Maar jij voelt niet de noodzaak ellelange reviews te schrijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo schrijf ik ook, dus ik begrijp ze wel.
Ook nog nooit 1 gemaakt, dus je hebt niets gemist. Wees niet bang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jij voelt niet de noodzaak ellelange reviews te schrijven.
Althans, ik heb er nog nooit één gezien.
Die reclame zooi kun je niet weg klikken je moet juist 20 seconden wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jep me laptop is weer veel langzamer. 100 dingen in me scherm en wilde het wegklikken maar dan open je het juist
Opluchting.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook nog nooit 1 gemaakt, dus je hebt niets gemist. Wees niet bang.
Een review?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef Cara het volgende:
gvd ik typte een heel verhaal voor jullie. dan maar naar bed
groetjes
Probeer eens malwarebytes, virusscanner, cc cleaner.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jep me laptop is weer veel langzamer. 100 dingen in me scherm en wilde het wegklikken maar dan open je het juist
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef Cara het volgende:
godverdomme gasten ik krijg net een wijf in mn bed ze zegt we hebben echt geen sex hoor ik blijf alleen slapen - net sex gehad toen zei ze ok, ik ga nu naar huis
is ze ongedouched weer in de auto gestapt en nu op weg naar huis
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jij voelt niet de noodzaak ellelange reviews te schrijven.
Althans, ik heb er nog nooit één gezien.
ik denk dat het juist de bedoeling van die site is om eindeloos te zeuren over muziek. Net als de Strootbaas discussie hier.quote:Op deze site vind je informatie over recente albums die momenteel te koop zijn. Daarnaast is er een archief van tienduizenden oudere albums. Als je je even inschrijft kun je meediscussiëren bij de albums, de artiesten, of in ons forum. Voor meer informatie klik je op de "Help (Wiki)" link in het menu. Veel plezier op MusicMeter!
Ajacied422.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:53 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft nou weer "HMF is permaban" in de OP gezet?
IEdereen bij 'gevallen helden' heeft een perma-ban, dat is de functie van dat kopje
Ja, maar ik bedoel echt die 1000-woorden-reviews.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat het juist de bedoeling van die site is om eindeloos te zeuren over muziek. Net als de Strootbaas discussie hier.
je maakt wat mee. ik kwam er net achter dat ik weer unbanned was dus ik dacht ik deel het ffquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist.
Maaruh.. zo hey..
Hoe was jou chick vannacht?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef Cara het volgende:
en nu zie ik dus allemaal dikke wijven hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |