Het grasveld is straks uitgescheurd. Moet Genero voor straf al zijn burgerkingcoupons inleverenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat de Richter schaal aangeeft
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Advocaat stuurt Matavz terug naar het tweede om 4 kg af te vallen, hoeveel zou Zeefuik moeten verliezen?
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grasveld is straks uitgescheurd. Moet Genero voor straf al zijn burgerkingcoupons inleveren
Hij heeft natuurlijk heel veel voetballende kwaliteitenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?
Scheids zou gewoon rood moeten trekken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, wat een dik varken. Snap niet dat hij gewoon mag spelen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de trainer niet gewaarschuwd dat er al eens een tribune naar beneden is gekomen daar?
Ja iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk heel veel voetballende kwaliteiten
Geen idee, niet veel meer in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Hoeveel goals vorig seizoen? 3?
is meer een aangever.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Doublepain als ik zijn reacties zo leesquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog zijn er mensen die hem in zijn voetbalteam hebben bij dat managerspelletje
Net zoals Hansie Hansie een figurantquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja, anders heeft hij helemaal geen functie.
Nee, die zegt dat gewoon omdat PSV.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doublepain als ik zijn reacties zo lees
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn teamquote:
Ik zou hem eerder Henk Hamburgertank noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ik heb de Fuik helemaal niet in mijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |