SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeiend, dat is het halve team van PSV. Toivonen is wel een hele goede en bepalende speler en eentje die nog iets kan forceren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is![]()
Herken sarcasme jonge knulquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten. Sfeer met een V![]()
Ze hadden geld. Maarja als je dan Narsingh haalt.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben zo onderhand toch wel eens geld nodig daar?![]()
![]()
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend, dat is het halve team van PSV. Toivonen is wel een hele goede en bepalende speler en eentje die nog iets kan forceren.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.![]()
Wat missen we Guidetti zeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Brands mag zo lekker doorgaan bij PSV van mij hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hadden geld. Maarja als je dan Narsingh haalt.....![]()
![]()
![]()
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genietenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.![]()
![]()
Cisse, wat een kutschotCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Dat wel ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genieten![]()
Man, het seizoen is nu al fantastisch.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een raar seizoen, maar oh wat zou ik dan genieten![]()
![]()
Pas bij een overwinning van Feyenoord en verlies voor Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, het seizoen is nu al fantastisch.![]()
![]()
Strootman nog het meest. Dat vind ik echt zo'n overgefrustreerd mannetje dat vroeger gepest is ofzo. Volgens mij gooit hij ook altijd met z'n controller als het niet lukt met Fifa of pro.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, al moet je uitkijken dat het niet een overdreven vervelend team wordt. Je hebt nu Toivonen, Strootman en Van Bommel op een middenveld lopen. Als die met z'n drieën zich willen bewijzen tov elkaar kan het een heel raar seizoen worden qua kaarten.
Van Bommel had immers gister al rood meoten hebben.
Als ze achter staan of het loopt even niet gaat ie bij elke(ook terechte) beslissing helemaal spastisch lopen doen bij de scheidsrechter.![]()
![]()
Da's jouw mening.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pas bij een overwinning van Feyenoord en verlies voor Ajax![]()
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Strootman nog het meest. Dat vind ik echt zo'n overgefrustreerd mannetje dat vroeger gepest is ofzo. Volgens mij gooit hij ook altijd met z'n controller als het niet lukt met Fifa of pro.
Als ze achter staan of het loopt even niet gaat ie bij elke(ook terechte) beslissing helemaal spastisch lopen doen bij de scheidsrechter.
Van Bommel hetzelfde laken een pak trouwens. Die liep ook een partij gefrustreerd te doen.
Straks een Toivonen er nog bij; kan zomaar verkeerd uitpakken![]()
![]()
Idd, al vrees ik het ergste bij het huidige wedstrijdbeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 14:15 weten we of je eerste deel van jouw wens oké is![]()
![]()
Ik moest me echt doodlachen en tegelijkertijd schamen voor Strootman. Gaat hij nog gefrustreerd doen bij de scheidsrechter omdat die goal van Mark van Bommel afgekeurd werd. Terwijl hij gewoon die keeper nog aanraakte en er nog voor ging staan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.
Van Bommel hetzelfde laken een pak trouwens. Die liep ook een partij gefrustreerd te doen.
Straks een Toivonen er nog bij; kan zomaar verkeerd uitpakken![]()
![]()
Je weet maar nooit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, al vrees ik het ergste bij het huidige wedstrijdbeeld![]()
Van zo'n Van Bommel zou je toch denken dat ie met al z'n ervaring in de loop der jaren wel heeft geleerd om zich rustig te houden, maar niks is minder waar inderdaad..quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, gisteren keek hij weer behoorlijk boos.
Straks een Toivonen er nog bij; kan zomaar verkeerd uitpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |