abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115585665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof.
dat vond ik indertijd ook zo bizar,. ik heb zelf wel eens een ongeluk gehad en was dan echt vlak daarna wel even van de kook en dan bedoel ik echt de eerste paar dagen / weken.
maar als het een dodelijk ongeval is, dan gebeurt er nog al wat in 1 klap, ik vond en vind het zo bizar dat hij dan een week later gewoon weer keihard aan het rondscheuren is, dat doe je toch gewoon niet tenzij het je blijkbaar niets doet of geen klap kan schelen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115585690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een gezeur over Kluivert, alsof niemand 20 km per uur harder heeft gereden dan mocht op dat moment.
Ik vind het jammer/verschrikkelijk dat er iemand is overleden, maar het wordt ook zwaar overdreven.
Kluivert boorde zijn auto met 100km per uur in die van Putman [waar 50 was toegestaan].
Dus nee, dat doen niet veel mensen lijkt me..
pi_115586354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:18 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Kluivert boorde zijn auto met 100km per uur in die van Putman [waar 50 was toegestaan].
Hè maar wat een gezeur, alsof niemand nog nooit iets getoucheerd heeft met zijn of haar auto
pi_115586512
Inderdaad, dat gezeik op Kluivert hoort hier sowieso niet. Maandag ook weer in VI..

Bovendien heb ik bij Kluivert altijd het gevoel dat het een hele lieve zachte jongen die niet al te slim is. En dan kunnen mensen raar worden of vervreemden van de maatschappij als je op je 18e de hele wereld aan je voeten hebt liggen.

Bij Badr heb ik het idee dat hij gewoon steken los heeft zitten, helaas want vond het gaaf om hem te volgen als K1 vechter..
pi_115587255
quote:
50% van de AD-lezers vindt dit hartverwarmend.
pi_115587291
quote:
Wat mij persoonlijk stoorde aan Kluivert, was zijn houding. Je hebt mensen die niet aan zichzelf denken maar het gewoon rot vinden voor het slachtoffer en/of nabestaanden. Je hebt ook mensen die denken "waarom overkomt MIJ dit toch" als ze iets als dit bij anderen veroorzaken.

Ik heb bij Kluivert het idee dat hij in de tweede categorie valt. Zijn precieze gedrag toen valt nu nog moeilijk terug te halen, maar zelfs bij Holland Sport, 11 jaar later, viel hij wat mij betreft zwaar door de mand. Filmpje:

Begint bij 3:00. Bij 5:00 wordt het erg. Zijn verhaal over het zoeken en daarna het houden van contact blijkt gewoon niet te kloppen.

Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof. Iets dat hem eigenlijk niet aangerekend kan worden maar Ajax (maar dat begrijpelijkerwijs toch wel meegewerkt heeft in de beeldvorming) is het feit dat Kluivert op de dag van de begrafenis van het slachtoffer gewoon voor Ajax 2 uitkwam.
Weet je wat ik echt laf vond toen? Dat iedereen gebruik maakte van de domheid van die jongen en dat niemand hem in bescherming nam.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:47:00 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115587305
quote:
Je begrijpt het niet, Ruud gunt haar een leuke man waarmee ze wel kan samenwonen, dat betekent namelijk het einde van de partneralimentatie die hij moet betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115587444
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet, Ruud gunt haar een leuke man waarmee ze wel kan samenwonen, dat betekent namelijk het einde van de partneralimentatie die hij moet betalen.
Doortrapte meid, die Estelle...
Iets van twee walletjes eten....
pi_115588012
quote:
Wat mij persoonlijk stoorde aan Kluivert, was zijn houding. Je hebt mensen die niet aan zichzelf denken maar het gewoon rot vinden voor het slachtoffer en/of nabestaanden. Je hebt ook mensen die denken "waarom overkomt MIJ dit toch" als ze iets als dit bij anderen veroorzaken.

Ik heb bij Kluivert het idee dat hij in de tweede categorie valt. Zijn precieze gedrag toen valt nu nog moeilijk terug te halen, maar zelfs bij Holland Sport, 11 jaar later, viel hij wat mij betreft zwaar door de mand. Filmpje:

Begint bij 3:00. Bij 5:00 wordt het erg. Zijn verhaal over het zoeken en daarna het houden van contact blijkt gewoon niet te kloppen.

Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof. Iets dat hem eigenlijk niet aangerekend kan worden maar Ajax (maar dat begrijpelijkerwijs toch wel meegewerkt heeft in de beeldvorming) is het feit dat Kluivert op de dag van de begrafenis van het slachtoffer gewoon voor Ajax 2 uitkwam.
Hij heeft meteen van alles aangeboden. Niet op de handigste manier, zelfs voor een jongen van 18 niet erg handig, maar van onverschilligheid of onwil was geen enkele sprake. De familie wilde geen contact met hem, en dat heeft hij gerespecteerd. Verder was dat door rood rijden ook helemaal niks.

Later is er dan toevallig wel contact gekomen en dat heeft hij ook weer niet handig aangepakt. Maar De Jong heeft een val voor hem opgezet, niet om hem te confronteren met zijn laffe uitstelgedrag van moeilijke confrontaties, maar om hem af te schilderen als koud en onverschillig. Dat was gewoon een rattenstreek.

Voor je beeldvorming ben je zelf verantwoordelijk. Als iemand die kan nadenken moet je niet doen alsof je een willoos slachtoffer bent van anderen die een beeld voor je neer zetten.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:11 schreef WRH het volgende:
ik vond en vind het zo bizar dat hij dan een week later gewoon weer keihard aan het rondscheuren is, dat doe je toch gewoon niet tenzij het je blijkbaar niets doet of geen klap kan schelen?
Je liegt.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:18 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Je liegt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115588222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Je liegt.

ehm, waarover? ik weet heel goed wat ik vind en vond :?
pi_115588272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef WRH het volgende:

[..]

ehm, waarover? ik weet heel goed wat ik vind en vond :?
Hij scheurde niet rond.
pi_115588366
ok, dan verschillen onze definities over te hard rijden. gepakt worden met te hard rijden is dan niet hetzelfde als rondscheuren.
kan, verschil van mening. hij hield zich in ieder geval niet aan een maximum snelheid een week na een dodelijk ongeval, op zijn minst apart.
pi_115588667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft meteen van alles aangeboden. Niet op de handigste manier, zelfs voor een jongen van 18 niet erg handig, maar van onverschilligheid of onwil was geen enkele sprake. De familie wilde geen contact met hem, en dat heeft hij gerespecteerd. Verder was dat door rood rijden ook helemaal niks.
Ik vind dingen als dit toch vrij onverschillig. De vrouw van het slachtoffer (en zelf ook slachtoffer, want zwaargewond geraakt bij het ongeval) zegt:

quote:
“Ik heb hem teruggeschreven dat ik hem toch een keer persoonlijk wilde ontmoeten. ‘Als het maar niet over geld gaat’, liet hij toen via een zaakwaarnemer weten.
Door dingen als dit heb ik altijd het idee gehad dat Kluivert vooral zichzelf als slachtoffer ziet in deze zaak.

quote:
Later is er dan toevallig wel contact gekomen en dat heeft hij ook weer niet handig aangepakt. Maar De Jong heeft een val voor hem opgezet, niet om hem te confronteren met zijn laffe uitstelgedrag van moeilijke confrontaties, maar om hem af te schilderen als koud en onverschillig. Dat was gewoon een rattenstreek.
Hoe heeft hij hem zo afgeschilderd? Het lijkt mij dat Kluivert zichzelf zo heeft afgeschilderd.

quote:
Je liegt.
Hij liegt niet. Er zijn drie onderzoeken geweest naar de snelheid. Een daarvan gaf een snelheid van boven de 100, een andere tussen de 80 en 90 en weer een ander tussen de 70 en 75.

Ook Kluiverts verklaring waarom hij geen 104 maar rond de 70 zou hebben gereden is op zichzelf al vrij triest:

quote:
Dat was onzin. Ik wist dat die weg gevaarlijk was en dúrf daar niet eens 104 te rijden.
Nee, maar op een gevaarlijke weg in de bebouwde kom kun je in een geleende auto met gemak 70 rijden. :')
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:12:45 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115589815
Zat Hari naast Kluivert tijdens dat ongeval?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115589895
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
:Y met zouzou op de achterbank.
pi_115590020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ik vind dingen als dit toch vrij onverschillig. De vrouw van het slachtoffer (en zelf ook slachtoffer, want zwaargewond geraakt bij het ongeval) zegt:

[..]

Door dingen als dit heb ik altijd het idee gehad dat Kluivert vooral zichzelf als slachtoffer ziet in deze zaak.
In die zin dat het hem natuurlijk ook maar overkomen is. Ik ben ook de eerste om vast te stellen dat hij het onhandig heeft aangepakt, maar dat is wat anders dan onverschillig.

quote:
Hoe heeft hij hem zo afgeschilderd? Het lijkt mij dat Kluivert zichzelf zo heeft afgeschilderd.

Hij had een val opgezet, voor een nogal makkelijk slachtoffer, dat vond ik achterbaks.

quote:
Hij liegt niet. Er zijn drie onderzoeken geweest naar de snelheid. Een daarvan gaf een snelheid van boven de 100, een andere tussen de 80 en 90 en weer een ander tussen de 70 en 75.
De rechter, die toch wel vaker met dit soort kwesties te maken heeft, heeft de snelheid van tussen de 70 en 75 aangenomen.

quote:
Ook Kluiverts verklaring waarom hij geen 104 maar rond de 70 zou hebben gereden is op zichzelf al vrij triest:

Hoezo?

quote:
Nee, maar op een gevaarlijke weg in de bebouwde kom kun je in een geleende auto met gemak 70 rijden. :')
Het gebeurt meer hoor. Ik zie hier ook regelmatig mensen 70 rijden waar 50 is toegestaan. Uiteraard zal hij er spijt van hebben.

Feit is echter dat het slachtoffer een gevaarlijke en illegale manoeuvre uithaalde op die plek, en dat het ongeluk waarschijnlijk minder ernstig was geweest als Kluivert zich aan de snelheid had gehouden. Maar van enige schuld bij haar man wil de weduwe kennelijk niks weten en hoewel ze beweert dat ze zich niets herinnert van het instappen tot de klap beweert ze wel dat hij met meer dan 100 km/u kwam aangescheurd. Maar dat zal ze dan ook wel uit de krant hebben...
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef WRH het volgende:
ok, dan verschillen onze definities over te hard rijden. gepakt worden met te hard rijden is dan niet hetzelfde als rondscheuren.
kan, verschil van mening. hij hield zich in ieder geval niet aan een maximum snelheid een week na een dodelijk ongeval, op zijn minst apart.
Volgens mij ging het om door rood rijden.
pi_115590465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:

De rechter, die toch wel vaker met dit soort kwesties te maken heeft, heeft de snelheid van tussen de 70 en 75 aangenomen.
In een strafzaak gaat het om wettig en overtuigend bewijs. Dat een rechter een snelheid van 104 km/u niet bewezen acht, wil niet zeggen dat deze snelheid meer of minder waarschijnlijk is dan de door Kluivert aangegeven snelheid.

Bovendien klopt het volgens mij niet wat je zegt. Hoewel ik het vonnis niet voorhanden heb, heeft de strafrechter naar mijn weten een snelheid van ten minste 89,2 km/u aangenomen (maar ik sta open voor een betrouwbare bron die jouw stelling onderbouwt). Dat is sowieso gewoon crimineel hard binnen de bebouwde kom, laat staan in een geleende auto.

quote:
Hoezo?
Hij geeft toe dat het in zijn ogen om een gevaarlijke weg gaat. Op een 'normale', veilige weg binnen bebouwde kom zou je wel 100 kunnen/mogen rijden, maar op deze 'gevaarlijke' weg niet?

Ik heb in ieder geval nog nooit 70 gereden op een weg binnen de bebouwde kom die ik relatief gevaarlijk acht.

quote:
Feit is echter dat het slachtoffer een gevaarlijke en illegale manoeuvre uithaalde op die plek, en dat het ongeluk waarschijnlijk minder ernstig was geweest als Kluivert zich aan de snelheid had gehouden. Maar van enige schuld bij haar man wil de weduwe kennelijk niks weten en hoewel ze beweert dat ze zich niets herinnert van het instappen tot de klap beweert ze wel dat hij met meer dan 100 km/u kwam aangescheurd. Maar dat zal ze dan ook wel uit de krant hebben...
Met het gemak waarmee je net het oordeel de strafrechter erbij haalt, moet je dan toch ook wel bepaalde conclusies trekken uit het feit dat Kluiverts verzekering de volledige (civielrechtelijke) aansprakelijkheid voor het ongeval heeft geaccepteerd.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:35:20 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115590500
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115591324
misschien moeten we Kluivert even in zijn Kluivert topic laten en hier gewoon weer verder over Badr praten.
pi_115591483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

In een strafzaak gaat het om wettig en overtuigend bewijs. Dat een rechter een snelheid van 104 km/u niet bewezen acht, wil niet zeggen dat deze snelheid meer of minder waarschijnlijk is dan de door Kluivert aangegeven snelheid.
Als het niet bewezen is, wat maakt het dan wel waarschijnlijk?

quote:
Bovendien klopt het volgens mij niet wat je zegt. Hoewel ik het vonnis niet voorhanden heb, heeft de strafrechter naar mijn weten een snelheid van ten minste 89,2 km/u aangenomen (maar ik sta open voor een betrouwbare bron die jouw stelling onderbouwt). Dat is sowieso gewoon crimineel hard binnen de bebouwde kom, laat staan in een geleende auto.
Wat heeft die geleende auto er nou mee te maken? In mijn herinnering was het uiteindelijk vastgesteld op in ieder geval 22 km te hard of iets dergelijks. Maar ik kan er naast zitten.

quote:
Hij geeft toe dat het in zijn ogen om een gevaarlijke weg gaat. Op een 'normale', veilige weg binnen bebouwde kom zou je wel 100 kunnen/mogen rijden, maar op deze 'gevaarlijke' weg niet?

Ik heb in ieder geval nog nooit 70 gereden op een weg binnen de bebouwde kom die ik relatief gevaarlijk acht.
Wat een onzin. Als je je snelheid niet aanpast aan de maximumsnelheid, dan wil dat niet zeggen dat de bestuurder ook ophoudt de snelheid aan te passen aan de verkeerssituatie.

quote:
Met het gemak waarmee je net het oordeel de strafrechter erbij haalt, moet je dan toch ook wel bepaalde conclusies trekken uit het feit dat Kluiverts verzekering de volledige (civielrechtelijke) aansprakelijkheid voor het ongeval heeft geaccepteerd.
Ik weet niet hoe dat geregeld is, maar volgens mij stond vast dat het slachtoffer in overtreding was.
pi_115591622
ik zit blijkbaar al 3 pagina's vol in een voetballers topic, dus ik haak af hier.
pi_115591725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
ik zit blijkbaar al 3 pagina's vol in een voetballers topic, dus ik haak af hier.
Waar benne de mods als je ze nodig hebt? })
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:10:59 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_115591728
En hoe zat dat nou precies met Marco Bakker ......... ? 8-)
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 12:13:42 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115591819
genoeg Patrick Kluivert!!!
Kluivert is klaar, open er een topic over

Badr Hari vind het helemaal niet leuk dat dit topic niet over hem gaat!

Badr dus vanaf nu:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:29:01 #116
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115592368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef sp3c het volgende:
genoeg Patrick Kluivert!!!
Kluivert is klaar, open er een topic over

Badr Hari vind het helemaal niet leuk dat dit topic niet over hem gaat!

Badr dus vanaf nu:
:D
Leef en Laten Leven
pi_115592546
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 15-08-2012 12:37:15 (vanaf nu) ]
pi_115594951
Oud nieuws maar omdat ik dit artikel hier nog niet had gezien een mooie mogelijkheid om weer in het juiste spoor te komen:

http://www.telegraaf.nl/p(...)egt_aangifte___.html

quote:
'Derde slachtoffer Badr Hari overweegt aangifte'

AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen

Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor represailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.

Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.

Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden
pi_115595504
Oud nieuws? Is van gister.
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 13:50:14 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115595620
Ik heb inmiddels ook het idee dat steeds weer dezelfde aangiftes gemeld worden. Het lijken er minstens 25, maar het zijn er per saldo 2. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')