want de Tour en het EK zijn dat wel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar dat is niet heel de dag van s'morgens tot s'avonds. Dat zal echt wennen zijn
Bossie > Hansiequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ok met Hansie vind ik het ook vaak zozo. Dan maken ze er een sport van hem voor paal te zetten, en dat gaat ten koste van het programma. Dan zie ik liever Bossie en z'n cafélach.
24quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan wel????
The Who kregen wij bij muziekles op school
serieus kickenquote:
Nou! Goed bij stem ook nog itt Ray Daviesquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil er op mijn 68-ste best nog zo uit zien na zo'n leven als hij heeft gehad.
Dan heb je als enig geldig excuus nog dat je in Equatoriaal Guinea door een inheemse stam 23 jaar lang in een plaggenhut bent gevangen gehouden.quote:
Ja dat weet jij beter dan ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil er op mijn 68-ste best nog zo uit zien na zo'n leven als hij heeft gehad.
ja daar heb je wel een punt. We hebben gewoon deze 2 weken zoveel sport gezien dat het is gaan wennenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want de Tour en het EK zijn dat wel?
Hoort toch bij de opvoeding.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Karina het volgende:
Al ken je de naam van de groep misschien niet, die nummers zijn toch echt wel heel bekend.
Damnquote:
Geen twijfel over mogelijk. Vind Schelvis eigenlijk ook beter.quote:
Half twee gaat de laatste metroquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit het stadion nu al leeg te stromen?
graag gedaanquote:
Nou niet echtquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Karina het volgende:
Al ken je de naam van de groep misschien niet, die nummers zijn toch echt wel heel bekend.
Duhquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef Asskicker14 het volgende:
My Generation, is dat van The Who?
Ah. Klinkt wel lekker. Dat The Who net was maar matigjes.quote:
idd, maar zo kan ik er nog heel veel opnoemen die ook niet geweest zijnquote:
Die lui zien ook opeens een opmerkelijke stijging in de page viewsquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef Bastiefcg het volgende:
Voor de mensen die een zwart gat vrezen, kijk hier eens en je angst is weg.
http://www.campinghetzwartegat.nl/
Ik vermoed dat die mensen buiten willen zijn ivm het mooie vuurwerk wat van buiten een stuk beter ter zien is dan van binnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit het stadion nu al leeg te stromen?
ze willen niet dat iedereen in slaap valtquote:
quote:
huh was toch green day ?quote:
twitter:ranomikromo twitterde op maandag 13-08-2012 om 01:06:15Ik ben fucking geil, wie wil me nemen? reageer retweet
Dat ja, vreselijke band.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef wdn het volgende:
[..]
ze willen niet dat iedereen in slaap valt
Bedankt enige mod hier.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef marcodej het volgende:twitter:ranomikromo twitterde op maandag 13-08-2012 om 01:06:15Ik ben fucking geil, wie wil me nemen? reageer retweet
misschien is het een bot ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef Poeke het volgende:
Vraagje: Waarom is een of andere mongool al 15 topics lang plaatjes aan het posten van dingen die we allemaal zien?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op maandag 13-08-2012 om 01:06:15Ik ben fucking geil, wie wil me nemen? reageer retweet
Haha thanksquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt enige mod hier.
Goed gedaan.
Jij ookquote:
Sultans of Swing is legendarischquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Mart wil welquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef wdn het volgende:
[..]
mijn zaad zwemt net zo snel als kromojojojojojoquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |