En iets warmsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zal die Estelle een spijt hebbenRuud was toch altijd weg en neukte zelf ook her en der, ze kon makkelijk zo nu en dan zich laten naaien door dr vriendje maar nee ze moest er weer iets groots van maken
Hij wil geen snitch zijn dus neemt ie 'alles' voor eigen rekening.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef stoeltafel het volgende:
Badr kende niet de mensen die ook mee deden aan de mishandeling? Logisch? Je gaat met onbekende iemand slaan?
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brandquote:"Hij slaat geen vrouwen."
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PIquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mag hij nu weer Estelle neuken of niet![]()
Of mag hij alleen weer zijn post lezen zoals de fanmail van Ruud G.![]()
Of schopt ze met jong.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brand
Daarna een interview met Menno Buch voor zijn tv programma Buch in de bajesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Leandra het volgende:
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PI
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,quote:Estelle Cruijff loog voor Badr Hari bij politie'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een valse verklaring afgelegd bij de politie over Badr Hari. ...
Dit bericht slaat een beetje op mijn lachspieren. Wat een domme kut zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,
Ze moet maar snel gaan trouwen voor verschoningsrecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr.dhtml?show=react
Whehehe Estelle begint bang te worden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:46 schreef Trommeldaris het volgende:
Wel lief dat ze Badr nog een kans geeft.
Ze is verliefd, totaal niet bang.quote:Volgens advocate mr. Bénédicte Ficq heeft 'de diepe verliefdheid bij haar invloed gehad op wat ze tegen de politie heeft gezegd'.
Vlakke handHari.quote:Estelle loog voor Badr
door Jan-Willem Navis
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
Alsof ie volgende maand vrij komtquote:AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Die moet weer een nieuwe trophy-wife zoeken terwijl deze nog alimentatie kost, dubbele lasten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Ik weet niet hoe gelukkig hij hier mee is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Als je dan toch in het nauw zit en moet bekennen, is dit de meest milde versie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Dat gelooft toch geen hond... zou je zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Geld vervaagt principes, zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij staat inmiddels wel ongeveer vast dat er 3 personen bij betrokken waren. Dan gaat het er natuurlijk om wie welk aandeel had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze helemaal nergens in trapt en er gewoon zwaar op kickt dat hij een bad boy is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
Of de theedoek zat om zijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Ener-G het volgende:
Misschien had ie een witte pruik op, speciaal voor sensation?
Waarheid niet vertellen is frustreren van het onderzoek. Niet hetzelfde als liegen onder ede, maar ook niet toegestaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,
Estelle was gehoord door de politie en niet door een rechter,
ze is niet verplichtde waarheid te vertellen.
De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Ferhat Y
en niet badr Hari.
Alle "..andere mishandelingen ...tellen hier niks,
dat is een proces over de sensation affaire .
Fransen denken naar zijn voorarrest Badr hari vrij blijf.
Straf voor een vlaak hand klap is maxmum 3 maanden.
Alle de rest is NIET RELEVANTE.
Hier wil ik ook zegen dat mijn vriendin wakker is van haar kunstmatige slaap,
ze erkend nu iedereen.
vandaag ben ik gelukkig!
Precies. Gewoon een kuthoer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal nergens in trapt en er gewoon zwaar op kickt dat hij een bad boy is.
Dat was eigenlijk al meteen vanaf het begin duidelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij staat inmiddels wel ongeveer vast dat er 3 personen bij betrokken waren.
Niet zozeer als ze in groepsverband gehandeld hebben.quote:Dan gaat het er natuurlijk om wie welk aandeel had.
Voor zover bij mij bekend heeft het slachtoffer verklaard dat Badr hem op het been getrapt heeft. Je kunt die bronnen natuurlijk niet geloven, maar dan weet je eigenlijk niks over de verklaring van het slachtoffer en zou eigenlijk alles consistent zijn tussen wat Hari zegt en wat het slachtoffer 'voor zover bekend' verklaard heeft.quote:Ik kan echter geen inconsistentie ontdekken tussen deze verklaring en die van het slachtoffer voor zover bij ons bekend.
Wat is dat toch met die fransen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
ze is niet verplichtde waarheid te vertellen.
en niet badr Hari.
ze erkend nu iedereen.
vandaag ben ik gelukkig!
Erkent... Zoals in "erkennen schuldig te zijn".quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die fransen?
En heel fijn dat je vriendin mensen herkent, maar wat heeft het te maken met de zaak Badr Hari?
Omdat wij die zogenaamde bron niet kunnen lezen, zeker omdat die krant of ook failliet is of ook niet bestaat. Dus gewoon voor de fun, goed om te lezen dat de Fransen eindelijk eens interesse hebben in een Nederlander zonder dat drugs een rol speeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die fransen?
En heel fijn dat je vriendin mensen herkent, maar wat heeft het te maken met de zaak Badr Hari?
Hier is alles over Badr Hari,ik kreeg een commentaar over een zin...?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
ze is niet verplicht de waarheid te vertellen.
en niet badr Hari.
ze erkend nu iedereen.
vandaag ben ik gelukkig!
Alleen al omdat ie dat gezegd heeft over die daders van de laffe daad, zou je zo iemand toch voor de rest van zijn leven uitkotsen? Ze moet wel héél verliefd zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel komen omdat de fransen de h niet uitspreken, zouzou denkt blijkbaar dat ze de h dan ook niet hoeft te schrijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erkent... Zoals in "erkennen schuldig te zijn".
Dat weten we niet zeker volgens mij had ik ergens in de overvloed van berichtgeving toch gelezen dat er in de vip ruimte ook drugs aangetroffen waren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat wij die zogenaamde bron niet kunnen lezen, zeker omdat die krant of ook failliet is of ook niet bestaat. Dus gewoon voor de fun, goed om te lezen dat de Fransen eindelijk eens interesse hebben in een Nederlander zonder dat drugs een rol speelt
Maar dat zul je dan ook vast moeten stellen met wie wat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al meteen vanaf het begin duidelijk
[..]
Niet zozeer als ze in groepsverband gehandeld hebben.
Volgens mij heeft JvdH die indruk gewekt en ging die er uiteraard in als zoete koek, maar wist hij daar geen citaat van te produceren, terwijl hij Everink wel citeerde.quote:Voor zover bij mij bekend heeft het slachtoffer verklaard dat Badr hem op het been getrapt heeft.
Ik wees dan ook al eerder op de mogelijkheid dat het slachtoffer gewoon niet zoveel belastends over Hari verklaard heeft. "Het gaat met niet alleen Hari" zegt meer over de vraag van journalist in kwestie dan over wat er gebeurd is.quote:Je kunt die bronnen natuurlijk niet geloven, maar dan weet je eigenlijk niks over de verklaring van het slachtoffer en zou eigenlijk alles consistent zijn tussen wat Hari zegt en wat het slachtoffer 'voor zover bekend' verklaard heeft.
Hoezo? Met een leemte is heel veel consistent. Maar in het kader van de waarheidsvinding zal de politie die leemtes wel willen invullen en kan het in het onderzoeksbelang zijn om hem vast te houden. Daarnaast wordt Hari verdacht van meer strafbare feiten op andere plaatsen en tijdstippen. Dus het lijkt me nogal kort door de bocht om daar conclusies over te trekken over wat hij Everink heeft aangedaan.quote:Bovendien zou Hari zeer waarschijnlijk niet zo lang worden vastgehouden als zijn verklaring consistent is met die van Everink.
Het heeft er alle schijn van dat die man een probleem heeft met zijn zelfbeheersing en een agressieve hufter is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij altijd een rode waas voor zijn ogen krijgt of dat hij wanneer hij samen met zijn nieuwe vriendinnetje is het niet kan laten om iemand helemaal in elkaar te trappen. Dat vind ik ook nog steeds niet zo'n heel waarschijnlijke versie. Holleeder is ook een agressieve hufter maar die kijkt ook wel uit om in het openbaar zelf iemand te mishandelen.quote:Het "kan" natuurlijk waar zijn van die vlakke hand, maar het is allemaal ook zo voorspelbaar:
- Er is teveel bewijs om je totale onschuld te blijven volhouden
- Hoe kun je bekennen maar je aandeel minimaliseren?
- Everink heeft ook ernstig letsel in zijn gezicht, dus iedere klap kan je zwaar aangerekend worden.
- Dan moet je dus wel stellen dat je hem slechts een bitchslap hebt gegeven.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef zouzou het volgende:
[..]
Hier is alles over Badr Hari,ik kreeg een commentaar over een zin...?
Want jij weet dat omdat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Che_ het volgende:
Badr heeft maar 1 klap uitgedeeld tijdens Sensation, zoals ik al eerder zei.
Dat zegt ie toch zelluf!quote:
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dat zul je dan ook vast moeten stellen met wie wat gedaan heeft.
Maar hij heeft geen enkel deel van de aangifte of een andere verklaring over het incident geciteerd.quote:Volgens mij heeft JvdH die indruk gewekt en ging die er uiteraard in als zoete koek, maar wist hij daar geen citaat van te produceren, terwijl hij Everink wel citeerde.
Inderdaad. Omdat jij geen letterlijke citaten hebt gezien, is er voor jou gewoon heel weinig verklaard en is er heel veel consistent met die leegtes. Helder.quote:Hoezo? Met een leemte is heel veel consistent.
Bij voorlopige hechtenis speelt vooral het collusiegevaar. Het onderzoeksbelang in algemene zin wordt dan ook niet als grond genoemd.quote:Maar in het kader van de waarheidsvinding zal de politie die leemtes wel willen invullen en kan het in het onderzoeksbelang zijn om hem vast te houden.
Dus iemand die met een meisje op stap is, zal in het algemeen minder snel verdacht zijn? Ik vind dat nogal kort door de bocht. Veel van dit soort haantjes worden nog veel agressiever met een kip in de buurt, juist om even te laten zien wie de baas is.quote:maar dat hij zich wel inhoudt als hij op een date is.
Als het in vereniging is dan zal dat toch uit daden moeten blijken lijkt me.quote:
Hij heef het slachoffer wel geciteerd, maar kwam niet verder dan: "“Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie."quote:Maar hij heeft geen enkel deel van de aangifte of een andere verklaring over het incident geciteerd.
Het is dus inderdaad vooral voorzover jij weet.
[..]
Inderdaad. Omdat jij geen letterlijke citaten hebt gezien, is er voor jou gewoon heel weinig verklaard en is er heel veel consistent met die leegtes. Helder.
Vastzetten om iemand te laten bekennen werkt natuurlijk ook gewoon, en ik kan me ook voorstellen dat de politie nieuwsgierig is naar de relatie tussen Hari en die andere verdachten. Als Hari hem een oorvijg geeft en die twee anderen trappen hem daarna helemaal in elkaar, dan is de vraag natuurlijk ook of ze dat op eigen initiatief doen of een goedkeurend knikje van het alphamannetje hebben gekregen. Dus de bitchslap is ook helemaal niet inconsistent met ernstige bezwaren want niet inconsistent met zware mishandeling of poging tot doodslag in vereniging. Maar dat zei je zelf eigenlijk al.quote:Op het collusiegevaar na is het onderzoeksbelang geen grond om iemand zo lang vast te houden.
Bij oudere zaken speelt het collusiegevaar sowieso al veel minder, en nu al helemaal niet meer nu zijn beperkingen zijn opgeheven en er geen medeverdachten in die andere zaken zijn aangehouden. Slechts op grond van zware mishandeling met voorbedachte rade en poging tot doodslag is het relatief makkelijk iemand langer vast te zetten, dus mogen we aannemen dat er nog steeds ernstige bezwaren bestaan ten aanzien van Hari wat betreft de Sensation-zaak.
Dat hoeft helemaal niet. Het verhaal dat het alleen een bitchslap was, en dat hij voor de rest helemaal niets te maken had met de mishandeling door die andere twee kan ongeloofwaardig zijn, dat wil niet zeggen dat het tegengesproken wordt door getuigen die bijvoorbeeld zeggen dat Hari meerdere klappen heeft uitgedeeld.quote:Dat zou niet snel het geval zijn als er niks verklaard is door Everink of andere getuigen dat niet tegenstrijdig is met de bitchslapverklaring van Hari.
Nee, een agressieve crimineel zal minder snel zaakjes regelen of met extreem geweld laten zien wie de baas wanneer hij met zijn kip in de openbaarheid is. Gewoon omdat het zo dom is.quote:Dus iemand die met een meisje op stap is, zal in het algemeen minder snel verdacht zijn? Ik vind dat nogal kort door de bocht. Veel van dit soort haantjes worden nog veel agressiever met een kip in de buurt, juist om even te laten zien wie de baas is.
http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)9424_910874575_n.jpgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Basp1 het volgende:
Om het zoals gebruikelijke waarige verhaal van zouzou wat aan te vullen, op een van onze favoriete sites wat meer over de andere verdachte.
http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Zwaar afgetraind deze man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 34-jarige Turkse Nederlander Ferhat Y...
Komt door de melige bui die Copycat creëert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft leuk he. Zelfs na 4 weken nog.
Even hypothetisch. Onomstotelijk wordt vastgesteld (bijvoorbeeld door meerdere getuigen en AV-opnamen) dat een groep van drie mensen bij elkaar komt en zegt "laten we met z'n drieën die gast daar helemaal in elkaar slaan". Ze zeggen alle drie "oké". Ze lopen op het slachtoffer af en vanaf vanaf dan is het door de ontstane stofwolk volkomen onduidelijk wie wat doet. Wanneer ze weer weg stappen zie je het slachtoffer zwaargewond liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het in vereniging is dan zal dat toch uit daden moeten blijken lijkt me.
Mag alleen in de fase vóór de voorlopige hechtenis.quote:Vastzetten om iemand te laten bekennen werkt natuurlijk ook gewoon,
Dat klopt, maar in zo'n geval heeft hij niet alleen een oorvijg gegeven en is zijn verklaring (via Ficq) dat hij alleen een oorvijg heegt uitgedeeld en zich daarna van het incident heeft gedistantieerd en verder niets met die andere lui te maken heeft, nog steeds onjuist.quote:en ik kan me ook voorstellen dat de politie nieuwsgierig is naar de relatie tussen Hari en die andere verdachten. Als Hari hem een oorvijg geeft en die twee anderen trappen hem daarna helemaal in elkaar, dan is de vraag natuurlijk ook of ze dat op eigen initiatief doen of een goedkeurend knikje van het alphamannetje hebben gekregen. Dus de bitchslap is ook helemaal niet inconsistent met ernstige bezwaren want niet inconsistent met zware mishandeling of poging tot doodslag in vereniging. Maar dat zei je zelf eigenlijk al.
Hoe kom je anders tot ernstige bezwaren? Ik durf alleen al vanwege dit gegeven te wedden dat er een of meerdere verklaringen liggen die echt niet stroken met Badrs verklaring.quote:Dat hoeft helemaal niet. Het verhaal dat het alleen een bitchslap was, en dat hij voor de rest helemaal niets te maken had met de mishandeling door die andere twee kan ongeloofwaardig zijn, dat wil niet zeggen dat het tegengesproken wordt door getuigen die bijvoorbeeld zeggen dat Hari meerdere klappen heeft uitgedeeld.
Maar dat gaat uit van de verkeerde reden. Het gaat nu ineens om de openbaarheid en dat "obstakel" lijkt juist geen probleem voor Hari te zijn. En het is dom je in het openbaar te laten gaan, maar als je toch zo dom bent om in het openbaar huis te houden, dan doe je dat ook wel met je kip, lijkt me.quote:Nee, een agressieve crimineel zal minder snel zaakjes regelen of met extreem geweld laten zien wie de baas wanneer hij met zijn kip in de openbaarheid is. Gewoon omdat het zo dom is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:43 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ook flauw, maar deze heb ik hier nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Ik zie dat niet staan op zijn twitter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
Geert Wilders@geertwilderspvv
Als Badr Hari wordt veroordeeld voor geweld: Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko
Ff een bommetje erin gooien, mooi.
Jawel hoor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat niet staan op zijn twitter.
Ah nee nu gaat het topic kapot, nu gaat zelfs zouzou hopen dat hij veroordeelt wordt zodat hij Frans staatsburger kan worden volgend jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
Als Badr Hari wordt veroordeeld voor geweld: Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko
Hoezo gaat het topic kapot?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah nee nu gaat het topic kapot, nu gaat zelfs zouzou hopen dat hij veroordeelt wordt zodat hij Frans staatsburger kan worden volgend jaar
Op dit moment is het zijn bovenste tweet van 22 minuten geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat niet staan op zijn twitter.
Dat soort geblaat doet het goed, zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:09 schreef Basp1 het volgende:
En op welke gronden wil wilders nu wederom mensen hun nederlandse staatburgerschap ontnemen, dit is weer lekker schreeuwen in de ruimte van die roeptoeter wat henk en ingrid fantastisch vinden maar waarschijnlijk nooit zal worden uitgevoerd.
Ach Geert Wilders de opnaaiert. Nou hij is hier geboren dus dat gaat niet hij heeft de topics ontdekt en gezien hoe deze man Nl helemaal bang heeft gemaakt en gebruikt dat nu voor zijn anti islam. Geert wilders moet hierover stil zijn er zijn wel belangrijkere dingen waar hij zich druk om moet makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
Was bezig. Kom net weer online. PC valt ineens uit (al een paar keer vandaag) dus dan kan ik niet verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Waarom worden hier reacties verwijderd?Verwijder dan meteen alle nietszeggende reacties hier i.p.v. een paar.
![]()
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Dit idd, Wilders maakt met z'n populistische geblaat de kans dat hij niet veroordeeld wordt alleen maar groter...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wel echt dom van Wilders. Zo geef je Ficq weer een stok om mee te slaan. Zo'n publieke figuur moet zich gewoon inhouden, en dan ook nog iets voorstellen dat helemaal niet mogelijk is.
Zoals het bedroevende niveau van het taalonderwijs in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ach Geert Wilders de opnaaiert. Nou hij is hier geboren dus dat gaat niet hij heeft de topics ontdekt en gezien hoe deze man Nl helemaal bang heeft gemaakt en gebruikt dat nu voor zijn anti islam. Geert wilders moet hierover stil zijn er zijn wel belangrijkere dingen waar hij zich druk om moet maken
Moslims zijn een ras?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef simpelintje het volgende:
Dat zullen wel meer mensen zijn. Nederland is lekker racistisch geworden om angst voor moslims.
En wat doe je dan met vervelende Nederlanders. Er zijn heel veel "buitenlanders"hier geboren hoor. Wilders wil weer populair doen. Als het aan hem ligt worden we ook beetje Israelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef YazooW het volgende:
Ben het wel eens met Wilders.
Als je een dubbele nationaliteit hebt en je veelvuldig hier de fout in gaat mag je wat mij betreft best het land uit getrapt worden.
Geert is een beetje laat vind ik, normaal is 'ie er als de kippen bij als het om dit soort jokers gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Dan moet Wilders lekker z'n geblaat voor zich houden tot er een veroordeling is... maar dat zal wel niet zo goed combineren met de verkiezingsdatum.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef YazooW het volgende:
Als je een dubbele nationaliteit hebt en je veelvuldig hier de fout in gaat mag je wat mij betreft best het land uit getrapt worden.
Geert moest dit keer goed nadenken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Geert is een beetje laat vind ik, normaal is 'ie er als de kippen bij als het om dit soort jokers gaat.
Dan had hij daar werk van moeten maken in de Tweede Kamer. En zelfs als hij dat succesvol had gedaan, dan nog moet je gewoon de uitkomst van een eventuele strafzaak afwachten en daarna gaan klagen als je vindt dat de rechter die straf had moeten toepassen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef YazooW het volgende:
They're on a break..... reces.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dan had hij daar werk van moeten maken in de Tweede Kamer. En zelfs als hij dat had gedaan, dan nog moet je gewoon de uitkomst van een eventuele strafzaak afwachten en daarna gaan klagen als je vindt dat de rechter die straf had moeten toepassen.
Oh erg he wat jammer dat niet iedereen perfect nederlands kan schrijven. Weet je wat ik triest vind de houding van veel mensen die van ik ben beter als jouw want ik schrijf foutloos en doe ook nooit iets verkeerdsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zoals het bedroevende niveau van het taalonderwijs in Nederland.
Gewoon niet op reagerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Oh erg he wat jammer dat niet iedereen perfect nederlands kan schrijven. Weet je wat ik triest vind de houding van veel mensen die van ik ben beter als jouw want ik schrijf foutloos en doe ook nooit iets verkeerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |