abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:26:53 #51
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_115475234
Die bereiden zich toch al sinds 1948 voor?
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:01:44 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_115476919
Verontrustend. Europa zal er ook genoeg van merken ben ik bang.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115477038
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De reden is dat Iran geen volledige openheid geeft over hun nucleare ontwikkelingen. Het IAEA hoort hiervoor inspecties uit te voeren (dat doen ze bij ons ook), maar krijgt geen of onvolledige toegang. Israel die de agressie ervaart vanuit Iran oa door het bewapenen en de steun aan Hezbollah, Hamas en andere palestijnse groepen (proxy/schaduw oorlog). Maar ook door het meermalen oproepen tot de vernietiging van Israel (als land of als staat ligt eraan hoe je de vertaling interpreteert). Israel's grootse angst is dat Iran besluit tot het leveren van een nuclear wapen aan Hezbollah of Hamas en wil dat op deze manier voorkomen.
Israël laat ook geen controleurs toe dus dan vind ik dat geen legitieme reden om een land maar even te bombarderen. Bovendien is er geen bewijs dat ze bezig zijn met een atoomwapen, dat is slechts een vermoeden.
pi_115477117
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De reden is dat Iran geen volledige openheid geeft over hun nucleare ontwikkelingen. Het IAEA hoort hiervoor inspecties uit te voeren (dat doen ze bij ons ook), maar krijgt geen of onvolledige toegang. Israel die de agressie ervaart vanuit Iran oa door het bewapenen en de steun aan Hezbollah, Hamas en andere palestijnse groepen (proxy/schaduw oorlog). Maar ook door het meermalen oproepen tot de vernietiging van Israel (als land of als staat ligt eraan hoe je de vertaling interpreteert). Israel's grootse angst is dat Iran besluit tot het leveren van een nuclear wapen aan Hezbollah of Hamas en wil dat op deze manier voorkomen.
Ik deel de zorgen als Iran een kernwapen krijgt. Dit is echter ook een beetje hypocriet. Het ene land mag wel een kernwapen en de ander niet. Dit is natuurlijk ook je eigen machtbasis willen behouden.

Dit is voor Israel een reden om preventief te bombarderen. Mag Iran nu prefentief Israels bommenwerpers bombarderen?
pi_115477456
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Israël laat ook geen controleurs toe dus dan vind ik dat geen legitieme reden om een land maar even te bombarderen. Bovendien is er geen bewijs dat ze bezig zijn met een atoomwapen, dat is slechts een vermoeden.
Maar Israël ontkent het bestaansrecht van Iran niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_115477573
Vanuit Iraans oogpunt vind ik het terecht als ze met een kernwapen bezig zijn. De beste verdediging tegen een aanval is het bezit van een kernwapen.

Bovendien worden ze omringt door degene die zij als het grote kwaad zien.
pi_115478520
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef leeell het volgende:
hopen dat ze elkaar finaal van de aardbodem afschieten.
Helaas brengt Israel Europa met zich mee:

quote:
We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force.

Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under.
pi_115478646
quote:
13s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

[..]

Hard praat, helaas niet geloofwaardig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_115478673
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hard praat, helaas niet geloofwaardig.
Wat heeft Israel te verliezen?
pi_115478776
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Wat heeft Israel te verliezen?
Dat kan je dan van elk land zeggen dat een oorlog verlies. Toen de SU viel konden ze ook de hele wereld vernietigen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_115478999
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat kan je dan van elk land zeggen dat een oorlog verlies. Toen de SU viel konden ze ook de hele wereld vernietigen.
Dat kwam van binnenuit, voor Israël komt de dreiging van buitenaf.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:57:46 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_115480170
Het is trouwens te hopen dat Obama herkozen word.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115480366
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Het is trouwens te hopen dat Obama herkozen word.
Hoezo dat opeens
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:58 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_115480500
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo dat opeens
Omdat Romney zo oorlogszuchtig is als de pest, Obama probeert dit nog steeds diplomatiek op te lossen.

En dat is ook de enige oplossing om dit tot een goed eind te brengen.
pi_115480595
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat Romney zo oorlogszuchtig is als de pest, Obama probeert dit nog steeds diplomatiek op te lossen.

En dat is ook de enige oplossing om dit tot een goed eind te brengen.
Totaler Krieg is beter :7
pi_115480732
Zelfs een aanval zal uiteindelijk niet Iran ervan weerhouden het kernprogramma te vervolgen. Je kan alleen hun technologie 10 jaar terug de tijd in schieten. Hoewel Iran natuurlijk met de bouw van hun centrales al langer rekening houdt met een eventuele aanval en technologie verspreidt en achter de hand houdt. Je stopt de kennis die men op heeft gedaan echt niet opeens. Dat is in Israel ook de crucielere vraag: wat helpt een aanval nou echt precies. Een invasie is totaal geen optie in dat immens grote land. Enige wat rest is een goede, snelle gerichte aanval vanuit de lucht.

Daarnaast bereidt Israel zich al jaren voor op oorlog(en).
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_115480744
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Israel bereid zich voor op oorlog, dat is zoiets als roepen dat Nederland dijken bouwt tegen het hoge water.
Precies. Dat land is al tientallen jaren klaar voor een oorlog. Hele bevolking is getraind, ze hebben wapens, schuilkelders, het hele land is gebouwd om een oorlog te winnen. Syrie is nu een puinzooi, dus daar zullen ze wel goed op letten... want Iran wil daar graag molsimfundi's aan de macht.

Helaas, die oorlog gaat nog wel een keer komen...
Whatever...
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:07:39 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_115480945
Mensen van de CIA zijn er trouwens toch al achter gekomen dat Iran geen kernprogramma heeft? Waarom word dit niet openbaar gemaakt?
pi_115481093
quote:
13s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

[..]

Van je bondgenoten moet je het maar hebben!
Dat wil dan gezien worden als de voorpost van de westerse verdediging tegen de barbaarse moslimhorden die uit zijn op onze vernietiging.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:12:12 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115481305
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:51 schreef sonnyspek het volgende:
Erg triest voor die mensen daar, maar misschien is het wel eens goed dat het daar een keer losbarst.
zolang alle raketten maar een oneindige krater slaan in zowel amerika als israel, en een mooie lange geul tussen europa en het verre zuidoosten zodat we vervolgens nog enigzins fatsoenlijk kunnen voortbestaan op deze bal gehakt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115481468
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zolang alle raketten maar een oneindige krater slaan in zowel amerika als israel, en een mooie lange geul tussen europa en het verre zuidoosten zodat we vervolgens nog enigzins fatsoenlijk kunnen voortbestaan op deze bal gehakt.
Gewoon nee :')
pi_115481515
quote:

[..]

wat is dit voor onzin :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:15:33 #73
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115481574
quote:

[..]

geen gek idee.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115481800
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef leeell het volgende:

[..]

geen gek idee.
Om vervolgens afhankelijk te zijn of overgenomen te worden van een islamitische grootmacht met de sharia, liever niet.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:18:17 #75
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115481872
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Om vervolgens afhankelijk te zijn of overgenomen te worden van een islamitische grootmacht met de sharia, liever niet.
1tje op de arabische liga ook dan
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')