SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef Merkie het volgende:
Zeefuik had wat McDonald's kortingsbonnen over.![]()
![]()
Idd. Een beetje emotie hoort erbij vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Wat een klote-commentator is dat.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik durf te wedden dat Fuikie hem helemaal eruit rentquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou![]()
Ja hij ziet er ook zo sportief uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Fuikie hem helemaal eruit rent![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou2000 light years from home![]()
Ik ook. Die dekselse Sanaquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel bij geen van de 3 huidige wedstrijden.
Ik vestig mijn hoop op Ajax - Az![]()
![]()
Aw, ik heb ergens nog wel burger king bonnen liggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.![]()
Een blok spier hij traint samen met Overeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook zo sportief uit.![]()
Heeft hij dan geen topconditie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.![]()
Dan jij, en hoe de fuck wil je ontkennen dat Zeefuik overgewicht heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou![]()
![]()
Lijkt me lastig met overgewicht. Zie Janssenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen topconditie?![]()
Bij shirtjeswisselen kan je pas pratenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan jij, en hoe de fuck wil je ontkennen dat Zeefuik overgewicht heeft![]()
Zo ziet hij er niet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen topconditie?2000 light years from home![]()
Ruimte, Ruimte jeejIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat de trainer durft om hem in de basis te zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie Zeefuik rennen danOngelofelijk
I see peas of green, red roses too....![]()
Ben vooral benieuwd wat de Richter schaal aangeeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie Zeefuik rennen danOngelofelijk
![]()
![]()
Advocaat stuurt Matavz terug naar het tweede om 4 kg af te vallen, hoeveel zou Zeefuik moeten verliezen?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Het grasveld is straks uitgescheurd. Moet Genero voor straf al zijn burgerkingcoupons inleverenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat de Richter schaal aangeeft![]()
![]()
Heeft de keeper van Twente nou z'n benen zwart getatoeëerd
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Advocaat stuurt Matavz terug naar het tweede om 4 kg af te vallen, hoeveel zou Zeefuik moeten verliezen?![]()
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grasveld is straks uitgescheurd. Moet Genero voor straf al zijn burgerkingcoupons inleveren![]()
Hij heeft natuurlijk heel veel voetballende kwaliteitenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?![]()
![]()
Scheids zou gewoon rood moeten trekken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?
I see peas of green, red roses too....![]()
Ja iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk heel veel voetballende kwaliteiten
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?![]()
Geen idee, niet veel meer in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?
is meer een aangever.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?![]()
en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Doublepain als ik zijn reacties zo leesquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletje![]()
Net zoals Hansie Hansie een figurantquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja, anders heeft hij helemaal geen functie.![]()
Nee, die zegt dat gewoon omdat PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doublepain als ik zijn reacties zo lees![]()
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn teamquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 14:43:07 ]![]()
Twente - Groningen: totaal aantal doelpunten minder dan 2.5 voor een odd van 2.7
Ik zou hem eerder Henk Hamburgertank noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn team![]()
Ik heb over 2.5quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente - Groningen: totaal aantal doelpunten minder dan 2.5 voor een odd van 2.7
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik denk Kwakmanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?![]()
Mooie quote ook lijkt me, gebeurt denk ik ook niet.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Met zo'n lichaam is de kans op een kaatsbal natuurlijk wel groter gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?![]()
![]()
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?![]()
![]()
Waarom zou hij niet spelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
1 grapje is wel leuk, maar het is nu wel genoeg geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?![]()
![]()
Nu overdrijf jequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?
Kop jij de bal erna in met je oren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.quote:I see peas of green, red roses too....![]()
Het lijkt nog nergens naarquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Groningen kan weleens gaan verrassen dit seizoen met Maaskant.![]()
Hij heeft een voorkeur voor de VVDquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hij weet een wedstrijd echt saaier te maken ipv leuker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dus waarom zouden ze dan kunnen gaan verrassen? Nog geen enkele reden om dat aan te nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze zijn 17 minuten onderweg in een seizoen van 34 wedstrijden.![]()
Eigenlijk moet Evert dus alle wedstrijden doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij weet een wedstrijd echt saaier te maken ipv leuker.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Of Sierdquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Evert dus alle wedstrijden doen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Omdat er een paar aardige spelers rondlopen, en Maaskant een goede trainer is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus waarom zouden ze dan kunnen gaan verrassen? Nog geen enkele reden om dat aan te nemen.![]()
Hij heeft een fluwelen linkerbeen en zijn assisten die Matavz inknikte bij Groningen, startte toen ook altijd op Links.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar zou je hem dan neerzetten?![]()
Maar speelt Chadli toch altijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een fluwelen linkerbeen en zijn assisten die Matavz inknikte bij Groningen, startte toen ook altijd op Links.
Dat wordt nog een prima luxeprobleem dit seizoen.![]()
![]()
Ik zou Chadli eerder op rechts zetten, Chadli is ook tweebenigquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar speelt Chadli toch altijd?
Dat wordt nog een prima luxeprobleem dit seizoen.![]()
![]()
Nee joh, Sierd de Vos moet een andere sport van commentaar gaan voorzien. Van Voetbal kan hij niks namelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
EL moet Sierd de Vos overkopen als ze echt succesvol willen worden.![]()
Dan houden ze het ook vol om alle wedstrijden te doen, soms een beetje afwisselenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals Van Gelder en zijn partner... Gewoon met 2 man commentaar geven![]()
Altijd maar die ongefundeerde haat, het slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Sierd de Vos moet een andere sport van commentaar gaan voorzien. Van Voetbal kan hij niks namelijk.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef Greenpeas het volgende:
Of Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Idd, het zal vooral niet slaan op z'n anekdotes die me totaal niks boeien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd maar die ongefundeerde haat, het slaat gewoon nergens op.![]()
En dan graag ook met dezelfde beleving als Van Gelder cs. Dan wordt elke wedstrijd nog spannend ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan houden ze het ook vol om alle wedstrijden te doen, soms een beetje afwisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |