Ik heb ook het idee dat ie dat is, of het een goed voorbeeld is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Badr Hari wil een voorbeeld zijn voor de jeugd![]()
zegt Ficq met een uitgestreken gezicht.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Goed of slecht zei ze er zeker niet bij?
Nee, dat zei ze er niet bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ie dat is, of het een goed voorbeeld is laat ik in het midden.
Hij sloeg alleen maar met een vlakke hand, meer niet. Echt waar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, dat zei ze er niet bij.
Laat hij maar een goed voorbeeld geven ná zijn gevangenisstraf.
Ik denk dat een forse gevangenisstraf op zich al een goed voorbeeld is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zei ze er niet bij.
Laat hij maar een goed voorbeeld geven ná zijn gevangenisstraf.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij sloeg alleen maar met een vlakke hand, meer niet. Echt waar.
De rest weet hij niet meer, aldus zijn advocate.
Gelukkig mag hij Estelle weer bellen, dat scheelt.
Blijft er toch nog een vraagje over: had hij de beruchte theedoek nu voor of na de klap met de vlakke hand gebruikt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ik denk dat een forse gevangenisstraf op zich al een goed voorbeeld is.
Eik is de vraag: waarom sloeg hij Koen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Blijft er toch nog een vraagje over: had hij de beruchte theedoek nu voor of na de klap met de vlakke hand gebruikt?
Dat is idd dé vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik is de vraag: waarom sloeg hij Koen.
Hij keek verkeerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik is de vraag: waarom sloeg hij Koen?
Hij schijnt toch iets te amicaal geweest te zijn geweest naar de aanwezigen toe?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
Eik is de vraag: waarom sloeg hij Koen?
Bart vatte het eerder in dit topic al mooi samen:quote:
quote:Kort lontje
quote:Meestal onzekerheid gecombineerd met een te hoog zelfbeeld
quote:en een te kleine vocabulaire
Een Badr Hari slowchat? Maar hij is schuldig, waar gaat de discussie nog over?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben het toch over het onderwerp ?
Ja, ik zie het al. Het algemene badr hari topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, snel gaat het niet als de info zo langzaam binnenkomt.
Ja, recht in het gezicht van een van de slachtoffers...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat hij nog even tussen zijn vingers door spuwt om zijn gezweer kracht bij te zetten, Cc
Oeps, en dat in combinatie met:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij schijnt toch iets te amicaal geweest te zijn geweest naar de aanwezigen toe?
Hij was gewoon boos om een moeilijk woordquote:een te kleine vocabulaire
Ja dat zal het geweest zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
Hij was gewoon boos om een moeilijk woord
Oh, dat is hij ook duidelijk wel. Het resultaat ervan lezen we zo ongeveer dagelijks in de media.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Badr Hari wil een voorbeeld zijn voor de jeugd![]()
En iets warmsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zal die Estelle een spijt hebbenRuud was toch altijd weg en neukte zelf ook her en der, ze kon makkelijk zo nu en dan zich laten naaien door dr vriendje maar nee ze moest er weer iets groots van maken
Hij wil geen snitch zijn dus neemt ie 'alles' voor eigen rekening.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef stoeltafel het volgende:
Badr kende niet de mensen die ook mee deden aan de mishandeling? Logisch? Je gaat met onbekende iemand slaan?
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brandquote:"Hij slaat geen vrouwen."
De romantiek in een beginnende relatie... en dat dan in een neukkamertje van een PIquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mag hij nu weer Estelle neuken of niet![]()
Of mag hij alleen weer zijn post lezen zoals de fanmail van Ruud G.![]()
Of schopt ze met jong.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, hij steekt alleen maar hun huis in brand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |