Daarom altijd met bekenden spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
beetje retarded eigenlijk dat ik er 2 potjes over doe om 30 elo te gainen, verlies er 1 en meteen 20 elo naar beneden, en ik verloor nieteens om onze lane, wij wonnen onze lane en stompten de enemy comp hard maar ons team bleef maar overal op de map door blitz gegrabbed worden, het was echt niet te geloven hoe slecht die lui waren, hele laning phase ook perma top ally slain ally slain ally slain, mid ally slain ally slain ally slain, en onze pro jungler (alistar) had nognooit eerder gejungled oid, of uberhaupt alistar gespeeld want hij speelde alsof ie 200 elo had, verneukte echt elke gank attempt, om je kapot te schamen.
Maar ok, ik had gewoon weer pech, ik kom vanzelf wel in gold terecht.
Jammer dat je alleen mag duo-queuenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarom altijd met bekenden spelen.
Triple werkt ook nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen mag duo-queuen
Niet nodig, gewoon veel spelen, kom je uiteindelijk wel op hogere elo terecht als je daar behoort. Tijdje geleden zelf ook veel ranked gedaan en zit nu rond de 1500 elo, voornamelijk door support te spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik speelde met calsot fyi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nog regelmatig gebeuren. Dan zijn ze niet dood maar ontvangen wel 70% schade door de turret.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik speelde met calsot fyi.
p.s. jajong je staat online met je nunu
Of van die junglers die denken dat een gank gewoon de lane inlopen is en dan kijken of er nog iemand in de buurt isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nog regelmatig gebeuren. Dan zijn ze niet dood maar ontvangen wel 70% schade door de turret.
--------
Junglen is soms best frustrerend. Je bent enorm afhankelijk van de skills van degene die je gankt. Sommige gasten gaan ineens met een boog om de target heen lopen, nou dan heeft ie het niet door hoor! Je moet synergy vinden met je jungler. Lokaas zijn en stunnen! YES!!1
Dat kan alleen met shaco.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
Of van die junglers die denken dat een gank gewoon de lane inlopen is en dan kijken of er nog iemand in de buurt is
Wie ben jij? Waarom denk jij mij op een gebiedende wijze te kunnen aanspreken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Skweezer het volgende:
Never surrender natuurlijk duh,,
en beter spam je niet zo
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef Skweezer het volgende:
Never surrender natuurlijk duh,,
en beter spam je niet zo
lachennnn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.
Staat het in de code dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef dustbrain het volgende:
De champion designers van league of legends noemen Zyra incredibly overpowered in die mid august patch.
Haha dat hoorde ik ze ook zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef dustbrain het volgende:
De champion designers van league of legends noemen Zyra incredibly overpowered in die mid august patch.
leuk man kom maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beter doe je normaal, anders zoek ik je huis via je IP en dan gaan we op de vuist.
dat heb ik ook al wel gemerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Haha dat hoorde ik ze ook zeggen
quote:
Komt nog wel als je het echt leuk vindt, trust mequote:
Mwah, het HOEFT niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Komt nog wel als je het echt leuk vindt, trust me
Wut.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:32 schreef benx het volgende:
Zit er aan te denken die collectors edition te halen. Volgens mij heeft het aardige goede value.
Die Digital Collectors Pack in de store voor 3900 points.quote:
Oooh dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:28 schreef benx het volgende:
[..]
Die Digital Collectors Pack in de store voor 3900 points.
Heeft geloof ik een aardige value voor wat hij kost.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Digital_Collector's_Packquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:28 schreef benx het volgende:
[..]
Die Digital Collectors Pack in de store voor 3900 points.
Heeft geloof ik een aardige value voor wat hij kost.
Fixedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Digital_Collector's_Pack
Wtf, er is iets mis met de link.
Maar die link wilde maar niet volledig komen bij mij, raar....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quicksilver sash. Dit item kan vrijwel alle CC / debuffs verwijderen dus het werkt ook op bijv. warwick ult.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:10 schreef dustbrain het volgende:
Omg, ik las net waarom malzahar zo'n waardeloze chamo is in ranked. Je kan zijn ult verwijderen met een item, en daarmee verwijder je dus ook zijn E,W en voidling agro. Wat een bullshit zeg.
Ook annuleert zijn ult wanneer iemand uit zicht loop net nadat je hem cast. Dit heb ik best vaak gehad en ik dacht telkens dat het kwam omdat ik per ongeluk R in drukte. Je ult annuleert namelijk pas na 0.5 seconde. Dan spamm ik mijn R al niet meer.
Ook kunnen gankplank en Olaf gewoon uit mijn ult lopen. Waar slaat dat op? Laat malzahar tenminste nog door kotsen tot dat enemy volledig uit range is.
Godverdomme zeg, maar hij's nog steeds heel vet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar die link wilde maar niet volledig komen bij mij, raar....
Je hoeft geen denigrerende smiley te plaatsen btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip:
Je hebt hier allemaal knopjes, die zijn niet voor de sier![]()
Wil je daar mee stoppen, straks kwets je mijn tedere gevoelens nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:00 schreef kensei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip:
Ik druk op de knopjes maar ze doen het niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:00 schreef kensei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samequote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:59 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Heb trouwens haat aan LoL's verkoopmodel, heb ondertussen al richting de honderd skins
edit: waarom is er geen HoN topic
yep, same. Enige wat er bij mij tegen helpt is om de computer helemaal opnieuw op te starten... Zijn van die spikes waarbij je nog gewoon goed kan bewegen, maar de minions stil staan / geen hp balk hebben...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef Salamando het volgende:
En ik heb weer random spikes, feest.
Begint nu toch echt wel onzin te worden, heb zo vaker spikes dan geen spikes.
en daarom klik je tab en kijk je constant wat iedereen build zodat je weet wie je niet moet focussen als malzahar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:10 schreef dustbrain het volgende:
Godverdomme zeg, maar hij's nog steeds heel vet.
Wat soms ook helpt bij spikes is om (als er niks anders aan staat wat je connectie kan verprutsen) de priority van de LoLClient naar laag te verschuivenin taakbeheer. Aangezien die los van het spel zelf staat wil die nog weleens veel ram / cpu gebruiken tijdens een potje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Zith het volgende:
[..]
yep, same. Enige wat er bij mij tegen helpt is om de computer helemaal opnieuw op te starten... Zijn van die spikes waarbij je nog gewoon goed kan bewegen, maar de minions stil staan / geen hp balk hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |