Dit. Ik zou nooit voor Ajax, Feyenoord of Grunn willen voetballenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet. Er zijn domweg clubs waar ik nooit bij zou willen horen, ongeacht wat er tegenover staat
 Als ik op dat moment uitkwam voor, ik noem maar wat, GAE, dan bleef ik lekker daar
 Als ik op dat moment uitkwam voor, ik noem maar wat, GAE, dan bleef ik lekker daar  

Extra spelers, het is een gok die je kan wagen. PSV waagt ook die gok en betaalt elke keer de hoofdprijsquote:

Ik geloof er niks van dat hij niet meer geld krijgt. Hij wil gewoon té veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Voor hetzelfde geld bij Ajax of Heerenveenzo moeilijk is de keus toch niet..
Al wil hij gewoon meer poen.

Wie zegt hier dat ajax hem geen prima salaris bied?? Hij zei al eerder twee clubs af omdat ze te weinig salaris boden, lijkt me dat het dan aan de speler ligt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: hij heeft gewoon gelijk. Als Ajax m graag wil hebben moeten ze ook een passend salaris betalen. Wil Ajax dat niet doen dan is dat jammer voor Ajax. Er komt vanzelf wel een club voor Assaidi die wel een passend salaris voor m wil betalen.

Omdat Boerrigter nooit meer topfit wordtquote:

Precies. Dan zou ik ook gewoon bij Heerenveen blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Voor hetzelfde geld bij Ajax of Heerenveenzo moeilijk is de keus toch niet..
Al wil hij gewoon meer poen.

Niet voor Groningen willen voetballenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Ik zou nooit voor Ajax, Feyenoord of Grunn willen voetballenAls ik op dat moment uitkwam voor, ik noem maar wat, GAE, dan bleef ik lekker daar

Zet dan je tv aan luiequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie speelt beter dan? Ajax of AZ?

Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij niet meer geld krijgt. Hij wil gewoon té veel.

Dat is toch zijn goed recht? Zal lekker worden zeg als wij voor Assaidi gaan bepalen wat ie moet gaan verdienen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat ajax hem geen prima salaris bied?? Hij zei al eerder twee clubs af omdat ze te weinig salaris boden, lijkt me dat het dan aan de speler ligt...

Ik heb een leven itt tot dezequote:

Ajax, en veel beter dan AZquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

Vast weer een Fries, haha, Heerenveenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet voor Groningen willen voetballen

Ook dat idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.

En dan kan hij ook nog eens Champions League ervaring op doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook, maar al krijg je het zelfde salaris zou ik naar Ajax gaan als ik hem was. Via Ajax heb je toch een betere kans op een volgende (grote) club.

quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet voor Groningen willen voetballen
FC Twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Vast weer een Fries, haha, Heerenveen

als die jongen het naar zijn zin heeft en er geen euro op vooruit gaat snap ik dat die blijft. In Heereveen speelt die elke week. Bij Ajax is het afwachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Liftdeur het volgende:
Tuurlijk kan die Assaidi goed voetballen, maar het is dom dat hij zelf niet beseft dat hij dat beter bij Ajax kan laten zien dan bij Heerenveen. Ook al is het voor hetzelfde geld.

Bij Heerenveen gegarandeerd een basisplaats. Bij Ajax weet je t nooit met die malle de Boer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

Hij was vrijwel gratis, goeie gok van Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]
En over 30 min schelden als hij er niks van kan.

Hou jij lekker je bek met je getrollquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]

Zo hopen dat de 1-1, 1-2 en 1-3 zijn schuld zullen zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]

Ventje heeft bijna niks gekostquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:
Die Sana zal wel weer zo'n miskoop zijn.

Een miskoop van 300.000 dan. Dat kan Ajax missen met die CL inkomsten die ze van Feyenoord hebben gekregenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:
Die Sana zal wel weer zo'n miskoop zijn.

Ik troll niet. Ik zeg alleen dat als spelers bij ajax mislukken ze meteen uitgejouwd worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou jij lekker je bek met je getroll

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |