Die onzekerheid kan je na een poosje vast wel doorheen prikken, de meeste mensen laten niet direct het achterste van hun tong zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef Thrar het volgende:
Zit nu een paar weken op Paiq, maar tot nu toe is er weinig leuks langsgekomen.
Veel meiden komen al binnen 5 minuten met hun issues, hetzij verkapt, of zijn rete onzeker.
De echt leuke gesprekken lijken in ieder geval zeldzaam tot op heden
Okay, we'll seequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan je na een poosje vast wel doorheen prikken, de meeste mensen laten niet direct het achterste van hun tong zien
Dat absoluut, maar dat heb ik hier op Fok! ook wel. Ik zie het nut van een profiel op Lexa oid nog steeds niet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Thrar het volgende:
[..]
Okay, we'll see
Dat ongedwongen sfeertje daar bevalt me wel.
Ik uit ervaring nu welquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar dat heb ik hier op Fok! ook wel. Ik zie het nut van een profiel op Lexa oid nog steeds niet in
Ja en dat vind ik tof voor je, maar dat is me via andere kanalen ook wel gelukt. Duurde een paar maanden en dan is het weer voorbijquote:
Ja, al vind ik het zelf wel prettig om eerst wat online contact te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Thrar het volgende:
Ik vind die inderdaad ook weinig nut hebben.
Het beste leer je iemand toch kennen door een spontaan gesprek te voeren, liefst zo snel mogelijk in real life
Ik heb niets vreemd gelezen hoor Sekhmet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn excuses....drank en FOK!, niet de beste combinatie![]()
Soms heb je van die dagen...
Ik denk wel dat de insteek van mensen op betaalde datingsites anders is dan mensen die gewoon een gratis profieltje ergens hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het zelf wel prettig om eerst wat online contact te hebben![]()
Maar ook daarvoor heb je geen datingsites nodig
Goede ervaringen met Pepper hier. Belangrijkste tip, maak zoveel mogelijk van je matches in het begin. Mij is opgevallen dat de matches heel goed zijn in de eerste periode, maar na een maandje zijn de goede matches op en word je gekoppeld aan kapsters en kinderjuffen die van Adèle houden. Ga een maandje betalen en stuur wat berichten. Ik heb veel dates via Pepper gekregen in de eerste weken, maar daarna hield het interessante materiaal echt op en heb ik mijn abonnement af laten lopen en mij uitgeschreven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, na een tijdje e-matching te hebben gedaan, ben ik sinds gisteren ingeschreven op Pepper. Het ziet er in ieder geval allemaal heel mooi uit en ook heb ik al wat interessante matches gekregen deze eerste dag... ik ben benieuwd!
Iemand al ervaringen met pepper en nog tips en tricks?
Gelukkig maar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb niets vreemd gelezen hoor Sekhmet.
Zelfs je grammatica en spelling klopten nog.
Je had een leuk avondje begrijp ik?
Een borreltje op afstand? Via het internet zeg maar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Gezellig met H_J een borreltje gedronken op afstand
Anders slaap je ook alleen, dan kun je net zo goed een flesje wijn opentrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Een borreltje op afstand? Via het internet zeg maar?
Dan weet je in ieder geval zeker dat je 's avonds alleen slaapt
Ik denk dat als een jonge vrouw zoals Sekhmet in het café een borreltje gaat drinken, dat als ze wil, ze echt niet alleen naar huis hoeft hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Anders slaap je ook alleen, dan kun je net zo goed een flesje wijn opentrekken.
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
Nee dat klopt, maar niet iedereen heeft altijd zin om de kroeg in te gaan om iemand op te pikken.
Het is een makkelijke plek, dat klopt. Maar om nou te zeggen dat je daar leuke seks kan scoren, denk dat dat nogal tegenvalt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.
Voor mannen ligt het wat gecompliceerder.
Ook als je dat zou doen en niet gelijk iets serieus zoekt kun je er de donder op zeggen dat er niet zoveel soeps meer in de kroeg zit op zondagavond. En een beetje kritisch blijven mag welquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt me dat anders een uitstekende plek, tenzij je echt iets serieus zoekt.
Voor mannen ligt het wat gecompliceerder.
Dan moet je een betere kroeg kiezen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook als je dat zou doen en niet gelijk iets serieus zoekt kun je er de donder op zeggen dat er niet zoveel soeps meer in de kroeg zit op zondagavond. En een beetje kritisch blijven mag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |