quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wannabe modquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij houdt maar niet op met provoceren.Ga lekker ergens anders inlikken ofzo
![]()
Nee ik lach er om dat er mensen op deze wereld bestaan die zo imbeciel zijn om dit te verzinnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moest er wel om lachen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kap eens met trollen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wannabe modGa lekker ergens anders inlikken ofzo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nee jullie hebben zulke geweldige spelers opgeleid de afgelopen jaren.quote:
Feyenoord, beste opleiding van Nederland.![]()
![]()
Kom op gast. Je slaat alleen maar wartaal uit in de hoop dat die mensen erop reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee je daagt bewust uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen loopt te schelden en doen en dan kom je bij mijNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nu draai je het juist om.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen loopt te schelden en doen en dan kom je bij mij![]()
Ze maken het 2de helft wel af.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja hoor. Zoals het er naar uitziet is het een kwestie van tijd voor de 0-2 ook valt. Utrecht laat veel te veel steken vallen.quote:![]()
Mooi, heb geld op Feyenoord staanquote:
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Slechte trollquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Utrecht is trouwens degradatiekandidaat.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De nederlaag was eigenlijk niet zo verrassend naar mijn mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi, heb geld op Feyenoord staan
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst![]()
Haha same here.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi, heb geld op Feyenoord staan
Na het debacle van PSV is een beetje winst wel gewenst“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: