SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GGMM doet alsof hij je posts niet zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Begint nu wel een beetje zielig te wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet![]()
![]()
Hup AZ
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee joh, ik blijf niet aan de gang met dingen voorkauwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet
Heeft toch geen zin ook.![]()
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumquote:alleen sinds tijd onder andere naam.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
![]()
Dat zegt iedereen. Je bent gewoon een noobquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
Noot noot.![]()
Ben je blind?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Wedstrijd duurt 30 minuten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 17:01:43 ]![]()
Nee dat is Daleyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee bij Ajax staat een pauper op linksquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?
hardcoholic![]()
of je leest gewoon ruim half jaar mijn sign nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Maar ze moeten nog een uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er moet nog een uur gespeeld. Tijd zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0![]()
Okéquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja nieuwe KNJB regel. Als Ajax voorstaat is het gg.![]()
![]()
Sanasoufiquote:
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Lijkt me dat sana toch wel beter is dan lukoki dus er in met die gozer! Gelijk dijks ook svp"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
AC Milan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.![]()
Milan toch>?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Vitesse was onder Koeman het eerste duelquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekerwedstrijd. Eredivisie wedstrijd tegen Vitesse dan misschienquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Deze wedstrijd misschien niet, ik denk over de hele rit dat zijn afwezigheid wel een gemis gaat worden.quote:You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Mwah AZ is toch een van de betere teamsquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Deze wedstrijd misschien niet, ik denk over de hele rit dat zijn afwezigheid wel een gemis gaat worden.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentator zei dat het de eerste bekerwedstrijd van de Boer wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Commentator faalt hard.![]()
En dan Dijks er nog bijquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
van Rhijn en BMI het nieuwe centrum in 2016![]()
Oké, wat een irrelevante informatie dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Commentator zei dat het de eerste bekerwedstrijd van de Boer was![]()
Ach lukokikan gewoon niet beter. Schone kan idd beter"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
van Rhijn RB. De Vrij en BMI Centraal en links Willems.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
van Rhijn en BMI het nieuwe centrum in 2016PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hij deed dat heus wel bewust.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Check die uittrap van VermeerNoot noot.![]()
Ik dacht AC Milan, of gaat het hier om erediviseduels?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.
Ajacied.![]()
Dat klopt, maar omdat het een van de betere teams maakt het nog niet bepaald wijsheid om te concluderen dat Vertonghen niet gemist zal worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah AZ is toch een van de betere teamsYou should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.quote:![]()
![]()
Iedere captain die het team verlaat zal gemist worden, betekent niet dat Ajax die momenteel goed kan opvangenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Dat klopt, maar omdat het een van de betere teams maakt het nog niet bepaald wijsheid om te concluderen dat Vertonghen niet gemist zal worden.![]()
ga lekker haten joh. Wie hebben jullie dan?quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blind laat graag zien dat ie wil werken voor een kansloze bal die usain bolt nog niet had binnen gehoudenhardcoholic![]()
Ebecilio.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.![]()
Leuk, dat zijn net die 3 punten die je misschien nodig hebtquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.![]()
Wie is Ursain Bolt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Ferdii het volgende:
Blind laat graag zien dat ie wil werken voor een kansloze bal die ursain bolt nog niet had binnen gehoudenNoot noot.![]()
Ik maar wachten tot er een ventje uit het publiek komt om Esteban te schoppen.
Vreselijk was dat haha.Ajacied.![]()
Ze hebben expres Maher geil gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijken of Verbeek na de wedstrijd nog iets te zeiken heeft op de Boer![]()
![]()
Altijd toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijken of Verbeek na de wedstrijd nog iets te zeiken heeft op de Boer![]()
Anita moet ook gewoon lekker blijven verdedigen/controleren
In de aanval heeft hij weinig te zoekenhardcoholic![]()
Onbegrijpelijk hoe dom voetballers zijn gewoon.. altijd schieten ze een bal omhoog.. 9/10 ook nog ter hoogte van de handen van de keeperLijkt me toch niet heel moeilijk om te bedenken dat het voor een keeper veel moeilijker is als je een bal laag schiet..
(inb4 hij niet veel tijd, stuit, ik bedoel in het algemeen)
![]()
verkoop die anita maar, prutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
verkoop die anita maar, prutsergoeien garp mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was een moeilijke bal om omlaag te drukken, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk hoe dom voetballers zijn gewoon.. altijd schieten ze een bal omhoog.. 9/10 ook nog ter hoogte van de handen van de keeperLijkt me toch niet heel moeilijk om te bedenken dat het voor een keeper veel moeilijker is als je een bal laag schiet..
Ajacied.![]()
Dat hebben ze van Seedorf geleerd, sommige ballen van hem draaien nogsteeds in een baan om de aarde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lig dubbel, wttog, zoeen goei garpquote:
schop schop schop hem neer schop die kaasboer neerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Materazziquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Over 3 jaar is Blind de nieuwe Materazzi![]()
![]()
Assaidi moet echt komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
We spelen prima. Mooi verzorgd voetbal, mogen iets meer creëren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi en Sulejmani of Sana nog in de aanval erbij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
We spelen prima. Mooi verzorgd voetbal, mogen iets meer creëren.![]()
![]()
KRENTERIGE MARCtwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
![]()
Sana komt er straks bij, komt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi en Sulejmani of Sana nog in de aanval erbij.![]()
Kleine details aldus de Boer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die transfer was toch nog niet zeker?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
KRENTERIGE MARCtwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
Asaidi
Lekker bij Heerenveen blijven![]()
Laat gaan joh, niemand wilde een hoog salaris betalen voor die assaidi, zelfs Galatasaray niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat hem maar bij Heerenveen blijven, lekker verliezen tegen clubjes als NEC![]()
![]()
Dat zeg je toch niet tegen de AZ-supporters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi ik hoop dat jullie verliezen
Gr Gr![]()
![]()
doe eens lief tegen azquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi ik hoop dat jullie verliezen
Gr GrIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die zitten hier nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen de AZ-supporters.
* Verwijderd *![]()
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die transfer was is toch nog niet zeker?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat die Assaidi meer, vast weer een 2e El Hamlap, het gaat allemaal om die paar duizend extra per maand.
Flikker toch op, je kan naar Ajax verdomme
Ajacied.![]()
Het lijkt inderdaad wel of alle Marokkanen hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:
Laat die Assaidi meer, vast weer een 2e El Hamlap, het gaat allemaal om die paar duizend extra per maand.
Flikker toch op, je kan naar Ajax verdommeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom wil die ook meer geld, dat compenseert het misschien een beetje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:
Flikker toch op, je kan naar Ajax verdomme![]()
Racist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of alle Marokkanen hetzelfde zijn![]()
![]()
Voor Ajax willen spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:
Flikker toch op, je kan naar Ajax verdomme
Beter dan die grindtegelkopquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt Fredje in je UI![]()
![]()
Dit zijn nou weer van die opmerkingen zo niet rullevant als een supporter van een andere club hier zich in mengtquote:![]()
Je speelt toch liever voor kampioenskandidaat en europaganger Ajax dan voor een subtopper als Heerenveen? Zelfs als ik geen Ajax supporter was zou ik hetzelfde willen.quote:Ajacied.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Assaidi gaat niet naar Ajax vanwege het geld
DOEIIIIIIIIII![]()
Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoegquote:![]()
Dat dus. Hij zal heus wel meer krijgen dan bij Heerenveen hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoeg![]()
Ik niet. Er zijn domweg clubs waar ik nooit bij zou willen horen, ongeacht wat er tegenover staatquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Je speelt toch liever voor kampioenskandidaat en europaganger Ajax dan voor een subtopper als Heerenveen? Zelfs als ik geen Ajax supporter was zou ik hetzelfde willen.![]()
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Erik Meijer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Sjaan-P het volgende:
Is er al iemand achter wie er tegenover die maffe Deen zit?I see peas of green, red roses too....![]()
Ach, Dan maar lekker weer een jaartje met Ebecilio of Schône linksbuiten.
Ik ben tevree'n. Jippie ja jee![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.![]()
Nu heeft hij ineens niks laten zien![]()
![]()
Inderdaad. 1 redelijk seizoen en hij denkt dat hij Messi isquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.
Zie Narsingh, zelfde verhaal...bakt er nu ook niks van![]()
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoeg![]()
eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.![]()
![]()
Voor hetzelfde geld bij Ajax of Heerenveenzo moeilijk is de keus toch niet..
Al wil hij gewoon meer poen.![]()
Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat Ajax beter af is zonder Assaidi, ik voorspel weer een probleem mocro.![]()
Ajax is al de 3e club die voor hem komt, blijkbaar gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.![]()
Waarom wil Ajax m dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.![]()
Dit. Ik zou nooit voor Ajax, Feyenoord of Grunn willen voetballenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet. Er zijn domweg clubs waar ik nooit bij zou willen horen, ongeacht wat er tegenover staatAls ik op dat moment uitkwam voor, ik noem maar wat, GAE, dan bleef ik lekker daar
Extra spelers, het is een gok die je kan wagen. PSV waagt ook die gok en betaalt elke keer de hoofdprijsquote:![]()
Ik geloof er niks van dat hij niet meer geld krijgt. Hij wil gewoon té veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wie zegt hier dat ajax hem geen prima salaris bied?? Hij zei al eerder twee clubs af omdat ze te weinig salaris boden, lijkt me dat het dan aan de speler ligt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat Boerrigter nooit meer topfit wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies. Dan zou ik ook gewoon bij Heerenveen blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Wie speelt beter dan? Ajax of AZ?Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Tuurlijk kan die Assaidi goed voetballen, maar het is dom dat hij zelf niet beseft dat hij dat beter bij Ajax kan laten zien dan bij Heerenveen. Ook al is het voor hetzelfde geld.Ajacied.![]()
Niet voor Groningen willen voetballenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Ik zou nooit voor Ajax, Feyenoord of Grunn willen voetballenAls ik op dat moment uitkwam voor, ik noem maar wat, GAE, dan bleef ik lekker daar
![]()
![]()
Zet dan je tv aan luiequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie speelt beter dan? Ajax of AZ?![]()
Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie speelt beter dan? Ajax of AZ?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij niet meer geld krijgt. Hij wil gewoon té veel.![]()
Dat is toch zijn goed recht? Zal lekker worden zeg als wij voor Assaidi gaan bepalen wat ie moet gaan verdienen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat ajax hem geen prima salaris bied?? Hij zei al eerder twee clubs af omdat ze te weinig salaris boden, lijkt me dat het dan aan de speler ligt...![]()
![]()
Ik heb een leven itt tot dezequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Ajax, en veel beter dan AZquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie speelt beter dan? Ajax of AZ?![]()
![]()
Vast weer een Fries, haha, Heerenveenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet voor Groningen willen voetballen
Ajacied.![]()
Ook dat idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.![]()
En dan kan hij ook nog eens Champions League ervaring op doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet voor Groningen willen voetballenFC Twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Vast weer een Fries, haha, Heerenveen
als die jongen het naar zijn zin heeft en er geen euro op vooruit gaat snap ik dat die blijft. In Heereveen speelt die elke week. Bij Ajax is het afwachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Liftdeur het volgende:
Tuurlijk kan die Assaidi goed voetballen, maar het is dom dat hij zelf niet beseft dat hij dat beter bij Ajax kan laten zien dan bij Heerenveen. Ook al is het voor hetzelfde geld.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
SAAAAANAAAAAAAAAAAAAIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bij Heerenveen gegarandeerd een basisplaats. Bij Ajax weet je t nooit met die malle de Boer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.![]()
![]()
Hij was vrijwel gratis, goeie gok van Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]
En over 30 min schelden als hij er niks van kan.![]()
Hou jij lekker je bek met je getrollquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Zo hopen dat de 1-1, 1-2 en 1-3 zijn schuld zullen zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ventje heeft bijna niks gekostquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:
Die Sana zal wel weer zo'n miskoop zijn."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Een miskoop van 300.000 dan. Dat kan Ajax missen met die CL inkomsten die ze van Feyenoord hebben gekregenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:
Die Sana zal wel weer zo'n miskoop zijn.![]()
Ik troll niet. Ik zeg alleen dat als spelers bij ajax mislukken ze meteen uitgejouwd worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou jij lekker je bek met je getroll![]()
![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Goed, zijn we nu uitgepraat over het kapsel van Sana? Lijkt wel een stel wijven hier
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Noujah, moet hij heel wat inhalen aangezien hij 24 isquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef Liftdeur het volgende:
Stel je voor dat deze jongen net zo'n baas wordt als Ibra![]()
Bakkes, Sana is eigen jeugd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:
Die Sana zal wel weer zo'n miskoop zijn.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
NIET UITVERKOCHT OMG OMG OMGquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
48412 mensen in het stadion, lekker volIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Helaaas geen plekje voor jou, was het rustiger hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
48412 mensen in het stadion, lekker vol![]()
Wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bakkes, Sana is eigen jeugd.![]()
![]()
Er moet ook plaats zijn op deze wereld voor de teletekstsupporters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaaas geen plekje voor jou, was het rustiger hier![]()
En dat.. en grotere kans om prijzen te winnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan kan hij ook nog eens Champions League ervaring op doen![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAv![]()
Yiiihaaaaa
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
YEAHHHHHHHHHHHHHH
Nu de 1-2 nog maken
Ja onze keeper gaat geen punten voor ons pakken, maar dat gold ook voor afgelopen 2 seizoenen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:37 schreef Saekerhett het volgende:
Vermeer ligt ook al weer een half uur van tevoren op de grondOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: