quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Snap ook niet dat ze met dit soort momenten gaan stressen wie de TS is hé.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Het is vrij simpel eigenlijk dat topic openen.
Bedankt voor het delen van je muzieksmaak, doeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
RihannaColdplay
![]()
Lady Gaga
![]()
Niks eigenlijk, ik ben blijven hangen in de jaren 80 en 90. Vind ik eigenlijk wel prima.
Marina and the Diamonds had hier overigens wel mogen staan, lekkere tieten.
Welnee joh, is gewoon een epische band voor GBquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering. Weer Madness en gewoon hetzelfde nummer ook![]()
Gouden medaille Zwaktebod
Eerst Jan Smit nog.quote:
Behalve als iemand je voor is omdat die graag topics kaapt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Het is vrij simpel eigenlijk dat topic openen.
Jij ook bedankt en doei.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je muzieksmaak, doei
dochter van?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef wdn het volgende:
Ohh Kate Bush komt ook nog
Kan die nog zingen!?
Anky loopt wel mee toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Onnoman het volgende:
MAG IK EVEN DE AANDACHT?
IK BEN PISNIJDIG!
hebben die ruiters gvd een gouden medaille gewonnen, laten ze hun paard thuis!
stelletje lafbekken
Dat Ambro A422 aan het pesten is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
Oké, wat is nu het verschil tussen A422 en Ambrosius?
Ik laat alleen even zien dat het geen kunst is wat je altijd doet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze met dit soort momenten gaan stressen wie de TS is hé.
Roseanne doet de bemanning nog ff???quote:
In the middle of us...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze geen ander nummer van Madness speelden.
Vino neemt zijn fiets toch ook niet mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Onnoman het volgende:
MAG IK EVEN DE AANDACHT?
IK BEN PISNIJDIG!
stelletje lafbekken
Die komen morgenmiddag bij het welkom thuisevenement in Den Bosch.quote:
Geen idee, wat een gek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
Oké, wat is nu het verschil tussen A422 en Ambrosius?
nee?quote:
Dat insinueert ook niemand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik laat alleen even zien dat het geen kunst is wat je altijd doet.
Die komt uit Kameroen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar blijft Wes met Alane namens de Zuid-Afrikanen.
IN DE BLOTE KONTquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Nederland zou Mooi Wark moeten doen
Je geilt er gewoon op man. Je bent net zo erg als Ajacied422.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mij gaat het ook niet om de kunst. Mensen hoeven juist niet te wachten tot er een nieuw topic is. Ik help juist andere mensen dan dat ik mezelf vermaakquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wel zijn 25 Poolse mokkels..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vino neemt zijn fiets toch ook niet mee?
Aha en dat als moderator. Wat denk jij, zullen we zijn aftreden maar eisen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Ambro A422 aan het pesten is.
Die komt zo nog denk ikquote:
Jij ging kakken. Blijf kakkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Onnoman het volgende:
MAG IK EVEN DE AANDACHT?
IK BEN PISNIJDIG!
stelletje lafbekken
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Topic openen is belangrijker dan zo'n raceje hè, voor hem dan.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef henkde_j het volgende:
Oranje is wel echt een goede landkleur
Paar biertjes doen wonderenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Malahide het volgende:
De hockeyboys zijn er al weer overheen hoor
nummers zijn opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat alle muziek in de herhaling?
zit te kakken met mn laptop op mn schootquote:
Gástquote:
Denk omdat de sporters niet snel genoeg binnenkomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat alle muziek in de herhaling?
Newahl en Sarang herinner ik me anders nogquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef DeeBee het volgende:
India, dat die zich in beeld durven te vertonen na wederom zo'n schandalig slecht optreden op de Spelen...
dat was onze BMXer meen ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Welke Nederlandse dame zat daar bij wie op de rug?
Dit, je doet goed werkquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het ook niet om de kunst. Mensen hoeven juist niet te wachten tot er een nieuw topic is. Ik help juist andere mensen dan dat ik mezelf vermaak
Ik ben ook jaloers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Op dit soort momenten wil ik ook altijd een atleet zijn.
Welkom realiteit
Spytool, dat kent u niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die had je opgeslagen totdat ik een topic zou openen?
Bij die dronken zwemmerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Welke Nederlandse dame zat daar bij wie op de rug?
Nog belangrijker... bij wie?quote:
En dat 3 keer op rij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat zou baas zijn, gewoon midden in het stadion,
Daar leek het ook behoorlijk op jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef DeeBee het volgende:
Van Rouwendaal is de laatste dagen ook aardig in party-mode geweest geloof ik...
Daarom had Wammes op de Spelen moeten staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat zou baas zijn, gewoon midden in het stadion,
Dreessens ja?quote:
Dion Dreesens, zatlapjequote:
zit hier met mijn moeder, ze kent noch take that noch robbie williamsquote:
Pics?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef DeeBee het volgende:
Van Rouwendaal is de laatste dagen ook aardig in party-mode geweest geloof ik...
Chariot virusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Staat er een cd op repeat ofso?
Alles op repeat omdat het dan "live" isquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hebben ze geen muziek meer?
Herhaling
dat zijn dan 2 pluspunten voor je moederquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit hier met mijn moeder, ze kent noch take that noch robbie williams
Die wacht zeker op Pink Floyd, he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit hier met mijn moeder, ze kent noch take that noch robbie williams
ik voel een kermit-de-kikker2.0 aan komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik hoop dat Mr.Gallagher dronken op het podium komt ..
Die kent pink floyd denk ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Die wacht zeker op Pink Floyd, he?
Die tijden zijn voorbij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik hoop dat Mr.Gallagher dronken op het podium komt ..
waarom is strootman niet aanwezigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e keer OD natuurlijk ook. Beetje jammer
Pink Floydquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Die wacht zeker op Pink Floyd, he?
Ik ookquote:
Al die mensen in blauwe pakjes hebben goede ideeënquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al die mensen in blauwe pakjes hebben goede ideeën.
Ik lach hardop.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al die mensen in blauwe pakjes hebben goede ideeën.
Ik dacht dat Pink Floyd zou spelen, lees ik nu pas die nieuwsberichten. Zonde vind ik het welquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze bewaren het hoogtepunt wel voor het laatst he?
En ik blijf mijn film maar uitstellen... Ik ben echt pisnijdig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze bewaren het hoogtepunt wel voor het laatst he?
Annemarie Thomas is er niet bij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
We zijn helemaal een amoreus neukroddeltopic vergeten te openen zoals bij de Winterspelen
Ik had wel het seks in het olympisch dorp topic ;')quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
We zijn helemaal een amoreus neukroddeltopic vergeten te openen zoals bij de Winterspelen
idd,tijd voor Justin Bieber!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Melancholie het volgende:
Oké, tempo, beetje leuke artiesten aub.
The Power of LED lightingquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
die mensen in die blauwe pakken hebben allemaal een idee
lampje op der hoofd
Loopt de NOS achter?quote:
Maar het feit dat de Spice Girls wél komen maakt een hoop goed toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pink Floyd zou spelen, lees ik nu pas die nieuwsberichten. Zonde vind ik het wel
neequote:
hoe typ je zo? /2004 belde?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef DJSmiley het volgende:
* DJSmiley moet bij one direction telkens aan een veronica tune denken
pakjesavondquote:
Sowieso, die zijn inmiddels rijpquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het feit dat de Spice Girls wél komen maakt een hoop goed toch?
Motorbloempje gooit anders mijn topic op slot johquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij mag het verder doen, ik vind er eigenlijk geen fuck aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |