SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
verkoop die anita maar, prutsergoeien garp mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dit was een moeilijke bal om omlaag te drukken, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk hoe dom voetballers zijn gewoon.. altijd schieten ze een bal omhoog.. 9/10 ook nog ter hoogte van de handen van de keeperLijkt me toch niet heel moeilijk om te bedenken dat het voor een keeper veel moeilijker is als je een bal laag schiet..
(inb4 hij niet veel tijd, stuit, ik bedoel in het algemeen)
Dat hebben ze van Seedorf geleerd, sommige ballen van hem draaien nogsteeds in een baan om de aarde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk hoe dom voetballers zijn gewoon.. altijd schieten ze een bal omhoog.. 9/10 ook nog ter hoogte van de handen van de keeperLijkt me toch niet heel moeilijk om te bedenken dat het voor een keeper veel moeilijker is als je een bal laag schiet..
(inb4 hij niet veel tijd, stuit, ik bedoel in het algemeen)
Ik lig dubbel, wttog, zoeen goei garpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |