quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger zou ze een heks zijn geweest, iemand die de toekomst kan voorspellen
quote:
Ja maar ze gaat nu de connecties laten zien. Daar zijn wij te stom voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Oh ze gaat ons laten zien wat ze allemaal heeft gekocht, als je het al kunt kopen is het toch geen trendVOORSPELLEN? Ik ben in de war nu.
Ik kan het niet laten, Dat kent u Nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat nu de connecties laten zien. Daar zijn wij te stom voor.
Nee! Echt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Gatverdamme... Wat hebben jullie een kleinzielig commentaar. !![]()
/ de stomme designbril is wmb uit!
Alles komt terug Bluezz, mijn moeder had zo een bril 30 jaar geledenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een kleiner en minder glimmend model bril, al bijna 3 jaar geleden gekocht.. wie is er dan trendwatching
zelfde beroep als John Leerdamquote:
Als t maar niet lachen zoals Jerney Kaagman wordt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Deckard het volgende:
Het wordt lachen de tweede helft van de avond
Klopt. En doet daarbij alsof zij voortdurend het wiel uitvindt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat mij nu al irriteert is dat ze nooit zegt "ik vind" maar bij alles wat ze beweert "het is". Ze vindt niet iets fantastisch, het is fantastisch. Zij heeft de waarheid in pacht.
Dat is haar uilenhoudingquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ze zegt vrolijk en kwetterend maar zelf kijkt ze niet vrolijk.
Jawel, ze glimlachte een fractie van een seconde. Zo tevreden met haar eigen woorden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ze zegt vrolijk en kwetterend maar zelf kijkt ze niet vrolijk.
Terwijl ik het typte glimlachte ze even om het woord mode volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, ze glimlachte een fractie van een seconde. Zo tevreden met haar eigen woorden.
The Devil in Prada staat in het schap naast Shaving Ryans Privatesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Disana het volgende:
'The devil in Prada.'
Het is toch
The Devil wears Prada?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
The Devil in Prada staat in het schap naast Shaving Ryans Privates
Die waren toch niet onbekend?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef golfer het volgende:
Je denkt gelijk aan...noemt een stel onbekende namen op.
Ja, die kwamen ook meteen bij mij in de gedachte op. Al die namen.
Lees je in, zou ik zeggen.quote:
Ik kan me herinneren dat ik op de lagere school een soort cape had, was toen blijkbaar in de modequote:
Voor mij wel, maar ik interesseer me niet voor mode.quote:
Wendy van Dijk heeft een nieuw typetjequote:
Een trendvoorspeller. Ik vind 'r wel interessant. Toch wel.quote:
Kijk nog even in het vorige...quote:
Ik denk nog steeds dat er iemand van Koefnoen of Koot en Bie uit haar stapt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Mike het volgende:
Wat een vreselijke vrouw! Ze neem zichzelf ook zo ontzettend serieus. Het is net een typetje.
Begin je het nu over te nemen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Is dat een trouwring aan haar rechterringvinger? Ik kan me niet voorstellen dat een partner het uithoudt bij zoveel zelfimportantie.
Je hebt géen idee, he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Is dat een trouwring aan haar rechter ringvinger? Ik kan me niet voorstellen dat een partner het uithoudt bij zoveel zelfimportantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dit dus. Kan daar erg slecht tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat mij nu al irriteert is dat ze nooit zegt "ik vind" maar bij alles wat ze beweert "het is". Ze vindt niet iets fantastisch, het is fantastisch. Zij heeft de waarheid in pacht.
Klopt, ik vind op haar wiki niet dat ze een relatie heeft. Als jij het weet, mag je het zeggen hoorquote:
Ze vond de film ook De film IS leuk omdat een baby-zeemeeuw in die tuin net zoiets was als die uil in die film.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef shmoopy het volgende:
Ze heeft een tuin in Normandië, dat we het even weten.
Ik word klierig van dit soort mensen.
Guusje gaat naar huusje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Jongens, dit is idd gewoon Michiel Romeijn in een jurk.
Wat dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze zei net trouwens wel hele ware dingen. Tis niet alleen maar blabla.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze vond de film ook De film IS leuk omdat een baby-zeemeeuw in die tuin net zoiets was als die uil in die film.
Om AnneX maar voor te zijn: ik heb echt geen idee.
Die heeft wel hele mooie dingen gemaakt. Daar moet je gewoon van genieten maar niet teveel over lullen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Deckard het volgende:
Typisch, een film van Werner Herzog kiezen.
Dat we in een tijd van fundamentele verandering zitten en iedereen zich dat moet beseffen. Ze zit alleen mis met het feit dat niet iedereen zich dat beseft, er zal de komende 10 jaar nog geen bewustzijnsverandering komen.quote:
Ironisch juist dat dit nu net mensen wordt verweten die haar betalen die onzin te zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef truthortruth het volgende:
Als grote merken je veel geld geven en de mensen om je heen je allemaal gelijk geven ga je zelf ook wel geloven dat jouw mening de waarheid is.
De lage tonen vooralquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Disana het volgende:
Die man zit gewoon met z'n tong te fluiten.
Zou wat zijn als Tong met die man zat te fluiten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Disana het volgende:
Die man zit gewoon met z'n tong te fluiten.
In een berenvel. Ik zie het voor me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Tong met die man zat te fluiten.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef One_of_the_few het volgende:
We breien en haken ons de crisis door. Yes.
Dat is natuurlijk gelul. Elke generatie heeft zijn eigen 'fundamentele verandering'. Wat een bullshit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat we in een tijd van fundamentele verandering zitten en iedereen zich dat moet beseffen. Ze zit alleen mis met het feit dat niet iedereen zich dat beseft, er zal de komende 10 jaar nog geen bewustzijnsverandering komen.
Hij houdt zijn gezicht bewonderenswaardig in de plooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp er niks van en hij ook niet denk ik.
Big timequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Klopt het dat ze geen twijfel kent en zichzelf enorm serieus neemt ?
Dat zeg je alleen maar om dwars te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ben ik de enige die het wél interessant vindt?
Nee, ik ook. Zeker dat laatste stukje over ontglobalisering, dat geloof ik wel, ik zie dat ook zoals met 3D printing.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tuurlijk, maar het gaat in dit geval om een generatieoverkoepende verandering. Ik vond dat ze zinnige dingen zei (in plaats van meteen alles als heksengeneuzel of orakelend getoeter weg te zetten)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Elke generatie heeft zijn eigen 'fundamentele verandering'. Wat een bullshit.
Ik luister ook wel geboeid en probeer na te gaan of ze ergens een punt heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:
Maar de motivering is altijd kosten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Zeker dat laatste stukje over ontglobalisering, dat geloof ik wel, ik zie dat ook zoals met 3D printing.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |