abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115481979
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zolang alle raketten maar een oneindige krater slaan in zowel amerika als israel, en een mooie lange geul tussen europa en het verre zuidoosten zodat we vervolgens nog enigzins fatsoenlijk kunnen voortbestaan op deze bal gehakt.
Dat kun je vergeten. Iran wordt met de grond gelijk gemaakt. Goed voor de mongolen daar aan de macht, maar helaas voor het volk. Maar wat mij betreft prima als ze elkaar daar uitmoorden in de zandbak. Mafketels met hun debiele haatreligies.
Whatever...
pi_115482006
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef leeell het volgende:

[..]

1tje op de arabische liga ook dan
De halve bevolking uitmoorden en een wereld oorlog ontketenen, goedzo man
pi_115482030
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar Israël ontkent het bestaansrecht van Iran niet.
Hoe kunnen mensen die een land bezetten een ander land niet erkennen?
Dat zou wel erg triest zijn vind je niet?
Maar goed laten we hopen dat de zionisten Iran gewoon met rust laten, leven en laten leven lijkt mij de beste strategie in deze situatie. Het word echt niet rustig in de regio hoor als Iran word gebombardeerd, integendeel zelfs.
Bovendien is het natuurlijk wel erg selectief om wel Iran aan te vallen maar Saudi Arabië laten ze met rust terwijl de meeste terorristen en mensen die de terorristen sponsoren daar vandaan komen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:20:09 #79
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115482033
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De halve bevolking uitmoorden en een wereld oorlog ontketenen, goedzo man
eerste is redelijk positief, 2de is subjectief, wellicht brengt het eindelijk vrede.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115482092
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Israël laat ook geen controleurs toe dus dan vind ik dat geen legitieme reden om een land maar even te bombarderen. Bovendien is er geen bewijs dat ze bezig zijn met een atoomwapen, dat is slechts een vermoeden.
Daar heb je wel gelijk in, maar israel heeft ook niet het non-proliferatieverdrag getekend. Dus het hoeft geen inspecties toe te laten. (Het heeft ook de verdragen aangaande oorlogsmisdaden en internationaal strafhof niet ondertekend.)
Iran heeft, zoals de meeste beschaafde landen, wel getekend en moet zich dus ook aan de bepalingen houden. Maar dat is inderdaad geen legitieme reden om te gaan bombarderen en zelfs niet voor internationale sancties.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115482117
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef leeell het volgende:

[..]

eerste is redelijk positief, 2de is subjectief, wellicht brengt het eindelijk vrede.
Nee, dan komt er een alleen maar groter bloedbad.
pi_115482361
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Hoe kunnen mensen die een land bezetten een ander land niet erkennen?
Dat zou wel erg triest zijn vind je niet?
Maar goed laten we hopen dat de zionisten Iran gewoon met rust laten, leven en laten leven lijkt mij de beste strategie in deze situatie. Het word echt niet rustig in de regio hoor als Iran word gebombardeerd, integendeel zelfs.
Bovendien is het natuurlijk wel erg selectief om wel Iran aan te vallen maar Saudi Arabië laten ze met rust terwijl de meeste terorristen en mensen die de terorristen sponsoren daar vandaan komen.
Nu doe je alsof dit allemaal de schuld van Israel is>?
pi_115482520
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Nu doe je alsof dit allemaal de schuld van Israel is>?
Hun willen toch aanvallen of heb ik het bericht soms verkeerd gelezen? En verder vind ik zelf ook dat de staat Israël nooit had mogen bestaan. Ik had liever gezien dat de Joden daar naartoe waren getrokken en gewoon vreedzaam met de Palestijnen samen hadden geleefd ipv dat landje pik wat ze hebben gedaan en nog steeds doen gesteund door de VS.
pi_115482619
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Hun willen toch aanvallen of heb ik het bericht soms verkeerd gelezen? En verder vind ik zelf ook dat de staat Israël nooit had mogen bestaan. Ik had liever gezien dat de Joden daar naartoe waren getrokken en gewoon vreedzaam met de Palestijnen samen hadden geleefd ipv dat landje pik wat ze hebben gedaan en nog steeds doen gesteund door de VS.
Je laat je wel weer kennen he? In ieder geval een goede poging dit :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_115482996
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

dat is nou juist het probleem er ontstonden opstanden tegen elkaar dus dat werkte niet echt.
pi_115483096
Even de OP gelezen.

Aha, het leger verspreidt de voorraden over het hele land. Onder scholen en ziekenhuizen?

Iemand die denkt dat Israel Iran kan verslaan is gestoord. Veroveren is al helemaal niet aan de orde.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:34:59 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115483466
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef Kees22 het volgende:
Even de OP gelezen.

Aha, het leger verspreidt de voorraden over het hele land. Onder scholen en ziekenhuizen?

Iemand die denkt dat Israel Iran kan verslaan is gestoord. Veroveren is al helemaal niet aan de orde.
Dat klopt. Bovendien is er geen reden dat Israel dat zou willen. Wat hebben ze daaraan? Net zo goed dat ze er niks aan hebben om Iran het stenen tijdperk in te bombarderen. Oorlog moet altijd een -politiek- doel nastreven.

Een rationeel doel wat Israel zich stelt is het voorkomen dat Iran een kernwapen kan ontwikkelen. (volgens mij is die angst daarvoor niet zo terecht, want Iran kan zo'n wapen nooit inzetten zonder zichzelf te laten vernietigen, maar goed. De Israeliers denken daar anders over). Dan kan Israël dus proberen om de installaties die bij het ontwikkelen van zo'n bom gebruikt worden plat te gooien. Dat is nog niet zo gemakkelijk, maar met wat -stiekeme- steun van de VS misschien nog mogelijk.

De vraag is dan wat Israëls buurlanden gaan doen. In principe is Iran hun vriend niet, al eeuwenlang. Dus zullen ze het hooguit gebruiken voor binnenlands politiek gewin. Dat zal waarschijnlijk allemaal verbaal blijven dus. Misschien dat de Hezbollah nog wat raketten afvuurt, dat is de enige pro-Iran afdeling in de omgeving.
The End Times are wild
pi_115483804
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

dat is nou juist het probleem er ontstonden opstanden tegen elkaar dus dat werkte niet echt.
Dat is nog geen reden om aan landjepik te gaan doen. De laatste die het flikte was Saddam Hussein en Irak werd direct platgebombardeerd. Er had vrede kunnen zijn maar het schuldgevoel van de holocaust en de eeuwige slachtofferrol die de zionisten spelen hebben ervoor gezorgd dat er met steun vanuit het westen de staat Israël gesticht kon worden en die staat Israël hebben op grond van de Torah de rest van het land veroverd. Het is misdadig en het had nooit mogen gebeuren, helaas worden wij in het westen geïndoctrineerd dat alles wat Israël doet goed is en die Arabieren alleen maar willen moorden en dergelijke. Zolang de staat Israël blijft bestaan in zijn huidige vorm zal het nooit wat worden in het midden-oosten en ik verwacht binnen nu en 20 jaar WW3.
pi_115483953
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om aan landjepik te gaan doen. De laatste die het flikte was Saddam Hussein en Irak werd direct platgebombardeerd. Er had vrede kunnen zijn maar het schuldgevoel van de holocaust en de eeuwige slachtofferrol die de zionisten spelen hebben ervoor gezorgd dat er met steun vanuit het westen de staat Israël gesticht kon worden en die staat Israël hebben op grond van de Torah de rest van het land veroverd. Het is misdadig en het had nooit mogen gebeuren, helaas worden wij in het westen geïndoctrineerd dat alles wat Israël doet goed is en die Arabieren alleen maar willen moorden en dergelijke. Zolang de staat Israël blijft bestaan in zijn huidige vorm zal het nooit wat worden in het midden-oosten en ik verwacht binnen nu en 20 jaar WW3.
Volgens mij ben je verblind door je eigen haat. Ik kan hier niet serieus op in gaan en anders kunnen we dit in Israel & Palestina bespreken.
pi_115484003
owja en israel is de enige democratie in het midden-oosten dus wat lul je nou ?
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:43:22 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115484282
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Er is geen Arabisch land waar een Arabier het beter heeft dan in Israel.
The End Times are wild
pi_115484447
waarom denk ik dat het echte gevaar niet zit in de moslim wereld maar eerder met een land als china?
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:46:04 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115484539
En als de Arabieren slim waren (zijn ze niet), dan hadden ze Israel gewoon geaccepteerd. Met wederzijdse handel, gebruik van de technologische kennis van Israel, etc. hadden ze de welvaart in hun eigen landen een enorme boost kunnen geven. Net zoals de Chinezen (wel slim) dat met Hong Kong gedaan hebben.

De haat tegen Israel is vooral een item voor binnenlands gebruik. Om de bevolking achter de leiders te houden, gehoorzaam te houden en een zondebok te hebben voor het eigen falen. Want ze kunnen helemaal niks daar. Niks kwalitatief goeds produceren, niks organiseren, geen oorlog winnen, niks uitvinden of ontdekken. Wanneer ze geen olie hadden en hulp vanuit het Westen dan zouden ze massaal omkomen en allemaal in zeer bittere armoede leven. Het is allemaal gewoon jaloezie.
The End Times are wild
pi_115484571
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef greyshade het volgende:
waarom denk ik dat het echte gevaar niet zit in de moslim wereld maar eerder met een land als china?
China heeft baat bij een sterk Westen, zeker nog de komende 30 jaar.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115484673
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wellicht, maar toch schijnt ook het ook in Israel geen feest te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_115484774
quote:

[..]

Volgens mij ben je verblind door je eigen haat. Ik kan hier niet serieus op in gaan en anders kunnen we dit in Israel & Palestina bespreken.
Ik haat niet, dat zijn gewoon de feiten. Ik heb een hekel aan hypocritie en voortrekkerij, en als het op Israël aankomt zijn die twee trekjes altijd sterk aanwezig.
pi_115484890
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Qatar, Abu Dahbi, Kuweit en ik geloof dat zelfs in Iran het leven nog niet zo slecht is als het leven op de gaza strook.
pi_115484958
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tunesie?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:50:01 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115484963
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Qatar, Abu Dahbi, Kuweit en ik geloof dat zelfs in Iran het leven nog niet zo slecht is als het leven op de gaza strook.
De gazastrook is geen Israel. Ik heb het nu over Arabieren die in Israel leven.
In de landen die jij noemt is democratie, vrouwenrechten en vrijheid van meningsuiting ver te zoeken.
The End Times are wild
pi_115485080
quote:
Dus omdat ze een democratie zijn zijn ze goed, China is geen democratie maar daar gaat het ook niet bepaald slecht. Als je je eigen niet kunt inleven in andere mensen dan snap ik wel dat je blind Israël steunt maar omdat wij toevallig voorstanders zijn van de democratie wil nog niet zeggen dat andere systemen onacceptabel moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')