Ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering grootquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef roepdeman het volgende:
Fuck dit! Fuck Henderson en Fuck die judges.Vieze lijers!
hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering groot
Link naar persconferentie?quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
Inderdaad, en dan te bedenken dat Dana na het eerste gevecht zei dat hij dacht dat Frankie gewonnen had.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dan zou je bij decision gek worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:44 schreef Geo4kant het volgende:
HADIKNOU MARR MET ME DRONKE HARSE S DIE 300EURO NOG OP BENDO GEKNAALTDDktuzooi
Inderdaad:') heel raar... marr erste was duielijk voor bendo, deze kleine kansop draw maar gewon voor eddie goor gar jankbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan te bedenken dat Dana na het eerste gevecht zei dat hij dacht dat Frankie gewonnen had.
hahaha zekr na die 49-46 edgar ;')quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou je bij decision gek worden.
Hij veridend veel in 2011+2012..quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:56 schreef THEFXR het volgende:
cerrone casht 120.000 extra met 2 bonussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ronde 4 voor Bendo?twitter:Jon_Anik twitterde op zondag 12-08-2012 om 07:10:38RT @MMAjunkieJohn: Tony Weeks gave R1 to Henderson, R2-R5 to Edgar. Other two judges gave R1, R3 + R4 to Henderson for the 48-47 win. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |