Daarna een interview met Menno Buch voor zijn tv programma Buch in de bajesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Leandra het volgende:
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PI
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,quote:Estelle Cruijff loog voor Badr Hari bij politie'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een valse verklaring afgelegd bij de politie over Badr Hari. ...
Dit bericht slaat een beetje op mijn lachspieren. Wat een domme kut zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,
Ze moet maar snel gaan trouwen voor verschoningsrecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr.dhtml?show=react
Whehehe Estelle begint bang te worden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:46 schreef Trommeldaris het volgende:
Wel lief dat ze Badr nog een kans geeft.
Ze is verliefd, totaal niet bang.quote:Volgens advocate mr. Bénédicte Ficq heeft 'de diepe verliefdheid bij haar invloed gehad op wat ze tegen de politie heeft gezegd'.
Vlakke handHari.quote:Estelle loog voor Badr
door Jan-Willem Navis
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
Alsof ie volgende maand vrij komtquote:AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Die moet weer een nieuwe trophy-wife zoeken terwijl deze nog alimentatie kost, dubbele lasten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Ik weet niet hoe gelukkig hij hier mee is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Als je dan toch in het nauw zit en moet bekennen, is dit de meest milde versie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Dat gelooft toch geen hond... zou je zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Geld vervaagt principes, zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij staat inmiddels wel ongeveer vast dat er 3 personen bij betrokken waren. Dan gaat het er natuurlijk om wie welk aandeel had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze helemaal nergens in trapt en er gewoon zwaar op kickt dat hij een bad boy is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |