Daarom altijd met bekenden spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
beetje retarded eigenlijk dat ik er 2 potjes over doe om 30 elo te gainen, verlies er 1 en meteen 20 elo naar beneden, en ik verloor nieteens om onze lane, wij wonnen onze lane en stompten de enemy comp hard maar ons team bleef maar overal op de map door blitz gegrabbed worden, het was echt niet te geloven hoe slecht die lui waren, hele laning phase ook perma top ally slain ally slain ally slain, mid ally slain ally slain ally slain, en onze pro jungler (alistar) had nognooit eerder gejungled oid, of uberhaupt alistar gespeeld want hij speelde alsof ie 200 elo had, verneukte echt elke gank attempt, om je kapot te schamen.
Maar ok, ik had gewoon weer pech, ik kom vanzelf wel in gold terecht.
Jammer dat je alleen mag duo-queuenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarom altijd met bekenden spelen.
Triple werkt ook nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen mag duo-queuen
Niet nodig, gewoon veel spelen, kom je uiteindelijk wel op hogere elo terecht als je daar behoort. Tijdje geleden zelf ook veel ranked gedaan en zit nu rond de 1500 elo, voornamelijk door support te spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik speelde met calsot fyi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nog regelmatig gebeuren. Dan zijn ze niet dood maar ontvangen wel 70% schade door de turret.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik speelde met calsot fyi.
p.s. jajong je staat online met je nunu
Of van die junglers die denken dat een gank gewoon de lane inlopen is en dan kijken of er nog iemand in de buurt isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nog regelmatig gebeuren. Dan zijn ze niet dood maar ontvangen wel 70% schade door de turret.
--------
Junglen is soms best frustrerend. Je bent enorm afhankelijk van de skills van degene die je gankt. Sommige gasten gaan ineens met een boog om de target heen lopen, nou dan heeft ie het niet door hoor! Je moet synergy vinden met je jungler. Lokaas zijn en stunnen! YES!!1
Dat kan alleen met shaco.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
Of van die junglers die denken dat een gank gewoon de lane inlopen is en dan kijken of er nog iemand in de buurt is
Wie ben jij? Waarom denk jij mij op een gebiedende wijze te kunnen aanspreken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Skweezer het volgende:
Never surrender natuurlijk duh,,
en beter spam je niet zo
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Skweezer het volgende:
Never surrender natuurlijk duh,,
en beter spam je niet zo
lachennnn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.
Staat het in de code dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef dustbrain het volgende:
De champion designers van league of legends noemen Zyra incredibly overpowered in die mid august patch.
Haha dat hoorde ik ze ook zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef dustbrain het volgende:
De champion designers van league of legends noemen Zyra incredibly overpowered in die mid august patch.
leuk man kom maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |