SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeiend, dat is het halve team van PSV. Toivonen is wel een hele goede en bepalende speler en eentje die nog iets kan forceren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is![]()
Herken sarcasme jonge knulquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten. Sfeer met een V![]()
Ze hadden geld. Maarja als je dan Narsingh haalt.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben zo onderhand toch wel eens geld nodig daar?![]()
![]()
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend, dat is het halve team van PSV. Toivonen is wel een hele goede en bepalende speler en eentje die nog iets kan forceren.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.![]()
Wat missen we Guidetti zeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Brands mag zo lekker doorgaan bij PSV van mij hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hadden geld. Maarja als je dan Narsingh haalt.....![]()
![]()
![]()
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genietenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.![]()
![]()
Cisse, wat een kutschotCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Dat wel ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genieten![]()
Man, het seizoen is nu al fantastisch.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genieten![]()
![]()
Pas bij een overwinning van Feyenoord en verlies voor Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, het seizoen is nu al fantastisch.![]()
![]()
Strootman nog het meest. Dat vind ik echt zo'n overgefrustreerd mannetje dat vroeger gepest is ofzo. Volgens mij gooit hij ook altijd met z'n controller als het niet lukt met Fifa of pro.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.
Als ze achter staan of het loopt even niet gaat ie bij elke(ook terechte) beslissing helemaal spastisch lopen doen bij de scheidsrechter.![]()
![]()
Da's jouw mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pas bij een overwinning van Feyenoord en verlies voor Ajax![]()
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Strootman nog het meest. Dat vind ik echt zo'n overgefrustreerd mannetje dat vroeger gepest is ofzo. Volgens mij gooit hij ook altijd met z'n controller als het niet lukt met Fifa of pro.
Als ze achter staan of het loopt even niet gaat ie bij elke(ook terechte) beslissing helemaal spastisch lopen doen bij de scheidsrechter.
Van Bommel hetzelfde laken een pak trouwens. Die liep ook een partij gefrustreerd te doen.
Straks een Toivonen er nog bij; kan zomaar verkeerd uitpakken![]()
![]()
Idd, al vrees ik het ergste bij het huidige wedstrijdbeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 14:15 weten we of je eerste deel van jouw wens oké is![]()
![]()
Ik moest me echt doodlachen en tegelijkertijd schamen voor Strootman. Gaat hij nog gefrustreerd doen bij de scheidsrechter omdat die goal van Mark van Bommel afgekeurd werd. Terwijl hij gewoon die keeper nog aanraakte en er nog voor ging staan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.
Van Bommel hetzelfde laken een pak trouwens. Die liep ook een partij gefrustreerd te doen.
![]()
Je weet maar nooit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, al vrees ik het ergste bij het huidige wedstrijdbeeld![]()
Van zo'n Van Bommel zou je toch denken dat ie met al z'n ervaring in de loop der jaren wel heeft geleerd om zich rustig te houden, maar niks is minder waar inderdaad..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.
Die heeft inderdaad een kronkel. Moet zich gewoon lekker op zijn spel concentreren ipv al dat gedoe met de scheids.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Strootman nog het meest. Dat vind ik echt zo'n overgefrustreerd mannetje dat vroeger gepest is ofzo. Volgens mij gooit hij ook altijd met z'n controller als het niet lukt met Fifa of pro.
Als ze achter staan of het loopt even niet gaat ie bij elke(ook terechte) beslissing helemaal spastisch lopen doen bij de scheidsrechter.![]()
Yep, dat gebeurde met Van Bommel ook, die ging ook nog even verhaal halenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest me echt doodlachen en tegelijkertijd schamen voor Strootman. Gaat hij nog gefrustreerd doen bij de scheidsrechter omdat die goal van Mark van Bommel afgekeurd werd. Terwijl hij gewoon die keeper nog aanraakte en er nog voor ging staan.Was juist zo enorm duidelijk dat het buitenspel was.
![]()
Dat zag de kijker op de tribune, en de kijker thuis voor de televisie zelfs.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, dat gebeurde met Van Bommel ook, die ging ook nog even verhaal halenWas juist zo enorm duidelijk dat het buitenspel was.
![]()
![]()
![]()
Nee, is altijd een vervelend mannetje geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van zo'n Van Bommel zou je toch denken dat ie met al z'n ervaring in de loop der jaren wel heeft geleerd om zich rustig te houden, maar niks is minder waar inderdaad..
Sommige mensen verwarren het met slimmigheid; maar het is gewoon een ontzettend vervelende vent.![]()
De videoscheidsrechter moet worden ingevoerd vind ik, net als bij het hockeyquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk let de KNVB op en doen ze op beelden ook bestraffen![]()
![]()
Maar dan wel passief. Maw; dat die zelf in moet grijpen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De videoscheidsrechter moet worden ingevoerd vind ik, net als bij het hockey![]()
Ja klopt. Maar ik bedoel meer dat je zou denken dat ie na alles wat ie meegemaakt heeft in de grootste competities ter wereld zich niet meer zo druk zou maken na een verliespotje in de Eredivisie..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, is altijd een vervelend mannetje geweest.
Sommige mensen verwarren het met slimmigheid; maar het is gewoon een ontzettend vervelende vent.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De videoscheidsrechter moet worden ingevoerd vind ik, net als bij het hockey![]()
![]()
Toont wel betrokkenheidquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik bedoel meer dat je zou denken dat ie na alles wat ie meegemaakt heeft in de grootste competities ter wereld zich niet meer zo druk zou maken na een verliespotje in de Eredivisie..![]()
Mark krijgt anders op zijn kop van Dickie hé.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik bedoel meer dat je zou denken dat ie na alles wat ie meegemaakt heeft in de grootste competities ter wereld zich niet meer zo druk zou maken na een verliespotje in de Eredivisie..![]()
Integendeel; juist omdat hij zichzelf zo'n grote speler vindt is het extra frustrerend om te verliezen van RKC.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik bedoel meer dat je zou denken dat ie na alles wat ie meegemaakt heeft in de grootste competities ter wereld zich niet meer zo druk zou maken na een verliespotje in de Eredivisie..
In een team waar jij net als dé grote leider bent binnengehaald.![]()
100% mee eens. Wedstrijden die beslist worden door arbitrale fouten is onacceptabel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwoah je loopt alleen kans op kaarten op zo'n manier. Kan je beter je medespelers helemaal verrot schelden, heb je meer aan.quote:![]()
![]()
Ik vind van wel. Die belachelijke kutregels van beslist is beslist vind ik zo triest. Spelers krijgen nooit hun verdiende loon en komen met de meest achterbakse dingen wegquote:![]()
![]()
Alleen voor je eigen team. Voor de rest van de competitie is dit gedrag veel leukerquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah je loopt alleen kans op kaarten op zo'n manier. Kan je beter je medespelers helemaal verrot schelden, heb je meer aan.![]()
![]()
Dit Feyenoord gaat leuk worden tegen een sterkere tegenstander. Ze mogen blij zijn als ze niet gaan degraderen![]()
![]()
Overdrijf nou niet johquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Feyenoord gaat leuk worden tegen een sterkere tegenstander. Ze mogen blij zijn als ze niet gaan degraderen![]()
We pakken de toppers weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Werd vorig jaar ook gezegdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Feyenoord gaat leuk worden tegen een sterkere tegenstander. Ze mogen blij zijn als ze niet gaan degraderen
I see peas of green, red roses too....![]()
Goed zo Janmaat schiet maar eens
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Klopt, Feyenoord heeft ook een behoorlijk counterteam. Die krijgen het lastiger met de kleintjes.quote:![]()
Dickiequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mark krijgt anders op zijn kop van Dickie hé.Ik begrijp best dat je dan gefrustreerd bent. Maar om dat dan op zo'n manier te uiten.. Die overtredingen ook weer... Had zomaar eraf gestuurd kunnen worden hoor met een beetje pech. Lekker voorbeeld ook voor zo'n Strootman.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel; juist omdat hij zichzelf zo'n grote speler vindt is het extra frustrerend om te verliezen van RKC.
In een team waar jij net als dé grote leider bent binnengehaald.![]()
![]()
En dat (hopelijk) weer zal doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totdat Koning Guidetti zijn intrede deed.![]()
![]()
Yep, je hebt helemaal gelijk. Herinner je je Davids nog bij Ajax tegen PSV? Sommige mensen blijven dat gefrustreerde gedrag houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je dan gefrustreerd bent. Maar om dat dan op zo'n manier te uiten.. Die overtredingen ook weer... Had zomaar eraf gestuurd kunnen worden hoor met een beetje pech. Lekker voorbeeld ook voor zo'n Strootman.![]()
Charme van het spel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Die belachelijke kutregels van beslist is beslist vind ik zo triest. Spelers krijgen nooit hun verdiende loon en komen met de meest achterbakse dingen wegLaat ze eerst maar eens aandacht besteden aan het opleiden van arbiters.
![]()
Sepp, ben jij het?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Charme van het spel.Laat ze eerst maar eens aandacht besteden aan het opleiden van arbiters.
![]()
ha lekker buitenspel
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Fijn die stream die achterlooptmaar mooi
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jullie kunnen je beter bezig houden van het opleiden van spelersquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Charme van het spel.Laat ze eerst maar eens aandacht besteden aan het opleiden van arbiters.
![]()
![]()
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Fok-it het volgende:
Fijn die stream die achterlooptmaar mooi
![]()
Relevante opmerking man..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie kunnen je beter bezig houden van het opleiden van spelers![]()
![]()
Tja, ik vind het echt onbegrijpelijk maar goed..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, je hebt helemaal gelijk. Herinner je je Davids nog bij Ajax tegen PSV? Sommige mensen blijven dat gefrustreerde gedrag houden.![]()
![]()
Soms wel ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want klagen over arbiters is relevant![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie kunnen je beter bezig houden van het opleiden van spelers
Onze halve selectie is zelf opgeleid?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman lekker met zijn zonnebrilletje in de dugout
Niemand houdt mij tegen![]()
Laat die zielige troll johquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onze halve selectie is zelf opgeleid?
Valt wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Immers is echt dieptreurig slecht, heeft hij nog geluk dat Cissé het afmaakt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Clapclapyourhands nooit serieus nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onze halve selectie is zelf opgeleid?![]()
![]()
Hij is voor Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is verliezen van RKC wel heel erg zuur![]()
Charme van het spel? Hoe kan je over de charme van het spel spreken wanneer er dingen niet via een eerlijke manier gebeuren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat winst of verlies van degradatie afhangen, en daarmee miljoenen euro's op het spel staan?
Dat deelname aan de CL wordt gedwarsboomd doordat een overduidelijke buitenspel goal ten onrechte wordt goedgekeurd?
Donder toch op met je charme van het spel
Charme van een spel kan pas gerealiseerd worden bij 100% eerlijkheid.
Charme van het spel![]()
![]()
Jou mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Charme van het spel? Hoe kan je over de charme van het spel spreken wanneer er dingen niet via een eerlijke manier gebeuren?
Dat winst of verlies van degradatie afhangen, en daarmee miljoenen euro's op het spel staan?
Dat deelname aan de CL wordt gedwarsboomd doordat een overduidelijke buitenspel goal ten onrechte wordt goedgekeurd?
Donder toch op met je charme van het spel
Charme van een spel kan pas gerealiseerd worden bij 100% eerlijkheid.
Charme van het spel![]()
![]()
Hij heeft al een naar voorgevoel over dit seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, getuige zijn zure gezeik
Tegen Kiev verprutste hij ook al zulke kansen en hoe hij de bal aflegt is ook niet je van het.quote:![]()
Okquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onze halve selectie is zelf opgeleid?fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie kunnen je beter bezig houden van het opleiden van goede spelers![]()
Dat stadion is ook lekker leeg hé. Normaal zit het bij dit soort potjes stampvol. Ach, het is nog vakantie.![]()
Je legt het zelf al uit he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion is ook lekker leeg hé. Normaal zit het bij dit soort potjes stampvol. Ach, het is nog vakantie.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Enige vak dat vol zit is uiteraard het uitvakquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion is ook lekker leeg hé. Normaal zit het bij dit soort potjes stampvol. Ach, het is nog vakantie.
Zoals altijd. Feyenoord![]()
![]()
Feyenoord heeft dan ook een grote aanhang hé. Provincieclubjes als Utrecht wat minder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enige vak dat vol zit is uiteraard het uitvak
Zoals altijd. Feyenoord![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enige vak dat vol zit is uiteraard het uitvak
Zoals altijd. FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord - Kiev uitverkochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef Wessiej het volgende:
1e 2 wedstrijden zijn bij elke club nog niet vol, vakantie.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha kansloos mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is en blijft jouw mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw*
En eerlijkheid is gebaseerd op feiten, niet op meningen.
Ik ben van mening dat je van de regels af moet blijven. Dat de sport mooi is zoals het is. En dat het niet voor niks met afstand de populairste sport is.![]()
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw niveau is wel bijzonder laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wannabe modquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij houdt maar niet op met provoceren.Ga lekker ergens anders inlikken ofzo
![]()
Nee ik lach er om dat er mensen op deze wereld bestaan die zo imbeciel zijn om dit te verzinnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moest er wel om lachen
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kap eens met trollen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wannabe modGa lekker ergens anders inlikken ofzo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nee jullie hebben zulke geweldige spelers opgeleid de afgelopen jaren.quote:
Feyenoord, beste opleiding van Nederland.![]()
![]()
Kom op gast. Je slaat alleen maar wartaal uit in de hoop dat die mensen erop reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee je daagt bewust uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen loopt te schelden en doen en dan kom je bij mijNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nu draai je het juist om.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen loopt te schelden en doen en dan kom je bij mij![]()
Ze maken het 2de helft wel af.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja hoor. Zoals het er naar uitziet is het een kwestie van tijd voor de 0-2 ook valt. Utrecht laat veel te veel steken vallen.quote:![]()
Mooi, heb geld op Feyenoord staanquote:
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Slechte trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Utrecht is trouwens degradatiekandidaat.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De nederlaag was eigenlijk niet zo verrassend naar mijn mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi, heb geld op Feyenoord staan
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst![]()
Haha same here.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi, heb geld op Feyenoord staan
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, zou best eens kunnen. Utrecht heeft echt een slecht elftal hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Utrecht gaat niet degraderenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen troll.
Ze hebben een nog zwakker elftal dan vorig jaar.
Feyenoord ook, dat heeft zelfs Koeman gezegdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen troll.
Ze hebben een nog zwakker elftal dan vorig jaar.![]()
Heeft hij wel gelijk in, het gat met de clubs die voor Europees voetbal (playoffs) willen gaan, is veel te groot.quote:![]()
Na de wedstrijd tegen Ajax had ik er het volste vertrouwen in. Helaas heeft PSV verdiend verlorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De nederlaag was eigenlijk niet zo verrassend naar mijn mening.
Heb je wel goed gekeken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax had ik er het volste vertrouwen in.![]()
Misschien was het slechte spel van Ajax om PSV te laten denken dat ze heel goed zijn. Dat is door RKC hard afgestraftquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax had ik er het volste vertrouwen in. Helaas heeft PSV verdiend verloren![]()
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Dit Utrecht is echt dra-ma-tisch. Alles boven de 15e plek zou ik al knap vinden van Utrecht eerlijk gezegd met deze selectie.quote:![]()
Met de huidige selectie van Feyenoord kunnen ze gewoon in de top 5 eindigen. Utrecht mag blij zijn als het boven plaats 15 eindigt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Feyenoord ook, dat heeft zelfs Koeman gezegdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peterquote:![]()
Tegen een half Ajax, op de counter.quote:
Hoe wil je tegen kleine teams die niet durven te aanvallen counteren?![]()
Bakkal zal Feyenoord niet missen. Vlaar ingeruild voor Matthijssen, alleen ontbeert het hen aan een goede spits.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Feyenoord ook, dat heeft zelfs Koeman gezegd![]()
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faaltquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met de huidige selectie van Feyenoord kunnen ze gewoon in de top 5 eindigen. Utrecht mag blij zijn als het boven plaats 15 eindigt.![]()
Ajax ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
Niet, dan moet je het spel maken. Daardoor was het missen van Toivonen gisteren erg duidelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een half Ajax, op de counter.
Hoe wil je tegen kleine teams die niet durven te aanvallen counteren?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Guidetti is echt noodzaak om weer voor plek 1 mee te doen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niet, dat blijkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een half Ajax, op de counter.
Hoe wil je tegen kleine teams die niet durven te aanvallen counteren?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het verschil is, is dat Ajax nog een paar weken heeft om een goede transfer te doen. Dat kan Feyenoord niet (soort van)quote:![]()
Vergeet El Ahmadi niet, maar goed daar hebben we met Vormer dan weer een goede speler voor terug.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakkal zal Feyenoord niet missen. Vlaar ingeruild voor Matthijssen, alleen ontbeert het hen aan een goede spits.![]()
![]()
Idd, als die er nog bijkomt dan zijn we 1 van de titelkandidaten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakkal zal Feyenoord niet missen. Vlaar ingeruild voor Matthijssen, alleen ontbeert het hen aan een goede spits.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Daarom. + dat je 2 spitsen hebt die het puur en alleen van snelheid moeten hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, dan moet je het spel maken. Daardoor was het missen van Toivonen gisteren erg duidelijk.
En tegen Ajax kreeg je al 2 goals tegen terwijl Ajax welgeteld 1 kans heeft gehad.![]()
Heerenveen gefaald?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faalt![]()
. Kom op gast, Heerenveen heeft gewoon een heel goed seizoen gedraaid met de 5e plek.
![]()
![]()
Precies de reden dat Ajax de afgelopen 2 seizoenen kampioen is geworden. Als de rest niet faalt kan Ajax dit seizoen ook zomaar 5e worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faalt![]()
![]()
Lens en Narsingh bedoel je? Mertens net zo, Depay ook. Die vleugels moeten een killer als Matavz gewoon goed bedienen, niet voor eigen succes gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. + dat je 2 spitsen hebt die het puur en alleen van snelheid moeten hebben.
En tegen Ajax kreeg je al 2 goals tegen terwijl Ajax welgeteld 1 kans heeft gehad.
Zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, als die er nog bijkomt dan zijn we 1 van de titelkandidaten.
Misschien wel favoriet.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eft-tijd-nodig.dhtmlquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het verschil is, is dat Ajax nog een paar weken heeft om een goede transfer te doen. Dat kan Feyenoord niet (soort van)Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen gefaald?![]()
. Kom op gast, Heerenveen heeft gewoon een heel goed seizoen gedraaid met de 5e plek.
![]()
Lens en narsingh idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lens en Narsingh bedoel je? Mertens net zo, Depay ook. Die vleugels moeten een killer als Matavz gewoon goed bedienen, niet voor eigen succes gaan![]()
Niet basisplek-waardig vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef Greenpeas het volgende:
Goosens nog geblesseerd trouwens? Of gewoon bank?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
6x?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.
5-1 verlies van Ajax, PSV (2x), Twente.
4 maal maar hoor.![]()
Komt door het ontbreken van een echte spitsquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk ik serieus.quote:
Het enige wat ze nog missen is een spits.
Wellicht daarnaast nog breedte in de selectie. Maar van de huidige basiself hebben ze een hele goede verdediging + middenveld.![]()
Denk ik ook. Mogen Holla, Toornstra, Meijers & Omeruo lekker hun best gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, denk dat ADO gaat winnen van Vitesse.![]()
![]()
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, denk dat ADO gaat winnen van Vitesse.![]()
De aanval is wat minder, in de breedte ook weinig vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik serieus.
Wellicht daarnaast nog breedte in de selectie. Maar van de huidige basiself hebben ze een hele goede verdediging + middenveld.![]()
Geen idee man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja, maar als je gewoon bijna alles wint van de ploegen die allemaal onder je, sta je toch gewoon waar je hoort?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, een bloedeloze 0-0 was dat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?![]()
Ik probeer ervoor te waken om Feyenoord teveel de hoogte in te praten. Maar ik vind het nog niet eens zo'n rare opmerking. Ik vind niet minder dan Ajax op dit moment, sowieso beter dan Twente en met die baggerverdediging van hun ook beter dan PSV. Zeker als er een (goede) spits bijkomt zou ik niet weten waarom Feyenoord geen favoriet zou kunnen zijn.quote:![]()
![]()
70 punten is gewoon een heel behoorlijk puntenaantal hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faalt2000 light years from home![]()
Ook in 2010/2011 de eerste wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?. Drie jaar op rij moet ADO tegen Vitesse in de eerste speelronde.
![]()
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest nietszeggende lapzwansen neer te zetten bij EL?![]()
En een goede 10.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik serieus.
In de breedte zijn we er wel behoorlijk op vooruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De aanval is wat minder, in de breedte ook weinig vind ik.![]()
![]()
Die Limburger versta ik amperquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Sjaan-P het volgende:
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest nietszeggende lapzwansen neer te zetten bij EL?
Die El Abedellaoui kan daar ook spelen volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet zo belangrijk voor dit Feyenoord.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wie is het?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die Limburger versta ik amper![]()
Ja, wie is dat eigenlijk? Ken die hele gozert niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Verdedigend zeker goed, middenveld is toch minder dan vorig seizoen en dat had al moeite met scoren, met een goeie spits erbij zal het zeker beter worden maar favoriet voor de titel vind ik wel overdrevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik serieus.
Qua aanval danquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de breedte zijn we er wel behoorlijk op vooruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.
Cissé - Fernandez - Schaken.
Schaduw:
Cabral - Achahbar - ?Manu?
Of sla ik wartaal uit? Neem mijn post niet zo serieus dat ik overal verstand van heb hé.![]()
Je moet als Nederlandse zender eigenlijk ook geen buitenlanders in dienst nemen als commentator... Of in ieder geval niet zonder ondertitelingquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarnaast heb je een Clasie die inschuift en met passes strooit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die El Abedellaoui kan daar ook spelen volgens mij![]()
Dacht Bruggink maar volgens mij klopt dat niet..quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Straks door Murdoch een tafel met Derksen, Boskamp, Sjek, Hansie Hansie en Sierd de Vosquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Sjaan-P het volgende:
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest nietszeggende lapzwansen neer te zetten bij EL?![]()
![]()
Hopen dat als Mathijsen volgende week basis staat. BMI wat meer kan laten zien op de linksback dan Nelom nu doet. Ook zie je dat Janmaat en Schaken nog niet op elkaar zijn ingespeeld.I see peas of green, red roses too....![]()
We hebben die 2 Noren nog, Singh en die met moeilijke naam van Cityquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua aanval dan
Cissé - Fernandez - Schaken.
Schaduw:
Cabral - Achahbar - ?Manu?
Of sla ik wartaal uit? Neem mijn post niet zo serieus dat ik overal verstand van heb hé.
Bruggink heeft een Twents accent toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dacht Bruggink maar volgens mij klopt dat niet..Brutal. Fucking. Metal.![]()
Sierd graag het commentaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Straks door Murdoch een tafel met Derksen, Boskamp, Sjek, Hansie Hansie en Sierd de Vos![]()
Ja... maar wie is het dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bruggink heeft een Twents accent toch?
Singh is toch geen aanvaller?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We hebben die 2 Noren nog, Singh en die met moeilijke naam van City![]()
Juist op het gebied van scoren denk ik dat dit middenveld beter is dan vorig jaar. Zo'n Vormer scoort bijvoorbeeld (veel) meer dan een El Ahmadi. Een Immers zou normaal gesproken mocht ie z'n plek weten te vinden niet veel verschillen van een Bakkal w.b goals.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend zeker goed, middenveld is toch minder dan vorig seizoen en dat had al moeite met scoren, met een goeie spits erbij zal het zeker beter worden maar favoriet voor de titel vind ik wel overdreven![]()
Maar Janmaat is wel goed aanvallend hoor. Vind hem echt een verbetering t.o.v Leerdamquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Greenpeas het volgende:
Hopen dat als Mathijsen volgende week basis staat. BMI wat meer kan laten zien op de linksback dan Nelom nu doet. Ook zie je dat Janmaat en Schaken nog niet op elkaar zijn ingespeeld.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hm, misschien heb je gelijk. Ik baseer m'n mening puur op wat ik nu gezien heb, dat is 2 keer Kiev. Ik vind dat jullie nog steeds een van de betere middenvelden van de eredivisie hebben, die Vormer is echt een leuke speler namelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend zeker goed, middenveld is toch minder dan vorig seizoen en dat had al moeite met scoren, met een goeie spits erbij zal het zeker beter worden maar favoriet voor de titel vind ik wel overdreven![]()
Sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, dat wordt scoren geblazen met Tadic qua assists
Noot noot.![]()
Elabdaoui, Goossens, Te Vrede er sowieso al bij. Manu eigenlijk ook pas dit jaar bij vast bij de selectie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We hebben die 2 Noren nog, Singh en die met moeilijke naam van City![]()
![]()
Helene Hendriksquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nieuw vrouwtje bij Eredivisie LiveWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja inderdaad, maar je zag in de eerste helft dat er vaak passes niet aankwamen en ze elkaars loopacties nog niet begrepen. Als dit wel zo is heb je wel een hele goede aanvallende rechterflank.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Janmaat is wel goed aanvallend hoor. Vind hem echt een verbetering t.o.v LeerdamI see peas of green, red roses too....![]()
Ieden HasaarOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check die gast op de achtergrond de robot doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je eens de hele tijd naar die jongen links van Barbara met z'n glas bier![]()
![]()
![]()
Ervaring is overrated, z'n passes heb je bij Ajax niet zoveel aan, hij wordt sloom en is nooit aanspeelbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Snap niet dat Ajax zo makkelijk van m af wilt.![]()
quote:Cedric van der Gun scoorde tot vandaag 5 maal tegen Feyenoord. Hij maakte alleen tegen De Graafschap (7) meer treffers in de Eredivisie.![]()
Plus dat hij nou nooit echt bij Ajax paste.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ervaring is overrated, z'n passes heb je bij Ajax niet zoveel aan, hij wordt sloom en is nooit aanspeelbaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 13:37:33 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: