Ik heb over 2.5quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente - Groningen: totaal aantal doelpunten minder dan 2.5 voor een odd van 2.7
Ik denk Kwakmanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?
Mooie quote ook lijkt me, gebeurt denk ik ook niet.quote:
Met zo'n lichaam is de kans op een kaatsbal natuurlijk wel groter gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?
Waarom zou hij niet spelen?quote:
1 grapje is wel leuk, maar het is nu wel genoeg geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?
Nu overdrijf jequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?
Kop jij de bal erna in met je oren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.quote:
Het lijkt nog nergens naarquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Groningen kan weleens gaan verrassen dit seizoen met Maaskant.
Hij heeft een voorkeur voor de VVDquote:
Hij weet een wedstrijd echt saaier te maken ipv leuker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.
Dus waarom zouden ze dan kunnen gaan verrassen? Nog geen enkele reden om dat aan te nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze zijn 17 minuten onderweg in een seizoen van 34 wedstrijden.
Eigenlijk moet Evert dus alle wedstrijden doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij weet een wedstrijd echt saaier te maken ipv leuker.
Of Sierdquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Evert dus alle wedstrijden doen.
Omdat er een paar aardige spelers rondlopen, en Maaskant een goede trainer is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus waarom zouden ze dan kunnen gaan verrassen? Nog geen enkele reden om dat aan te nemen.
Hij heeft een fluwelen linkerbeen en zijn assisten die Matavz inknikte bij Groningen, startte toen ook altijd op Links.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar zou je hem dan neerzetten?
Maar speelt Chadli toch altijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een fluwelen linkerbeen en zijn assisten die Matavz inknikte bij Groningen, startte toen ook altijd op Links.
Ik zou Chadli eerder op rechts zetten, Chadli is ook tweebenigquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar speelt Chadli toch altijd?
Dat wordt nog een prima luxeprobleem dit seizoen.
Nee joh, Sierd de Vos moet een andere sport van commentaar gaan voorzien. Van Voetbal kan hij niks namelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
EL moet Sierd de Vos overkopen als ze echt succesvol willen worden.
Dan houden ze het ook vol om alle wedstrijden te doen, soms een beetje afwisselenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals Van Gelder en zijn partner... Gewoon met 2 man commentaar geven
Altijd maar die ongefundeerde haat, het slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Sierd de Vos moet een andere sport van commentaar gaan voorzien. Van Voetbal kan hij niks namelijk.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef Greenpeas het volgende:
Of Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot.
Idd, het zal vooral niet slaan op z'n anekdotes die me totaal niks boeien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd maar die ongefundeerde haat, het slaat gewoon nergens op.
En dan graag ook met dezelfde beleving als Van Gelder cs. Dan wordt elke wedstrijd nog spannend ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan houden ze het ook vol om alle wedstrijden te doen, soms een beetje afwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |