Welkom terug. Ik heb je interessante sex-verhalen gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef Cara het volgende:
[..]
je maakt wat mee. ik kwam er net achter dat ik weer unbanned was dus ik dacht ik deel het ff
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef Cara het volgende:
en nu zie ik dus allemaal dikke wijven hier
Op Tweakers heb je ook altijd van die gasten die het nodig vinden om een reactie van 5 A4tjes er neer te zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel echt die 1000-woorden-reviews.
Discussiëren is wel leuk natuurlijk, maar waarom denken mensen toch allemaal dat ze vanaf hun zolderkamer interessante vlotte stukjes de wereld in helpen terwijl het volkomen kut is?
Deze aflevering niet kennenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel grappig zijn als je Spongebob kijkt.
Ik ken deze aflevering, spongebob is goed hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel grappig zijn als je Spongebob kijkt.
Ja, echt irritant is dat man. Die wanen zich helemaal in de illusie dat ze iets toevoegen en een zeer interessante mening hebben die veel tekst nodig heeft. Want zó belangrijk zijn ze.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op Tweakers heb je ook altijd van die gasten die het nodig vinden om een reactie van 5 A4tjes er neer te zetten.
quote:
god geweldig man, wat een psycho. en dan gewoon met een pokerface en sperma op dr buik me ff vertellen dat ze nu terug naar huis gaatquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik heb je interessante sex-verhalen gemist.
Eind augustus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene waar blijft de mod nou? Zo moeilijk is het toch niet om Steven blauw te maken?
dat is beterquote:
Wie dan nog meer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind augustus.
Steven is niet de enige optie natuurlijk.
Gaan ze mij dan eindelijk vragen ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind augustus.
Steven is niet de enige optie natuurlijk.
mietquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen joh; krijgen we weer discussies van en volgens mij mag het ook niet.
Had een mailtje gestuurd. Je zou wel een goede zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaan ze mij dan eindelijk vragen ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |