Feyenoord zou iemand als Douglas niet willen hebben denk je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spelers als Douglas, Rosales, Brama en Janssen zijn pure matigheid.
Een speler als Douglas komt voor de top zwaar tekort, wat dat betreft maar goed dat Twente geen topclub is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Douglas is technisch misschien niet helemaal 100% maar hij is gewoon heel sterk en daar doet hij het mee
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Feyenoord zou iemand als Douglas niet willen hebben denk je?
Onze 3 centrale verdedigers zijn al opgeroepen voor Oranjequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Feyenoord zou iemand als Douglas niet willen hebben denk je?
oh god niet weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een speler als Douglas komt voor de top zwaar tekort, wat dat betreft maar goed dat Twente geen topclub is.
over dat kwetsbare klopt het welquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
Van Halst zou toch wel beter moeten weten.
Welke van de twee?quote:
Iets te weinig eigenlijkquote:
hij zei: nu azquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
youri , ''genoeg ajax nu andere clubs''
fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef tong80 het volgende:
Beetje dooie uitzending. Ze moeten er mee stoppen nog inkomen denk ik.
Ze missen de 3 kwaliteitsgasten Waterreus, Van 't Hek en Vermeulenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef tong80 het volgende:
Beetje dooie uitzending. Ze moeten er nog inkomen denk ik.
2 juist. Niks mis met van het Hek. Iemand die niet meelult, maar zijn mening geeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze missen de 3 kwaliteitsgasten Waterreus, Van 't Hek en Vermeulen
Want? Betere selectie volgens jou?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord heeft echt gefaald als ze onder Twente eindigen.
quote:
Dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk ook nooit als commentator bij SBS aan het werk gehoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:43 schreef Fargo het volgende:
Jezus, die Van Hooijdonk had ik wel wat hoger ingeschat. Praatte echt een hoop onzin...
Ze moeten iemand hebben om te drammen over PisVee bij afwezigheid van Waterkneus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hooijdonk vond ik wel irritant ja met zijn gedram over PSV.
12 jarige? Dat is van alle leeftijden hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, leuk. Een 12-jarige in dit topic.
fixedquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
12 jarige? Dat is van alle leeftijden zwakzinnige hoor.
Dat soort kinderlijke verbasteringen leer je meestal wel af als je de middelbare school hebt voltooid. Maar inderdaad, je hebt ook volwassenen die het blijven volhouden. Vaak met een IQ van onder de 80.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
12 jarige? Dat is van alle leeftijden hoor.
Wil je mijn postings niet verdraaien? Admin grijp in, vind ik niet kunnen.quote:
twente heeft voorin gewoon veel meer kwaliteit..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord heeft echt gefaald als ze onder Twente eindigen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wil je mijn postings niet verdraaien? Admin grijp in, vind ik niet kunnen.
En Feyenoord heeft achterin veel meer kwaliteit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
twente heeft voorin gewoon veel meer kwaliteit..
Grootste flauwekul en arrogantie ten top bovendien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort kinderlijke verbasteringen leer je meestal wel af als je de middelbare school hebt voltooid. Maar inderdaad, je hebt ook volwassenen die het blijven volhouden. Vaak met een IQ van onder de 80.
maar daar win je geen wedstrijden mee...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft achterin veel meer kwaliteit.
Leg eens uit waarom het niet kinderachtig is om als volwassen man nog steeds over 'pisvee', feyenooit' of 'ajakkes' te praten dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Grootste flauwekul en arrogantie ten top bovendien.
Bullshit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar daar win je geen wedstrijden mee...
hooguit gelijkspelletjes..
als je achterin de 0 weet te houden maar voorin niet scoort..quote:
Dat jij vraagt waarom ik dat moet uitleggen, zegt meer iets over jou dan over de persoon die deze taal bezigt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het niet kinderachtig is om als volwassen man nog steeds over 'pisvee', feyenooit' of 'ajakkes' te praten dan?
Thank you captain obvious. Maar de 0 houden staat niet gelijk aan nooit scoren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als je achterin de 0 weet te houden maar voorin niet scoort..
haal je max een gelijkspel...
of niet ?
Het is gewoon sneu en kinderachtig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat jij vraagt waarom ik dat moet uitleggen, zegt meer iets over jou dan over de persoon die deze taal bezigt.
Ik lees nog steeds geen tegenargument. Zwakzinnig much?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat jij vraagt waarom ik dat moet uitleggen, zegt meer iets over jou dan over de persoon die deze taal bezigt.
Maak je niet druk, het hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thank you captain obvious. Maar de 0 houden staat niet gelijk aan nooit scoren.
[..]
Het is gewoon sneu en kinderachtig.
Ook dat is complete onzin.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het hoort er nu eenmaal bij.
Tuurlijk jochie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook dat is complete onzin.
''Zij doen het ook, dus doe ik het ook, dat is stoer''-reactie.
Nee hoor, daar zijn we ook geen kampioen mee geworden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Calciumdude het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thank you captain obvious. Maar de 0 houden staat niet gelijk aan nooit scoren.
[..]
duh...
maar jij noemt het bullshit..
en dat vind ik dus niet..
kuijt en kalou hebben ook een rammelende verdediging buiten schot gehouden in hun tijd..
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, dat heb je in de gaten?quote:
Het is toch compleet van de zotte dat je niet verder komt dan ''het hoort erbij'' te gebruiken als uitleg waarom je zoiets zegt.quote:
Nee jij dan met je arrogante gezeik steeds! Stumper.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, dat heb je in de gaten?
Huh, dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
twente heeft voorin gewoon veel meer kwaliteit..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma zou een tweede scherm moeten hebben.
Welk cijfer geef je Ronald Waterreus?
Ben je het eens met Arno Vermeulens mening over Ajax?
Is Jan van Halst kaal?
Heeft Jack een nieuwe hoogtezon nodig?
etcetera, dan zou het programma in één klap veel leuker worden.
Vermoedelijk komt er nog een vierde gast bij, zou wel eens Ronald W. kunnen zijn aangezien PSV gewonnen heeft.quote:22.15-23.15 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Opiniërend programma over
voetbal,gepresenteerd door
Jack van Gelder,met verder
aan tafel Jan van Halst,Jan
Mulder en Ronald de Boer
Omg omg omg en Az heeft nog gewonnen ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
ALLEN VAN UW ACHTERTUIN NAAR BINNEN VANAVOND VOOR DE BUIS GEKLUISTERD: ARNO VERMEULEN IS DE 4E GAST
Sorry voor de caps maar ik ben zķķķķ ongelofelijk enthousiast.
Hopelijk vertoont hij zich nooit meer in voetbalprogramma's want hij voegt 0 toe, temeer als het om PSV gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waterneus niet eens uitgenodigd, ongeacht winst PSV?
Hij was wel de eerste die de afgang van het NL elftal voorspeldequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk volgende week Tom van 't Hek, daar heb ik al zo lang niets meer van gehoord, wat zou zijn visie zijn op de Eredivisie?
Ben je beledigd als ambassadeur van DWDD op FOK!?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal nergens voor nodig.
Dan heeft Arno altijd een vlek op zn broekquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg omg omg en Az heeft nog gewonnen ook
Wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ben je beledigd als ambassadeur van DWDD op FOK!?
hij is partijdigquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is er helemaal niks mis met Vermeulen. Maar toch mag niemand hem.
Er is van alles mis met hem.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
Hij kan iig niet rekenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
50k volgens mij hoor? Toen kwam Sjek met 15 miljoen en bleef hij 50 duizend herhalen maar boeiend. Dit staat er los van dat ik Arno een ontzettende lul vindquote:
"Poulsen is de beste linksback van Europa."quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
Hehe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Poulsen is de beste linksback van Europa."
Arno ''IK VOND DAT WIE IS DE MOL HAD MOETEN WINNEN IPV VAN VI'' Vermeulen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef marcodej het volgende:
Hap hapquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je Arno nou een Ajacied?
Nee ik bedoel dacht dat wel dat iemand mij ging corrigeren ook al zit ik maar te kuttenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hap hap omdat ik om je kan lachen? Koester deze momenten nou ipv ze zo ruw te verpesten...
Ja ik was vergeten hem weg te halenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Strootman toch maar weer weg gedaan? P
Waarom had je die überhaupt als je Ajacied bent?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten hem weg te halen
Grapjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom had je die überhaupt als je Ajacied bent?
Of maak je grapjes?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker in z'n Frons neuken
Laat gaan joh, die zien we aan het eind van het seizoen welquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef vincerusso het volgende:
wat een losertje is narshaas eigenlijk
Nu pas? Zo speelt van Bommel altijd al.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Van Bommel heb ik echt een gruwelijke hekel aan gekregen dit EK, overigens hetzelfde met Robben.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef vincerusso het volgende:
nu kan Verneuken lekker fappen op zijn kutclub
Tja, het ging me meer om die tenenkrommende interviews:quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nu pas? Zo speelt van Bommel altijd al.
Ga lekker naar sbs6quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef Wilskracht het volgende:
Vermeulen wisselen voor niemand
Jack van Gelder wisselen voor Koert Westerman
Jan Mulder wisselen voor Hugo Borst
En Youri Mulder en Watereus krijgt een studio verbod.
Koert, Hugo, Betweters,quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef Wilskracht het volgende:
Vermeulen wisselen voor niemand
Jack van Gelder wisselen voor Koert Westerman
Jan Mulder wisselen voor Hugo Borst
En Youri Mulder en Watereus krijgt een studio verbod.
Als je een uur lang onzin mag uitschreeuwen zit er heel af en toe wel een waarheid tussen inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:06 schreef Kerftminister het volgende:
Die Jan Mulder is echt een karakter hoor, heerlijk. Durft te zeggen wat hij wil en staat er vol achter, ook al is het bullshit. Die Arno Vermeulen daarentegen vind ik een vreselijke wijsneus, die manier van praten ook met zijn gelaatsuitdrukking erbij, vindt zichzelf het mannetje hoor.
Klopt, Sneijdertje en Rafa zullen niet meeverdedigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef vincerusso het volgende:
je kon op je vingers al uitrekenen dat de Jong tegen 3 man kwam te spelen bij balverlies
Betweters is geweldig zou op tv moeten komen.quote:
nee iemand met loopvermogen. ook Witsel had die dwerg simpel aan de kant gezetquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, Sneijdertje en Rafa zullen niet meeverdedigen.
Gewoon Clasie eringooien huhuhu.
Fer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee iemand met loopvermogen. ook Witsel had die dwerg simpel aan de kant gezet
Apollon Limassol is een kampioen dus die zit in een andere pot.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
Tja CL, daar had Feyenoord meer thuisgeweest dan Apollon Limassol.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kutonderbreking, hou je bek gewoon pauper
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kutonderbreking, hou je bek gewoon pauper
Uiteraard, NOSquote:
Mwa Buttner zat er wel aan te komen na zijn vorige seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard, NOS
Daarnaast zeggen dat dit de meest "opmerkelijke" tranfer is...Büttner en Assaidi zijn natuurlijk 100x opmerkelijker dikke Jack
Jij vindt het niet opmerkelijk dat iemand van Vitesse (dus niet eens de traditionele top 3) naar een absolute topclub gaat in de wereld... terwijl Van Persie allang had aangegeven eigenlijk wel wat anders te willen (dacht ik).quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Buttner zat er wel aan te komen na zijn vorige seizoenDaarbij had hij het al eerder in de uitzending gemeld.
Kut... zit ik Sjek nou te verdedigen
Volgens mij is Buttner nog steeds niet trending, RVP was het dagenlang. Ik vind het opmerkelijker dat een speler van een topclub naar een rivaliserende topclub overstapt dan dat een talentje wordt opgepikt door een topclub.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij vindt het niet opmerkelijk dat iemand van Vitesse (dus niet eens de traditionele top 3) naar een absolute topclub gaat in de wereld... terwijl Van Persie allang had aangegeven eigenlijk wel wat anders te willen (dacht ik).
Iig was het gewoon onzin wat Sjek weer eens verkondigde
???quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Buttner nog steeds niet trending, RVP was het dagenlang. Ik vind het opmerkelijker dat een speler van een topclub naar een rivaliserende topclub overstapt dan dat een talentje wordt opgepikt door een topclub.
Tevens zijn de compilaties van Buttner en Assaidi stukken minder episch.
Niks ten nadele van PSV, maar het is wel een reden dat ik het altijd zo jammer vind als ze winnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV heeft gewonnen, aanwezigheid R. Waterreus bij deze bevestigd.
De eerste en de laatste club die Nederland op de kaart zettequote:
En nog kent niemand Feyenoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste en de laatste club die Nederland op de kaart zette
Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Poulsen. Ik moet er nog steeds om gniffelen. Ajax is er gewoon vol ingetrapt.
Op het einde niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn clubje staat wel boven PSV
Lachwekkend ben je wel, ga vooral door met al die onzin van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Poulsen. Ik moet er nog steeds om gniffelen. Ajax is er gewoon vol ingetrapt.
Een aantal jaar geleden hadden ze Aalbers, was ook niet zo'n engeltje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Vitesse heeft zijn ziel aan de Georgische duivel verkocht
Nee maar het gaat er nu wel heel genant aan toe hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden hadden ze Aalbers, was ook niet zo'n engeltje.
Nee, daar heeft Vitesse niks mee te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij ebecilio naar hveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |