quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Moeten voor donker thuis zijn hequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef TheArt het volgende:
Die Ethiopiërs doen zelfs aan hardlopen tijdens de sluitingsceremonie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Elbow, maar toch net wat te rustig. Van die knuffelmuziek na het neuken
Zal wel wat meer upbeat worden als iedereen er eenmaal is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Elbow, maar toch net wat te rustig. Van die knuffelmuziek na het neuken
Om dan te ontdekken dat ze echt man is. Brrrr... ik wil Spice girls zien!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Samson het volgende:
Ik hoor dat Caster Semenya nog een striptease gaat doen aan het einde.
dit, of op een zaterdag avond met de kop telefoon huilend jezelf in slaap rukkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef marcodej het volgende:
Ik denk steeds dat Maleisie Nederland is.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
Ambrosius, niet meer topicstelen voortaan. Ander gaat 'ie gewoon weer dicht.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Elusive het volgende:
[..]
dit, of op een zaterdag avond met de kop telefoon huilend jezelf in slaap rukken
Omdat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Wees blij dat hij Ajacied voor was.
Klinkt allemaal even kutquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Wat een lang nummer is dit, of is dit een ander nummer
quote:zondag 12 augustus 2012 @ 22:38 • 292
sinterklaaskapoentje
Zelden zo'n ellendige muziek gehoord
Ben je nu verdrietig? Boos? Teleurgesteld?quote:
BBCquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Op wat? Dit is toch het NED1 topic
quote:
Vandaagquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Onnoman het volgende:
Mensen.. wanneer begint OS2012 nu eigenlijk?
Echt vreselijk dit. Wat een gezeik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt allemaal even kut
Praat even normaal zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kkmuziek zeg, word er helemaal naar van.
Paaldansen dan toch zeker wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Samson het volgende:
Ik hoor dat Caster Semenya nog een striptease gaat doen aan het einde.
Zieligquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben je nu verdrietig? Boos? Teleurgesteld?
Oordopjes in denk ikquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
Al die Spice Girls fans hier die zeiken over de muziek.
Hitler heeft hem persoonlijk een What's appje gestuurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef hellsgate het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met die duitser met zn "hitler-groet"? was de dag na de opening groot nieuws, maar daarna heb ik er eigenlijk niks meer van gehoord?
Mijn muzieksmaak is veel beterder dan de jouwe!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
Al die Spice Girls fans hier die zeiken over de muziek.
Wel een knappe vent vind ik.quote:
Tjechie was dat meen ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
Weet iemand nog welk land tijdens de opening rare blauwe laarzen droegen?
Wat een probleem hé. Dat je je er aan stoort dat ik topics openquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Wees blij dat hij Ajacied voor was.
De laatste keer dat ik The Boss zag was 'ie behoorlijk niet Brits!quote:
Ge moest beschaamd zijn!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Die stem van Elbows zanger lijkt op Blof vind ik altijd
Ik vind het een beetje treurig, gewoon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een probleem hé. Dat je je er aan stoort dat ik topics openKom op, dit topic gaat 200 posts per seconde, wat een probleem maak je toch.
Terecht probleem.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een probleem hé. Dat je je er aan stoort dat ik topics openKom op, dit topic gaat 200 posts per seconde, wat een probleem maak je toch.
Denk 't ook, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Mirjam het volgende:
Spicegirlskomen vast als 1 van de laatsten
Het klinkt gewoon heeel vervelendquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik ben niet de grootste Elbow-fan ter wereld maar zeggen dat vals is slaat echt nergens op
Zingt toch ook in het engelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik The Boss zag was 'ie behoorlijk niet Brits!
Ik vind hem goed zingen... dat vorige nr vond ik tof.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een knappe vent vind ik.
Elbow.
Natuurlijk, het beste voor het laatstequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Mirjam het volgende:
Spicegirlskomen vast als 1 van de laatsten
Janken mag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik word helemaal depri van deze muziek.
Ik vind het ook wel meevallen allemaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
ben ik de enige die de eindceremonie niks vind?
Dit deel met al die atleten is echt retesaai.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
't Is je niet opgevallen dat ze alleen Britse artiesten hebben?quote:
We zijn nog niet eens op een derde deel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Daar hoef je geen kenner voor te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Montov het volgende:
Hans.
Kritisch over jurysport bij dressuur.
Ja!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Zit weinig bekends tussenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is je niet opgevallen dat ze alleen Britse artiesten hebben?
Elbow een B-artiest noemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Opdonderen met al die B artiesten zeg, laat dan de Spice Girls meer nummers zingen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje treurig, gewoon.
Och jee, er zijn zoveel problemen in de wereld.quote:
Dit is toch wel een van de ergerequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Och jee, er zijn zoveel problemen in de wereld.
quote:
Opening was beter tot nu toe.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Opening OS niet gezien, maar dit is ook mooi.
Guy Garvey ja.quote:
Nope, opening was veel beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Ik houd van zingende mensenmassa's ja, leave me bequote:
Wat er nog allemaal moet komen begrijp ik niet... nog zo lang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef schetterklep het volgende:
En dit duurt tot kwart over 1 zie ik?Dat ga ik niet af zien denk ik.
Jaaa!quote:
fypquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef alors het volgende:
throw those curtains wide Frodo's kuttenzwaard
Veel plezierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Onnoman het volgende:
ik vind het mooi geweest jongens.. ik ga kakken
Alternatieve C artiest beter? De verkoop van scheermesjes is na dit optreden met 100% gestegen.quote:
Gelukkig heeft ie van sport meer verstandquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig A-klasse dan? De tering, wat erg.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd van zingende mensenmassa's ja, leave me be!
Timmeren aardig aan de weg als festival-act jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
succes hequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Onnoman het volgende:
ik vind het mooi geweest jongens.. ik ga kakken
Blijkbaar wel maar TheArt is altijd snel tevreden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat schaal jij onder A-klasse dan? Coldplay? Lady Gaga? Rihanna?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tijdloze geniale muziek cultuurbarbaar!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Melancholie het volgende:
Pink Floyd zal zo wel moeten komen, anders liggen alle bejaardenfans al in bed natuurlijk.
tupac!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat schaal jij onder A-klasse dan? Coldplay? Lady Gaga? Rihanna?
Het is een goed meezing nummer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dit ergens naar klinkt?
hopelijk alleen David want die lange poedel wil je ook niet meer horenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Melancholie het volgende:
Pink Floyd zal zo wel moeten komen, anders liggen alle bejaardenfans al in bed natuurlijk.
Coldplayquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
DIt is gewoon goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dit ergens naar klinkt?
Soort Wolter Kroes van de Uk dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timmeren aardig aan de weg als festival-act ja
Inderdaad, echt met 3d camera's opgenomen ipv dat omgezette meuk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijk nu in 3D en dat is WOWWWWWW!!
Vind jij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tijdloze geniale muziek cultuurbarbaar!
Mag ik bekennen dat ik Lady Gaga wel leuk vindquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Coldplay geen A-Klasse vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie van sport meer verstand
*boks*quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ik bekennen dat ik Lady Gaga wel leuk vind
Ja hoor, mag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
Weet iemand dan heel toevallig ook nog hoe dat eerste nr heette dat ie zong?
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Coldplayquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coldplay geen A-Klasse vinden
Coldplay vergelijken met Lady Gaga en andere bedroevende kwaliteit
Coldplay komt niet in de buurt van Elbow, maar is wel een klasse of 3 beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Open Arms.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
Weet iemand dan heel toevallig ook nog hoe dat eerste nr heette dat ie zong?
Coldplayquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die snippertjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, echt met 3d camera's opgenomen ipv dat omgezette meuk.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Merkie het volgende:
Doe anders gewoon Arctic Monkeys nog een keer.
Die dichter?quote:
nee.quote:
Had hij eigenlijk nog wat gewonnen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Hans Van Alphen, tienkamper, heel even in beeld..
Rihannaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |