Ben jij op je piek nu of moet die nog bereikt worden? (exclusief drank)quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
wat geeft niks...dat vrouwen vroeger pieken of dat ik wat gedronken heb
Seksueel op mijn piek (tenzij die alleen nog maar hoger kan worden?) en qua drank heb ik nog een vol glas te gaan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ben jij op je piek nu of moet die nog bereikt worden? (exclusief drank)
Joh, niks aan, kan beter....quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Coco98 het volgende:
Toch ben ik het ~
Weliswaar een übergeile
You wish...quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Show me yours and I'll show you mine
laten we het netjes houden voor de jonge kijkers onder ons...quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja ik ga dromen over mijn Egyptische seksgodin vannacht
Hier is dat precies andersom, ik krijg vaak jonge mannen achter me aan. Triest dieptepunt; een jong van 19 dat me probeerde te hosselen via Badooquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:03 schreef cassettebandje het volgende:
Gezellig hier![]()
Wat leeftijdsverschillen betreft: ik krijg op Lexa iets te vaak oudere vrouwen achter me aan (zelfs van achterin de 40 terwijl ik zelf 33 ben).Ergste was nog wel een vrouw van 44 die in haar eerste bericht zei dat ze in een relatie zat, maar ik toch meer was wat zij zocht. Toen ik vroeg waarom begon ze al meteen over sex (dat jonge mannen wat dat betreft actiever waren) en dat ze snel moest zijn als ze nog kinderen wilde en dat ze in mij wèl een geschikte vader zag...
![]()
Oudste wat ik heb gedate is een vrouw van 37, de jongste was 24 toen ik zelf 32 was (stagiaire van mijn vorige werk), maar dat was me in haar geval toch echt te jong.
Haha, cougarhunters. :p Ik kan me er als man niets bij voorstellen. Ik heb toch altijd iemand van rond mijn eigen leeftijd of een paar jaar jonger leuk gevonden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is dat precies andersom, ik krijg vaak jonge mannen achter me aan. Triest dieptepunt; een jong van 19 dat me probeerde te hosselen via Badoo![]()
Vrouwen van rond mijn leeftijd hebben vaak last van rammelende eierstokken, ik gok dat ze daarom snel beginnen over seks
2 girls one cup-hoogte? Of meer van het zware bondage?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Seksueel op mijn piek (tenzij die alleen nog maar hoger kan worden?) en qua drank heb ik nog een vol glas te gaan!
Die mensen zijn klein...... maar dat compenseren ze met van die oversized heels.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
Net een weekendje in Milaan geweest, daar word je er wel even mee geconfronteerd hoeveel mooie mensen er zijn. Wat me daar opviel was het grote aantal mannen die hier niet de hoofdprijs zouden krijgen met een werkelijk prachtige vrouw aan hun arm.
Ik en mijn vriendin zaten ons toen af te vragen of die vrouwen gewoon golddiggers zijn (hoewel ze er niet allemaal zo uitzagen) of dat Nederlandse vrouwen heel erg kieskeurig zijn en tóch meer op uiterlijk gericht dan men toe wil geven. Of misschien zijn er teveel mooie vrouwe in Milaan en hebben ze een overschot, dat kan natuurlijk ook.
Alleen dat ik het gezellig vondquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
Wil je wel een tweede date dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Alleen dat ik het gezellig vondlaat natuurlijk aan duidelijkheid te wensen over
Ik heb ook wel eens een supergezellige avond gehad met een meid en ik wist dat ik evt. meer had kunnen doen. Maar mijn gevoel was er toen ook niet van die kant zeg maar... Dus dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Alleen dat ik het gezellig vondlaat natuurlijk aan duidelijkheid te wensen over
Was best leuk hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn excuses....drank en FOK!, niet de beste combinatie![]()
Soms heb je van die dagen...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was best leuk hoor
On topic: nog nieuwe dates?
Die onzekerheid kan je na een poosje vast wel doorheen prikken, de meeste mensen laten niet direct het achterste van hun tong zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef Thrar het volgende:
Zit nu een paar weken op Paiq, maar tot nu toe is er weinig leuks langsgekomen.
Veel meiden komen al binnen 5 minuten met hun issues, hetzij verkapt, of zijn rete onzeker.
De echt leuke gesprekken lijken in ieder geval zeldzaam tot op heden
Okay, we'll seequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan je na een poosje vast wel doorheen prikken, de meeste mensen laten niet direct het achterste van hun tong zien
Dat absoluut, maar dat heb ik hier op Fok! ook wel. Ik zie het nut van een profiel op Lexa oid nog steeds niet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Thrar het volgende:
[..]
Okay, we'll see
Dat ongedwongen sfeertje daar bevalt me wel.
Ik uit ervaring nu welquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar dat heb ik hier op Fok! ook wel. Ik zie het nut van een profiel op Lexa oid nog steeds niet in
Ja en dat vind ik tof voor je, maar dat is me via andere kanalen ook wel gelukt. Duurde een paar maanden en dan is het weer voorbijquote:
Ja, al vind ik het zelf wel prettig om eerst wat online contact te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Thrar het volgende:
Ik vind die inderdaad ook weinig nut hebben.
Het beste leer je iemand toch kennen door een spontaan gesprek te voeren, liefst zo snel mogelijk in real life
Ik heb niets vreemd gelezen hoor Sekhmet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn excuses....drank en FOK!, niet de beste combinatie![]()
Soms heb je van die dagen...
Ik denk wel dat de insteek van mensen op betaalde datingsites anders is dan mensen die gewoon een gratis profieltje ergens hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het zelf wel prettig om eerst wat online contact te hebben![]()
Maar ook daarvoor heb je geen datingsites nodig
Goede ervaringen met Pepper hier. Belangrijkste tip, maak zoveel mogelijk van je matches in het begin. Mij is opgevallen dat de matches heel goed zijn in de eerste periode, maar na een maandje zijn de goede matches op en word je gekoppeld aan kapsters en kinderjuffen die van Adèle houden. Ga een maandje betalen en stuur wat berichten. Ik heb veel dates via Pepper gekregen in de eerste weken, maar daarna hield het interessante materiaal echt op en heb ik mijn abonnement af laten lopen en mij uitgeschreven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, na een tijdje e-matching te hebben gedaan, ben ik sinds gisteren ingeschreven op Pepper. Het ziet er in ieder geval allemaal heel mooi uit en ook heb ik al wat interessante matches gekregen deze eerste dag... ik ben benieuwd!
Iemand al ervaringen met pepper en nog tips en tricks?
Gelukkig maar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb niets vreemd gelezen hoor Sekhmet.
Zelfs je grammatica en spelling klopten nog.
Je had een leuk avondje begrijp ik?
Een borreltje op afstand? Via het internet zeg maar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Gezellig met H_J een borreltje gedronken op afstand
Anders slaap je ook alleen, dan kun je net zo goed een flesje wijn opentrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Een borreltje op afstand? Via het internet zeg maar?
Dan weet je in ieder geval zeker dat je 's avonds alleen slaapt
Ik denk dat als een jonge vrouw zoals Sekhmet in het café een borreltje gaat drinken, dat als ze wil, ze echt niet alleen naar huis hoeft hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Anders slaap je ook alleen, dan kun je net zo goed een flesje wijn opentrekken.
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
Nee dat klopt, maar niet iedereen heeft altijd zin om de kroeg in te gaan om iemand op te pikken.
Het is een makkelijke plek, dat klopt. Maar om nou te zeggen dat je daar leuke seks kan scoren, denk dat dat nogal tegenvalt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.
Voor mannen ligt het wat gecompliceerder.
Ook als je dat zou doen en niet gelijk iets serieus zoekt kun je er de donder op zeggen dat er niet zoveel soeps meer in de kroeg zit op zondagavond. En een beetje kritisch blijven mag welquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.
Voor mannen ligt het wat gecompliceerder.
Dan moet je een betere kroeg kiezen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook als je dat zou doen en niet gelijk iets serieus zoekt kun je er de donder op zeggen dat er niet zoveel soeps meer in de kroeg zit op zondagavond. En een beetje kritisch blijven mag wel
Ik kreeg daar een emmer water over me heen toen ik stond te zoenen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Plasterk het volgende:
In Groningen heb je de afhaalchinees (cafe de blauwe engel). Wat heb ik daar lopen rotzooien zeg in mijn studententijd
Dat de kerel wel oke is .. zegt het niets over de avond/nacht hequote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef dyna18 het volgende:
Dan moet je een betere kroeg kiezen.
Als je een leuke bankier zoekt moet je op vrijdagmiddag op de zuidas gaan borrelen.
Zoek je een leuke arts of advocaat dan zijn daar ook weer bepaalde plekken voor.
Zoek je een leuke jonge student met lekker lichaam, dan ga je naar een populaire studentenkroeg.
Etc.
Als je dus op zondagochtend 6 uur niet meer zoveel soeps om je heen ziet, zit je zelf gewoon verkeerd...
Ha ha ja daar staat die wel om bekend jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Plasterk het volgende:
In Groningen heb je de afhaalchinees (cafe de blauwe engel). Wat heb ik daar lopen rotzooien zeg in mijn studententijd
Dat is zo standaard in kroegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:43 schreef dyna18 het volgende:
Ik kreeg daar een emmer water over me heen toen ik stond te zoenen...
Als ik daar behoefte aan zou hebben zou ik dat wel doen ja. Maar ga echt niet berekenend vooraf al weg met het idee om een date te "scoren". En al helemaal niet alleen, liever gezellig met vrienden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dan moet je een betere kroeg kiezen.
Als je een leuke bankier zoekt moet je op vrijdagmiddag op de zuidas gaan borrelen.
Zoek je een leuke arts of advocaat dan zijn daar ook weer bepaalde plekken voor.
Zoek je een leuke jonge student met lekker lichaam, dan ga je naar een populaire studentenkroeg.
Etc.
Als je dus op zondagochtend 6 uur niet meer zoveel soeps om je heen ziet, zit je zelf gewoon verkeerd...
En bovendien zitten er zondagochtend 6u meestal alleen nog maar kansloze oude kerels of zatte idioten in de kroeg. De echte leuke mannen (vrouwen ook) zijn dan allang slapen of hebben al wat geregeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat de kerel wel oke is .. zegt het niets over de avond/nacht he
Is vaak in van die studenten/jongenkroegen. Heb zelf ook wel eens wat ijsblokjes over me heen gehadquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef rival het volgende:
nou ik maak dat niet mee, heb dat nooit gezien. dat hoef je hier niet te flikken hoor
Nee daarom. Op een zaterdag was het hier in een kroeg dat je vanaf 3 uur de leftovers kon oppikken. Tja je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
En bovendien zitten er zondagochtend 6u meestal alleen nog maar kansloze oude kerels of zatte idioten in de kroeg. De echte leuke mannen (vrouwen ook) zijn dan allang slapen of hebben al wat geregeld.
Zie het als de beklimming de de Alpe d'Huez. Je moet je moment en locatie op het juiste moment kiezen. Niet te vroeg vlammen (want dan te vroeg lam en nog niemand in de stad) en zeker niet te laat (want dan is de hoofdprijs al weg)...Op zondagochtend 6u kun je nog heus wel wat winnen, maar veel meer dan de 'aanmoedigingsprijs' wordt het niet.
welke tent is dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
In Utrecht is het ook vaak een glas water. Weet je vantevoren, risico wat je neemt.
Als je 16 jarige dronken meisjes wil scoren moet je naar de blauwe engel, voor de wat oudere dames schijnt de 3 uiltjes goed te werken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Ik ga er de 24e heen, stappen. Ben dus benieuwd of daar nog wat leuke Chinezen rondlopen.
Studentenkroegen, iig in mijn 'wilde' (quote:
Vergeet de tapperij, shooters, ome ko en de negende cirkel ook niet. En ff muurtje tikken bij de de Twister!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je 16 jarige dronken meisjes wil scoren moet je naar de blauwe engel, voor de wat oudere dames schijnt de 3 uiltjes goed te werken.
Veel plezier iig! Leuke stad om te stappen hoor.:Y
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja daar staat die wel om bekend jaOf "de laatste eisprong" (De drie uiltjes)
Ahh, shooters. Heb daar ooit een wild 24 uurs paasfeest gehad. Al die lekkere mannen met korte spijkerbroekjes, ontbloot bovenlijf en fluitjes in de mond...dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Vergeet de tapperij, shooters, ome ko en de negende cirkel ook niet. En ff muurtje tikken bij de de Twister!
Zo te lezen moet ik ook maar eens een profiel op Lexa maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:03 schreef cassettebandje het volgende:
Gezellig hier![]()
Wat leeftijdsverschillen betreft: ik krijg op Lexa iets te vaak oudere vrouwen achter me aan (zelfs van achterin de 40 terwijl ik zelf 33 ben).Ergste was nog wel een vrouw van 44 die in haar eerste bericht zei dat ze in een relatie zat, maar ik toch meer was wat zij zocht. Toen ik vroeg waarom begon ze al meteen over sex (dat jonge mannen wat dat betreft actiever waren) en dat ze snel moest zijn als ze nog kinderen wilde en dat ze in mij wèl een geschikte vader zag...
![]()
Oudste wat ik heb gedate is een vrouw van 37, de jongste was 24 toen ik zelf 32 was (stagiaire van mijn vorige werk), maar dat was me in haar geval toch echt te jong.
We moeten wel...blauwe engel gaat ons niet meer lukken. Kan alleen nog best lastig worden, heb gehoord dat de verdeling mannen-vrouwen daar niet in ons voordeel ligt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer heen héHa ha
Op zaterdag wel hoor..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We moeten wel...blauwe engel gaat ons niet meer lukken. Kan alleen nog best lastig worden, heb gehoord dat de verdeling mannen-vrouwen daar niet in ons voordeel ligt.
Ik wil wel een x met jullie in Grunn stappen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op zaterdag wel hoor..
Alleen niet echt helemaal de juiste types
Je kunt ook een date op Paiq regelen en dan de stad in gaan. Een vriendin had zo via Paiq een keer voor mij een blind date gefikst toen ik er nog geen profiel had. Was geen goede keuze maar wel veel lol gehad
Thanks for the tip! Ik ga eens aan de slagquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Pepper hier. Belangrijkste tip, maak zoveel mogelijk van je matches in het begin. Mij is opgevallen dat de matches heel goed zijn in de eerste periode, maar na een maandje zijn de goede matches op en word je gekoppeld aan kapsters en kinderjuffen die van Adèle houden. Ga een maandje betalen en stuur wat berichten. Ik heb veel dates via Pepper gekregen in de eerste weken, maar daarna hield het interessante materiaal echt op en heb ik mijn abonnement af laten lopen en mij uitgeschreven.
Ik kreeg op Pepper trouwens ook veel meer berichten van vrouwen dan op andere sites.
Kan geregeld worden...Eef en ik zijn wel echte feestbeesten hoor *kuch*quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik wil wel een x met jullie in Grunn stappen.
Veel plezierquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
Morgenavond 2nd date
Oh, en Sekhmet, nog bedankt =p
Feestbeest of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan geregeld worden...Eef en ik zijn wel echte feestbeesten hoor *kuch*
A) Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Feestbeest of niet?
A) Drinken jullie alcohol?
B) Dansen jullie?
C) op de bar?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
A) Ja
B) Soms (Na voldoende A...ja)
C) Niet meer
D) Dagelijks
Lijkt me ook gezelligquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan geregeld worden...Eef en ik zijn wel echte feestbeesten hoor *kuch*
Ik probeer het beest in jullie los te makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijkt me ook gezelligHa ha nou ja we zijn een beetje roestig maar dat komt wel goed toch?
D)ook dagelijksquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Feestbeest of niet?
A) Drinken jullie alcohol? ja
B) Dansen jullie? jaaa!
C) op de bar? bij voldoende van A
Sekh doet net het geniale voorstel om behalve die meet en de kookmeet ook een Grunnmeet de doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Sekhmet, komende zaterdag in Utrecht is ook een optie.
(topic meet)
Ik ben pro Grunnmeet!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sekh doet net het geniale voorstel om behalve die meet en de kookmeet ook een Grunnmeet de doenIk gooi het maar even hier neer
Wie heeft er nog een date vandaag?
Hee, deel es even, die avonturen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik ga eens aan de slaghoop dat t minstens zo leuk wordt als mijn e-matchingavondturen
Tja, what can i say......quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee, deel es even, die avonturen!
Herkenbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik was het de afgelopen weken ook helemaal zat. Maar na een paar weken rust begint het toch wel weer te kriebelen..
Ha ha nou je bent tenminste wel eerlijk erin en het klinkt alsof de site goed heeft meegeholpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Tja, what can i say......serialdating. Drie maanden lang 2-3 dates per week gehad, erg leuk. Ongeveer een week of 2 voor afloop van mijn abonnement kreeg is steeds vaker berichtjes in de trend van: "super leuk profiel, maar je hebt al wat met een collega/vriendin/kennis gedaan, dus ik doe het toch niet" toen wist ik dat de vijver leeg was.
Ik was het de afgelopen weken ook helemaal zat. Maar na een paar weken rust begint het toch wel weer te kriebelen..
Ben ik bij!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Sekhmet, komende zaterdag in Utrecht is ook een optie.
(topic meet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |