SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er is gneen meet jonge jullie houden mij bppt de gekquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:30 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, kom nou naar Utrecht, de meet is niet compleet zonder jou.
Ja pak de taxi man, als je hier bent krijg je van ons allen geld terug voor de taxi!quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:30 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, kom nou naar Utrecht, de meet is niet compleet zonder jou.
nee, hij heeft geld afgestaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:32 schreef mrstylo het volgende:
Was Guillard na 2 uurtjes weer op gewicht?
No man, Heeft een deel van zijn purse ingeleverdquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:32 schreef mrstylo het volgende:
Was Guillard na 2 uurtjes weer op gewicht?
Dit dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
melivn glassjaw en kut bjjhahahahhahgh
Wat ben je nog snelquote:
Als alleen zijn Iq maar net iets hoger was dan dat van een pedaalemmer..quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:38 schreef Geo4kant het volgende:
Melvin ...eeuwidg talentjeee nooit titel
Bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
stylo ios een aanwisnt voor het topic! niet (alleen) zeuren om stream maarok toevoegen met gisfs@!!!
mijn hoofd doet pijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:42 schreef Geo4kant het volgende:
Frenkie meer muscle nuzal hijnueweer die kickvange? Of ze loslatn? Ik denk nietmerr vangen..
OUUR GOOD IS A AWESOME GUUUYYYYquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:44 schreef Geo4kant het volgende:
dadelijk AWESOME GOD van Jeuzzus bendo! my goddddd isan waswesome god he is
GEWOON DOOD JONGEEE111!1111quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:49 schreef THEFXR het volgende:
A fighter competing in his first fight tonight in Mount Pleasant SC has died this evening from injuries sustained during his bout. Thoughts are with his family as they cope with this tragic event.
Awaiting more details as to the events leading to his death
quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:49 schreef THEFXR het volgende:
A fighter competing in his first fight tonight in Mount Pleasant SC has died this evening from injuries sustained during his bout. Thoughts are with his family as they cope with this tragic event.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:49 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
Frankie 'What happned' Edgar over 21.36 min
Ik vind dit wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:08 schreef AFCNiels het volgende:
Als je 3 meter bij elkaar vandaan blijft staan wordt het nooit wat.
Niet zoveel beetjejabs en legkicsquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
stream was weg, wat is er gebeurd deze ronde?
Ik gun m je wel, KOMOP BENDOOOquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:10 schreef Geo4kant het volgende:
pfff.. lastig 10-10? maar is bijna nooit.. hoe scoor jeide?
hoopbendo..
noukomp SUB SUB SUB.. make me summmonneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
niksquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
stream was weg, wat is er gebeurd deze ronde?
BAAAAAAAAAAAALNquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
goffedomme
10-9 bendo
10-9 edgar
10-10 (of bendo?)
10-9 edgar..
Benodp is te rustig..... dnekt dat alles wel zijn knat iop valtmoet meer daoen minderkloten.
nick en nate gaan beide champ wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:22 schreef Geo4kant het volgende:
dat nte diaz maar champ word, beetje teleurstellend dit.
dan vreet ik me lul op hoorquote:
sws, never dat Bendo minimaal 2 van de 3 laatste rondes heeft gepaktquote:
echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 06:23 schreef Hooidraad het volgende:
Weer een 10-10?
Wat staat Benson nou te juichen man, was echt een kutfight van zijn kant.
Idd pretty much a rob imoquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:25 schreef Geo4kant het volgende:
ikben lbij voor me geld maar edagar verdiende deze
hoeveel nikkertjequote:Op zondag 12 augustus 2012 06:25 schreef Geo4kant het volgende:
heb je weer geluk,hoor, de meeste gaven het aan frankiequote:Op zondag 12 augustus 2012 06:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering grootquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef roepdeman het volgende:
Fuck dit! Fuck Henderson en Fuck die judges.Vieze lijers!
hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering groot
Link naar persconferentie?quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
Inderdaad, en dan te bedenken dat Dana na het eerste gevecht zei dat hij dacht dat Frankie gewonnen had.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dan zou je bij decision gek worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:44 schreef Geo4kant het volgende:
HADIKNOU MARR MET ME DRONKE HARSE S DIE 300EURO NOG OP BENDO GEKNAALTDDktuzooi
Inderdaad:') heel raar... marr erste was duielijk voor bendo, deze kleine kansop draw maar gewon voor eddie goor gar jankbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan te bedenken dat Dana na het eerste gevecht zei dat hij dacht dat Frankie gewonnen had.
hahaha zekr na die 49-46 edgar ;')quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou je bij decision gek worden.
Hij veridend veel in 2011+2012..quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:56 schreef THEFXR het volgende:
cerrone casht 120.000 extra met 2 bonussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ronde 4 voor Bendo?twitter:Jon_Anik twitterde op zondag 12-08-2012 om 07:10:38RT @MMAjunkieJohn: Tony Weeks gave R1 to Henderson, R2-R5 to Edgar. Other two judges gave R1, R3 + R4 to Henderson for the 48-47 win. reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 07:15 schreef Cardizzle14 het volgende:
Er was altijd de mogelijkheid om de presser op de mobiel te kijken, ben m kwijt. Heeft iemand de site?
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 07:16 schreef Hooidraad het volgende:
Waar zijn de bonussen bekend gemaakt eigenlijk? Dat gebeurt normaal gezien toch pas bij de presser?
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 07:24 schreef Geo4kant het volgende:
lol Dana met zijn 'it is what is houding'.. blij met dedescsion dus anders deed hijwel ranten.
Nice, thanks Taz!quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb event nog niet gezien dus even snel 2 dingen.
Ten eerste had 2 fouten in UFC 149 zitten dus de tussenstand was verkeerd. Bij deze de correcte, mijn excuses.. for some reason dacht ik dat Lombard gewonnen had en had ik alle Ebersole picks ook goed geteld
B) De tracker heeft FreeLeech
[ afbeelding ]
Picks van n00c voor UFC 149 zijn meteen verwerkt
Nieuw seizoen is met dit event begonnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
Eindelijk weer eens een in de 70 score op MMA Playground:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.awesome
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nee, bij de presser zei hij dat hij zich bij de beslissing neerlegt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Edgar al om een rubber match gevraagd?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe TT:Zei Kuiper dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.awesome
denk dat ie rond 4 uur wakker isquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Paxlie het volgende:
Negers wut, iemand geo al gespot? En zijn kater?
Het is alleen een rubber match als beide vechters een gevecht gewonnen hebben. Zoals Chuck en Randy, BJ en Hughes en Nick Diaz en Jeremy Jackson. Sonnen vs. Gumby 3 was geen rubber matchquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Edgar al om een rubber match gevraagd?
Edgar had ook gewonnen gisteren...quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is alleen een rubber match als beide vechters een gevecht gewonnen hebben. Zoals Chuck en Randy, BJ en Hughes en Nick Diaz en Jeremy Jackson. Sonnen vs. Gumby 3 was geen rubber match
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Paxlie het volgende:
Negers wut, iemand geo al gespot? En zijn kater?
Haha THEFXR zat er niet heel ver langs.quote:
Wij hebben in ieder geval hard om je gelachenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Haha THEFXR zat er niet heel ver langs.
Alcohol is bad mkay
Jongenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval hard om je gelachenwaarom kwam je nou niet even naar Utrecht?
JDS vs Cain bevestigd voor 29 dec.
Volgende keer beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jongener was geen meet, geloof ik echt niks van jullie houden mij gewoon de gek.
En hoe zou ik daar heen moeten? Me fiets stond nog in de fietsenstalling, rijden mocht ik niet (heb niet eens een rijbewijs), OV rijdt niet meer en met de taxi.. dan ben ik wat 100euro kwijt? No way jose!
Mij wel?quote:
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Mij wel?
Als de fiets thuis stond was je op de fiets gekomen?
Gebruik nooit ''ja'' als stopwoord wanneer je Engels speekt. Klinkt zo stom als je Engelstalig bent.quote:
Wedden dat Hooidraad guard gaat pullen als hij jou in levende lijve tegenkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
rollen en meten, you know it!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Hooidraad het volgende:
Geo.... Kom eens bij oom Hooidraad op schoot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitnodiging kwam van mij cutiepiequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
Zijn we je crush aan het plagen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
Ja, post fight met Joe Rogan in de Octagonquote:
BBQ bij Geo!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik stel voor dat we een meet houden als Cees voor de title moet vechten!!!!!!!!
But not anytime soon..quote:
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
But not anytime soon..
Junior dos Santos vs Cain Velasquez set for UFC year-end event on Dec. 29 in Las Vegas
Perfect, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
zal wel mei worden en Cees vecht graag veel, dus pissed off is ie zeker!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
Mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Perfect, bij deze afgesproken.
Zomer 2013, title fight van Cees --> BBQ bij Geo
We houden altijd rekening met je Geoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Naja wel mooi want dan hoef ik niet te reizen, maar blijkbaar heb ik geen eens een keuze.
Ach, zolang je fiets maar thuis staat is dat toch geen probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Naja wel mooi want dan hoef ik niet te reizen, maar blijkbaar heb ik geen eens een keuze.
Waren er eigenlijk teveelquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waren er eigenlijk teveel
Van harte met de event score: Hooidraad, vivelafete, splackavellie, mcnulty, leeroy, geo & litmanen!!!
5/5
Wat een beledigingquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
diegene die er niks vanaf weten staan weer het hoogst!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Ik sta altijd hoog vriend, maarja, da's logischquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Heb jij ook zo'n lange nek als Buddy Roberts?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik sta altijd hoog vriend, maarja, da's logisch
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We houden altijd rekening met je Geo
En ik ben er ook zo, dus dat komt goed uit!
Ja, maar wel een beter uitziend hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lange nek als Buddy Roberts?
Ik zie het.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuw seizoen is met dit event begonnen
Bij mij qua aantal niet slecht maar ik heb weinig gescoord met method/round.
[ afbeelding ]
Jij staat trouwens 28ste
Te spijtig voor woorden.... :|quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef THEFXR het volgende:
Tryone Mimms died of an hartattack last night after his mma fight!
http://www.bloodyelbow.co(...)ateur-south-carolina
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Feno & Geo vs The rest denk ik danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
OT: meet in 2013 @ Geo als Cees voor de title vecht lijkt me een uitstekend plan!
ja, vijand wil je niet met Cees zijn!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feno & Geo vs The rest denk ik dan![]()
Allemaal Cees nuthuggers hier
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feno & Geo vs The rest denk ik dan![]()
Allemaal Cees nuthuggers hier
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.
Idd, Combo's op je oog BAM BAM KOquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Highkick tegen je voorhoofd als je niet voor Cees bent, dwaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Linkerhoek, rechteruppercut, links directe, rechter lowkick, switch links tegen je voorhoofd. Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
*reminder to self laxeer middel in het drinken van Paxlie gooien @ meet
Jij hebt ook de Tai Boi video van Tatjana Simmick?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Linkerhoek, rechteruppercut, links directe, rechter lowkick, switch links tegen je voorhoofd. Met 105kg, niet snel maar wel allejezus hard.
1,5 jaar kickbokstraining, bring it bitchquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook de Tai Boi video van Tatjana Simmick?Die had mijn moeder vroeger ook!
Ben je zo onzeker dat je constant moet opscheppen over hoe skilled je wel niet bent? Mr tough guyquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1,5 jaar kickbokstraining, bring it bitch
Neuh, alleen dat ik niet bang ben en verre van onzeker. Kan ook een redelijke klap hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker dat je constant moet opscheppen over hoe skilled je wel niet bent? Mr tough guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |