SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GGMM doet alsof hij je posts niet zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Begint nu wel een beetje zielig te wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet![]()
![]()
Hup AZ
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee joh, ik blijf niet aan de gang met dingen voorkauwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet
Heeft toch geen zin ook.![]()
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumquote:alleen sinds tijd onder andere naam.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
![]()
Dat zegt iedereen. Je bent gewoon een noobquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
Noot noot.![]()
Ben je blind?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Wedstrijd duurt 30 minuten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 17:01:43 ]![]()
Nee dat is Daleyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee bij Ajax staat een pauper op linksquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?
hardcoholic![]()
of je leest gewoon ruim half jaar mijn sign nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Maar ze moeten nog een uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er moet nog een uur gespeeld. Tijd zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0![]()
Okéquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja nieuwe KNJB regel. Als Ajax voorstaat is het gg.![]()
![]()
Sanasoufiquote:
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Lijkt me dat sana toch wel beter is dan lukoki dus er in met die gozer! Gelijk dijks ook svp"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
AC Milan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.![]()
Milan toch>?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Vitesse was onder Koeman het eerste duelquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekerwedstrijd. Eredivisie wedstrijd tegen Vitesse dan misschienquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Deze wedstrijd misschien niet, ik denk over de hele rit dat zijn afwezigheid wel een gemis gaat worden.quote:You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Mwah AZ is toch een van de betere teamsquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Deze wedstrijd misschien niet, ik denk over de hele rit dat zijn afwezigheid wel een gemis gaat worden.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentator zei dat het de eerste bekerwedstrijd van de Boer wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Commentator faalt hard.![]()
En dan Dijks er nog bijquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
van Rhijn en BMI het nieuwe centrum in 2016![]()
Oké, wat een irrelevante informatie dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Commentator zei dat het de eerste bekerwedstrijd van de Boer was![]()
Ach lukokikan gewoon niet beter. Schone kan idd beter"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
van Rhijn RB. De Vrij en BMI Centraal en links Willems.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
van Rhijn en BMI het nieuwe centrum in 2016PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hij deed dat heus wel bewust.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Check die uittrap van VermeerNoot noot.![]()
Ik dacht AC Milan, of gaat het hier om erediviseduels?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Was AZ het eerste duel onder De Boer? Dacht Vitesse.
Ajacied.![]()
Dat klopt, maar omdat het een van de betere teams maakt het nog niet bepaald wijsheid om te concluderen dat Vertonghen niet gemist zal worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah AZ is toch een van de betere teamsYou should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.quote:![]()
![]()
Iedere captain die het team verlaat zal gemist worden, betekent niet dat Ajax die momenteel goed kan opvangenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Dat klopt, maar omdat het een van de betere teams maakt het nog niet bepaald wijsheid om te concluderen dat Vertonghen niet gemist zal worden.![]()
ga lekker haten joh. Wie hebben jullie dan?quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blind laat graag zien dat ie wil werken voor een kansloze bal die usain bolt nog niet had binnen gehoudenhardcoholic![]()
Ebecilio.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.![]()
Leuk, dat zijn net die 3 punten die je misschien nodig hebtquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Net als ebicillio. Die schiet met zijn verkeerde been er per ongeluk 3 in een keertje. Verder presteert hij niks.![]()
Wie is Ursain Bolt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Ferdii het volgende:
Blind laat graag zien dat ie wil werken voor een kansloze bal die ursain bolt nog niet had binnen gehoudenNoot noot.![]()
Ik maar wachten tot er een ventje uit het publiek komt om Esteban te schoppen.
Vreselijk was dat haha.Ajacied.![]()
Ze hebben expres Maher geil gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijken of Verbeek na de wedstrijd nog iets te zeiken heeft op de Boer![]()
![]()
Altijd toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijken of Verbeek na de wedstrijd nog iets te zeiken heeft op de Boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |