gezelligquote:
Die andere had het met Assaidi wel goed, klopte precies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag het me wel eens af, het is vaak meer fantasie wannabees denk ik.
Heb wel een nieuwe pica waar je de komende tijd mee vooruit kan. Oja ik heb gisteren nog met haar op Skype gebeldquote:
Vaak zijn het toch dingen die overal als gerucht worden geschreven en die zij dan weten, als er naar bronnen wordt gevraagd dan moet het allemaal vaag blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die andere had het met Assaidi wel goed, klopte precies.
Kun je haar cam niet hackenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel een nieuwe pica waar je de komende tijd mee vooruit kan. Oja ik heb gisteren nog met haar op Skype gebeld
quote:
Nja die Chelsea_ Man heet ie dacht ik, kent Narsingh en Assaidi persoonlijk. Gooit echt alles wat ie weet op het forum daar, zegt ie ook elke keer 'oh dat vinden ze niet erg hoor'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak zijn het toch dingen die overal als gerucht worden geschreven en die zij dan weten, als er naar bronnen wordt gevraagd dan moet het allemaal vaag blijven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat voor bewegingen maakt ze? BJ ?
Ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef AFCNiels het volgende:
Wie kijken er hier allemaal naar UFC eigenlijk?
linkquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef AFCNiels het volgende:
Wie kijken er hier allemaal naar UFC eigenlijk?
Geo misschien straks ook nog, als hij zijn wilde avond een beetje goed is doorgekomen.quote:
Zo schrijf ik ook, dus ik begrijp ze wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan die mensen die op Muziekmeter.nl van die enorm lange verhalen als review schrijven omdat ze denken een vlotte boeiende schrijfstijl te hebben daar waar ze in werkelijkheid een ellelang kutverhaal schrijven waar niet doorheen te komen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |