Sana komt er straks bij, komt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi en Sulejmani of Sana nog in de aanval erbij.

Kleine details aldus de Boer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die transfer was toch nog niet zeker?

quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
KRENTERIGE MARCtwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
 Asaidi
 Asaidi 

Laat gaan joh, niemand wilde een hoog salaris betalen voor die assaidi, zelfs Galatasaray niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
KRENTERIGE MARCtwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet

Dat zeg je toch niet tegen de AZ-supporters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi ik hoop dat jullie verliezen
Gr Gr

doe eens lief tegen azquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi ik hoop dat jullie verliezen
Gr Gr

Die zitten hier nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen de AZ-supporters.

Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die transfer was is toch nog niet zeker?

Het lijkt inderdaad wel of alle Marokkanen hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:
Laat die Assaidi meer, vast weer een 2e El Hamlap, het gaat allemaal om die paar duizend extra per maand.
Flikker toch op, je kan naar Ajax verdomme

Daarom wil die ook meer geld, dat compenseert het misschien een beetje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:

Racist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of alle Marokkanen hetzelfde zijn

Voor Ajax willen spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef Liftdeur het volgende:
Laat die Assaidi meer, vast weer een 2e El Hamlap, het gaat allemaal om die paar duizend extra per maand.

Beter dan die grindtegelkopquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt Fredje in je UI

Dit zijn nou weer van die opmerkingen zo niet rullevant als een supporter van een andere club hier zich in mengtquote:

Je speelt toch liever voor kampioenskandidaat en europaganger Ajax dan voor een subtopper als Heerenveen? Zelfs als ik geen Ajax supporter was zou ik hetzelfde willen.quote:

quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Assaidi gaat niet naar Ajax vanwege het geld
DOEIIIIIIIIII

Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoegquote:

Dat dus. Hij zal heus wel meer krijgen dan bij Heerenveen hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoeg

Ik niet. Er zijn domweg clubs waar ik nooit bij zou willen horen, ongeacht wat er tegenover staatquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Je speelt toch liever voor kampioenskandidaat en europaganger Ajax dan voor een subtopper als Heerenveen? Zelfs als ik geen Ajax supporter was zou ik hetzelfde willen.

Erik Meijer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Sjaan-P het volgende:
Is er al iemand achter wie er tegenover die maffe Deen zit?

quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.

Inderdaad. 1 redelijk seizoen en hij denkt dat hij Messi isquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt Assaidi eigenlijk dat hij zoveel waard is? Op hoog niveau heeft hij nog niets gepresteerd of laten zien.

Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker verliezen bij Heerenveen. Zelfs Galatasaray wilde niet voldoen aan zijn eisen. Zegt genoeg

eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.

zo moeilijk is de keus toch niet..
 zo moeilijk is de keus toch niet..  

Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat Ajax beter af is zonder Assaidi, ik voorspel weer een probleem mocro.

Ajax is al de 3e club die voor hem komt, blijkbaar gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.

Waarom wil Ajax m dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Shreyas het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |