En iets warmsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zal die Estelle een spijt hebbenRuud was toch altijd weg en neukte zelf ook her en der, ze kon makkelijk zo nu en dan zich laten naaien door dr vriendje maar nee ze moest er weer iets groots van maken
Hij wil geen snitch zijn dus neemt ie 'alles' voor eigen rekening.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef stoeltafel het volgende:
Badr kende niet de mensen die ook mee deden aan de mishandeling? Logisch? Je gaat met onbekende iemand slaan?
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brandquote:"Hij slaat geen vrouwen."
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PIquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mag hij nu weer Estelle neuken of niet![]()
Of mag hij alleen weer zijn post lezen zoals de fanmail van Ruud G.![]()
Of schopt ze met jong.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brand
Daarna een interview met Menno Buch voor zijn tv programma Buch in de bajesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Leandra het volgende:
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PI
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,quote:Estelle Cruijff loog voor Badr Hari bij politie'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een valse verklaring afgelegd bij de politie over Badr Hari. ...
Dit bericht slaat een beetje op mijn lachspieren. Wat een domme kut zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh dat hadden we nu niet verwacht. Waar blijft zou zou met nieuwe bewijzen,
Ze moet maar snel gaan trouwen voor verschoningsrecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr.dhtml?show=react
Whehehe Estelle begint bang te worden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:46 schreef Trommeldaris het volgende:
Wel lief dat ze Badr nog een kans geeft.
Ze is verliefd, totaal niet bang.quote:Volgens advocate mr. Bénédicte Ficq heeft 'de diepe verliefdheid bij haar invloed gehad op wat ze tegen de politie heeft gezegd'.
Vlakke handHari.quote:Estelle loog voor Badr
door Jan-Willem Navis
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
Alsof ie volgende maand vrij komtquote:AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Die moet weer een nieuwe trophy-wife zoeken terwijl deze nog alimentatie kost, dubbele lasten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Ik weet niet hoe gelukkig hij hier mee is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Die Gullit moet toch ook opgelucht ademhalen dat ie van die pseudotokkie verlost is.
Als je dan toch in het nauw zit en moet bekennen, is dit de meest milde versie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Dat gelooft toch geen hond... zou je zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vlakke hand-versie ook zoiets. Komt op mij een beetje over alsof er nog een soort gentleman van wordt gemaakt. Ik mis bijna de witte handschoen en de duelwapens.
Geld vervaagt principes, zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij staat inmiddels wel ongeveer vast dat er 3 personen bij betrokken waren. Dan gaat het er natuurlijk om wie welk aandeel had.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze helemaal nergens in trapt en er gewoon zwaar op kickt dat hij een bad boy is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Die gast kan met droge ogen liegen alsof het gedrukt staat. Met z'n 'Ik hoop dat de daders van deze laffe daad snel gevonden en gestraft worden.' Zonder blikken of blozen en Estelle trapt er vol in.
Of de theedoek zat om zijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Ener-G het volgende:
Misschien had ie een witte pruik op, speciaal voor sensation?
Waarheid niet vertellen is frustreren van het onderzoek. Niet hetzelfde als liegen onder ede, maar ook niet toegestaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,
Estelle was gehoord door de politie en niet door een rechter,
ze is niet verplichtde waarheid te vertellen.
De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Ferhat Y
en niet badr Hari.
Alle "..andere mishandelingen ...tellen hier niks,
dat is een proces over de sensation affaire .
Fransen denken naar zijn voorarrest Badr hari vrij blijf.
Straf voor een vlaak hand klap is maxmum 3 maanden.
Alle de rest is NIET RELEVANTE.
Hier wil ik ook zegen dat mijn vriendin wakker is van haar kunstmatige slaap,
ze erkend nu iedereen.
vandaag ben ik gelukkig!
Precies. Gewoon een kuthoer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal nergens in trapt en er gewoon zwaar op kickt dat hij een bad boy is.
Dat was eigenlijk al meteen vanaf het begin duidelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij staat inmiddels wel ongeveer vast dat er 3 personen bij betrokken waren.
Niet zozeer als ze in groepsverband gehandeld hebben.quote:Dan gaat het er natuurlijk om wie welk aandeel had.
Voor zover bij mij bekend heeft het slachtoffer verklaard dat Badr hem op het been getrapt heeft. Je kunt die bronnen natuurlijk niet geloven, maar dan weet je eigenlijk niks over de verklaring van het slachtoffer en zou eigenlijk alles consistent zijn tussen wat Hari zegt en wat het slachtoffer 'voor zover bekend' verklaard heeft.quote:Ik kan echter geen inconsistentie ontdekken tussen deze verklaring en die van het slachtoffer voor zover bij ons bekend.
Wat is dat toch met die fransen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat doen vaak boksers voor ze gaan echt vechten,
Estelle was gehoord door de politie en niet door een rechter,
ze is niet verplichtde waarheid te vertellen.
De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Ferhat Y
en niet badr Hari.
Alle "..andere mishandelingen ...tellen hier niks,
dat is een proces over de sensation affaire .
Fransen denken naar zijn voorarrest Badr hari vrij blijf.
Straf voor een vlaak hand klap is maxmum 3 maanden.
Alle de rest is NIET RELEVANTE.
Hier wil ik ook zegen dat mijn vriendin wakker is van haar kunstmatige slaap,
ze erkend nu iedereen.
vandaag ben ik gelukkig!
Erkent... Zoals in "erkennen schuldig te zijn".quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die fransen?
En heel fijn dat je vriendin mensen herkent, maar wat heeft het te maken met de zaak Badr Hari?
Omdat wij die zogenaamde bron niet kunnen lezen, zeker omdat die krant of ook failliet is of ook niet bestaat. Dus gewoon voor de fun, goed om te lezen dat de Fransen eindelijk eens interesse hebben in een Nederlander zonder dat drugs een rol speeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die fransen?
En heel fijn dat je vriendin mensen herkent, maar wat heeft het te maken met de zaak Badr Hari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |