en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?
Doublepain als ik zijn reacties zo leesquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletje
Net zoals Hansie Hansie een figurantquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja, anders heeft hij helemaal geen functie.
Nee, die zegt dat gewoon omdat PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doublepain als ik zijn reacties zo lees
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn teamquote:
Ik zou hem eerder Henk Hamburgertank noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn team
Ik heb over 2.5quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente - Groningen: totaal aantal doelpunten minder dan 2.5 voor een odd van 2.7
Ik denk Kwakmanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?
Mooie quote ook lijkt me, gebeurt denk ik ook niet.quote:
Met zo'n lichaam is de kans op een kaatsbal natuurlijk wel groter gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat het straks uitgerekend Zeefuik is die scoort?
Waarom zou hij niet spelen?quote:
1 grapje is wel leuk, maar het is nu wel genoeg geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?
Nu overdrijf jequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zeefuik een balaanname kunnen hebben dat die bal tussen zijn vetkwabben blijft hangen en hij die bal er zo kan in lopen?
Kop jij de bal erna in met je oren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.quote:
Het lijkt nog nergens naarquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Groningen kan weleens gaan verrassen dit seizoen met Maaskant.
Hij heeft een voorkeur voor de VVDquote:
Hij weet een wedstrijd echt saaier te maken ipv leuker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd heeft gelijk veel minder beleving als hij commentaar geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |