quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook niet verkeerd nee.
Smaak.
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HEEFT IEMAND DE PLAYLIST VOOOR MIJ?
Vind ik sowieso niet, al ben ik meer van de Britpop. Maar dat kán ook oud zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]Die oudjes zijn zo gek nog niet he
Kijk gvd eens in de OP!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HEEFT IEMAND DE PLAYLIST VOOOR MIJ?
Nee, dan slaan ik echt over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Ericr het volgende:
In Rio gaat het pas swingen, Ai Se Eu te Pego stijl. Zaadnummer maar het gaat natuurlijk niet om het nummer in die clip.
Mods heeft ze nog nooit van gehoord blijkbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah 'punk waar ook mode bijhoord, en scooters'
Verstand van zaken deze mevrouw
Thnx man, ik miste het net.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft nog wel een strak afgetraind kontje voor zijn leeftijd
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
JD ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Dione heeft down.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mods heeft ze nog nooit van gehoord blijkbaar.
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt The Who dit niet gewoon.Die zouden toch ook komen?
En met Ranomi brommers kiek'n.quote:
Waarom niet Scooterquote:
Ja. Hij heeft wel vreselijk haar zo.quote:
Ze hebben hem flink gestyled geloof ikquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Palomar het volgende:
weet iemand of de spice girls ook komen?
Eeeeecht wel. Zo tof als die waren!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken aan Roberto Jacketti & The Scooters, maar ik denk dat niemand hier die nog kent.
Het schijnt zo te zijn van wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Palomar het volgende:
weet iemand of de spice girls ook komen?
Eigen nummers mogen ze dat prima bij doen, maar dit vind ik niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Ah, de Kaiser Chiefs spelen weer net zo gehaast als altijd.
Ja het lijkt op de 300 andere bands die hetzelfde klinken maar het is kaiser chiefs of was het nou franz ferdinantquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht wat is dit? Coverband Carnaval of wat?
Angela Groothuizen welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken aan Roberto Jacketti & The Scooters, maar ik denk dat niemand hier die nog kent.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeecht wel. Zo tof als die waren!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit en elbow bij de olimpische spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vast niet live.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
SAVE THE DAY![]()
I SAVE TOMORROW
Echt wel
Meatlove?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang Meatlove niet optreedt vind ik eigenlijk alles best. Oh en Spice Girls
zo te horen welquote:
Ik begin het zo langzamerhand ook een beetje een karaokeshow te vinden jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit hele gebeuren komt toch een beetje als falen op mij over. T had zo mooi kunnen zijn, maar ze krijgen de echt grote sterren niet bij elkaar om hun klassiekers die geschiedenis hebben gemaakt live te spelen.
popmusicquote:
Als je langer dan 3 seconden per nummer speelt moet je Rechten betalen aan buma stemra hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Ram er ff 20 nummers door in 10 seconden
BBC.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat commentaar van die vrouw over de muziek
Het lijt wel alsof ze andere artiesten net zo belangrijk vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb het maar even op mute gezet, ik trek dit niet langer.
Spice Girls kom snel.
Behoorlijk teleurstellend idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Dit is slecht. Al die artiesten zijn er uiteindelijk niet.
Je kunt het ook afzetten tot Taio Cruz.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb het maar even op mute gezet, ik trek dit niet langer.
Spice Girls kom snel.
Je had ook in het dorp mogen blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Brembo het volgende:
Pff je zou maar atleet zijn , moet je twee uur naar die onzin luisteren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef zoem het volgende:
Americans / Lets Dance / Fashion (not live)
Russell Brand and Bond Pure Imagination / I Am the Walrus
Fatboy Slim Right Here, Right Now and Rockafeller Skank
Jessie J Price Tag
Tinie Tempah Written in the Stars
Taio Cruz Dynamite
Bee Gees You Should Be Dancing (recorded)
Spice Girls Spice Up Your Life
Beady Eye, with Liam Gallagher Wonderwall
Electric Light Orchestra Mr Blue Sky (recorded)
Eric Idle Always Look on the Bright Side of Life
Muse Survival
Brian May and Roger Taylor Brighton Rock
Brian May, Roger Taylor and Jessie J We Will Rock You
London Philharmonic Orchestra National Anthem of Greece
London Welsh Male Voice Choir and London Welsh Rugby Club Choir Olympic Anthem
The Who Baba ORiley / See Me, Feel Me / Listening to You / My Generation
hij gaat sowieso gefucked worden vanavondquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef BlaZ het volgende:
I hope they've finished the drug testing. If not George Michael is fucked.
Nee, random neukertjes van random halfbekende britten op de tribune.quote:
Dan zou je nu op jacht zijn naar Scandinavische vrouwelijke sporters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Brembo het volgende:
Pff je zou maar atleet zijn , moet je twee uur naar die onzin luisteren.
Miami Spice ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even Spice World kijken hoor, echt een topfilm!
beep beep!quote:
Ik zou ze doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar dit vind ik echt geen moer aan, die fotomodellen.
Dat dit kan in de UKquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Onge-fucking-looflijk dit. De Spice Girls plannen godverdomme een comeback in en dan worden ze zo behandeld![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Onge-fucking-looflijk dit. De Spice Girls plannen godverdomme een comeback in en dan worden ze zo behandeld![]()
![]()
Alsof die dood is, hij is in de 60 ofzo, kan nog primaquote:
mwha die wil je live ook niet horenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Montov het volgende:
Geen budget voor Bowie, wel budget voor supermodellen. Goede keuze.
Halfbloed kindje en in de bijstandquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dik, pittig vlot kapsel, gescheiden.
Erg he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
een godver MODESHOW
KAP eens ff met die flauwekul zeg
Eens ;rquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Oe ik weet er wel een paarquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef TheFastOne het volgende:
Dit hadden ze beter kunnen doen met de knapste atleten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
?quote:
Idem. Bowie heeft ook zoveel betere nummers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar dit vind ik echt geen moer aan, die fotomodellen.
Oké, da's tofquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef HiZ het volgende:
Heb het net aangezet en ben niet echt onder de indruk.
FATBOY SLIM IS FUCKING IN HEAVENquote:
Okequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog 6 acts voor de spice girls
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Fat
[..]
FATBOY SLIM IS FUCKING IN HEAVEN
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef June. het volgende:
Alleen de spice girls kunnen de ceremonie nog redden![]()
Zek0r wet0n!quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is best slecht tot nu toe.
Jessiequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef wdn het volgende:
Next 3:
Jessie J Price Tag
Het is net een stepford wife.....quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Fat
[..]
FATBOY SLIM IS FUCKING IN HEAVEN
Volgend hoogtepuntje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef wdn het volgende:
Next 3:
Jessie J Price Tag
Hoe dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef Falco het volgende:
Ongelooflijk hoe de Spice Girls behandeld worden
Zangeres Sharon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit in NL gehouden zou worden, wat zouden wij dan doen?
Misschien Tineke Schouten in dat bejaardenkarretje van de C1000 die over het podium scheurt ofzo.
Fatboy Slim, Jessie Jquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef wdn het volgende:
Next 3:
Jessie J Price Tag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |