Er was er ook een die op de evenwichtsbalk missprong, dat was ook wel een goeie.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had een mailtje gestuurd. Je zou wel een goede zijn.
Tja, helaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had een mailtje gestuurd. Je zou wel een goede zijn.
Kut, ik typte het nav deze reactie bijnaquote:
Ze heeft per ongeluk midden in de lucht gesaved. Dom kut wijf ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe spawned zij de heletijd boven?
Dat heb ik een keer bij Skyrim gedaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze heeft per ongeluk midden in de lucht gesaved. Dom kut wijf ook.
Als ik een mail had gestuurd dan had ik er ook zoiets ingezet ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn mail zou zijn:
Yo Modjes!
kies mij
mvg. Rens
ps: kies mij
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er was er ook een die op de evenwichtsbalk missprong, dat was ook wel een goeie.
Boeie, dan had je tenminste kans gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ik een mail had gestuurd dan had ik er ook zoiets ingezet ja.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja als je zijn getroll niet meerekent waarom niet?
Hij trollt vijwel nooit, kent veel users, ligt goed in de groep, heeft verstand van zaken en kan inhoudelijk discussiëren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja als je zijn getroll niet meerekent waarom niet?
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je ook alweer de dagcijfers etc. vinden? Niet dat topic maar die site.
Ik wou echt solliciteren, maar had gevoel dat ik toch geen kans maakte dus niet gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij trollt vijwel nooit, kent veel users, ligt goed in de groep, heeft verstand van zaken en kan inhoudelijk discussiëren.
Niks mis mee.
De zelfkennis siert je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou echt solliciteren, maar had gevoel dat ik toch geen kan maakte dus niet gedaan.
hij is voor ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij trollt vijwel nooit, kent veel users, ligt goed in de groep, heeft verstand van zaken en kan inhoudelijk discussiëren.
Niks mis mee.
422 staat bovenaan (gokje)quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je ook alweer de dagcijfers etc. vinden? Niet dat topic maar die site.
Maar woont in Rotterdam.quote:
Bedankt?quote:
quote:
Aantal posts per dag voor gebruiker "Ajacied422" van 29-07-2012 t/m 12-08-2012| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |