Heerenveen gefaald?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faalt
Precies de reden dat Ajax de afgelopen 2 seizoenen kampioen is geworden. Als de rest niet faalt kan Ajax dit seizoen ook zomaar 5e worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah vorig jaar faalde PSV, Twente, AZ en Heerenveen gewoon keihard. Vitesse zal nu ook wat beter zijn. Ergens in het midden voor Feyenoord als de rest niet faalt
Lens en Narsingh bedoel je? Mertens net zo, Depay ook. Die vleugels moeten een killer als Matavz gewoon goed bedienen, niet voor eigen succes gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. + dat je 2 spitsen hebt die het puur en alleen van snelheid moeten hebben.
En tegen Ajax kreeg je al 2 goals tegen terwijl Ajax welgeteld 1 kans heeft gehad.
Zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, als die er nog bijkomt dan zijn we 1 van de titelkandidaten.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eft-tijd-nodig.dhtmlquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het verschil is, is dat Ajax nog een paar weken heeft om een goede transfer te doen. Dat kan Feyenoord niet (soort van)
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen gefaald?![]()
. Kom op gast, Heerenveen heeft gewoon een heel goed seizoen gedraaid met de 5e plek.
Lens en narsingh idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lens en Narsingh bedoel je? Mertens net zo, Depay ook. Die vleugels moeten een killer als Matavz gewoon goed bedienen, niet voor eigen succes gaan
Niet basisplek-waardig vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef Greenpeas het volgende:
Goosens nog geblesseerd trouwens? Of gewoon bank?
6x?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.
Komt door het ontbreken van een echte spitsquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Feyenoord ook, dat heeft zelfs Koeman gezegd
Denk ik serieus.quote:
Denk ik ook. Mogen Holla, Toornstra, Meijers & Omeruo lekker hun best gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, denk dat ADO gaat winnen van Vitesse.
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, denk dat ADO gaat winnen van Vitesse.
De aanval is wat minder, in de breedte ook weinig vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik serieus.
Het enige wat ze nog missen is een spits.
Wellicht daarnaast nog breedte in de selectie. Maar van de huidige basiself hebben ze een hele goede verdediging + middenveld.
Geen idee man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?
Ja, maar als je gewoon bijna alles wint van de ploegen die allemaal onder je, sta je toch gewoon waar je hoort?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
6 keer verliezen met 5-1 ofzo tegen clubs die iets hoger staan is niet echt goed.
Klopt, een bloedeloze 0-0 was dat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al eerste wedstrijd, toen met dat gedoe rond Van de Brom?
Ik probeer ervoor te waken om Feyenoord teveel de hoogte in te praten. Maar ik vind het nog niet eens zo'n rare opmerking. Ik vind niet minder dan Ajax op dit moment, sowieso beter dan Twente en met die baggerverdediging van hun ook beter dan PSV. Zeker als er een (goede) spits bijkomt zou ik niet weten waarom Feyenoord geen favoriet zou kunnen zijn.quote:
70 punten is gewoon een heel behoorlijk puntenaantal hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook in 2010/2011 de eerste wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |