Yep. Ze kiezen eerst een liedje uit de voorgedragen liedjes, dan worden ze weer gepost en kan er weer gestemd worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Zodra de finalisten het nummer hebben ingezongen, kan er gestemd worden op de winnaar?
Wat een veilig recent lijstje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Kandidaat15 het volgende:
Nou omdat ik zo naar lowlands ga hier alvast de keuze aan jullie welke ik ga doen voor de finale
*linkje verwijderd*
1. Leona Lewis - Bleeding love
2. Coldplay - Yellow
3. Greenday - Holiday
4. Keane - Somewhere Only We Know
stemmen maar
Is ook geen kritiek. Maar je krijgt geen extra punten zoals Epkequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef Kandidaat15 het volgende:
Jup jouw suggesties waren origineler geweest haha, maar dan moet ik die nummers ook eerst ff gaan leren luisteren.En "Joy Division - Love will tear us apart" durf ik eigenlijk niet aan te komen
Komt al in de buurtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef Kandidaat15 het volgende:
* neemt een slok whisky, rookt een sigaar en pakt de gitaar erbij en hoopt zo op een paar bonus punten *
Born to be alive kan ook altijd nog hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef Kandidaat15 het volgende:
* neemt een slok whisky, rookt een sigaar en pakt de gitaar erbij en hoopt zo op een paar bonus punten *
Poe! Succes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Kandidaat4 het volgende:
Misschien ga ik me wel aan Empire State of Mind van Alicia Keys die Yuki postte wagen. Uitdaging, prachtig nummer!
Ik stem denk ik voor Bleeding love, maar ik ga er nog even over nadenken! Je was m'n favoriet dus ik wil je wel even wat uitdaging geven!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Kandidaat15 het volgende:
Nou omdat ik zo naar lowlands ga hier alvast de keuze aan jullie welke ik ga doen voor de finale
*linkje verwijderd*
1. Leona Lewis - Bleeding love
2. Coldplay - Yellow
3. Greenday - Holiday
4. Keane - Somewhere Only We Know
stemmen maar
Dank jequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stem denk ik voor Bleeding love, maar ik ga er nog even over nadenken! Je was m'n favoriet dus ik wil je wel even wat uitdaging geven!
Nope. De 3 finalisten hebben t/m aankomende woensdag de tijd om iets op te nemen. Hiervoor moeten ze een liedje kiezen uit dit topic. Hier kun je tot morgen 23:59uur liedjes voordragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd. Als ik het goed begrijp dan mogen we morgen of overmorgen gaan stemmen?
Als je nog wat leuke nummers weet, zet ze neer zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd. Als ik het goed begrijp dan mogen we morgen of overmorgen gaan stemmen?
Ik was wat slordig hierboven, ik bedoelde dat het vast en zeker een hardwareprobleem is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Kandidaat4 het volgende:
Het is een goede 'professionele' microfoon, grootste probleem is denk ik dat er geen mixer tussen zit (dus direct op de laptop), maar ik wil graag weten of hier wat aan te doen is. Zo niet dan niet, maar wellicht zit hier iemand die er wel wat vanaf weet.
Ik ben echt een dombo op dit gebied, wat doet een mixerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik was wat slordig hierboven, ik bedoelde dat het vast en zeker een hardwareprobleem is.
Hopelijk kan je een mixer lenen van iemand? Succes ermee!
Ah dan weet ik wat je bedoelt, ik wist niet dat een mixer hetzelfde is als een mengpaneel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:55 schreef Kandidaat13 het volgende:
Een Mixer is een mengpaneelzo'n ding met allemaal draaiknopjes en schuif regelaars....
Ik heb nog wat bijelkaar gezocht, geen idee of het uitdagend is of nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef tong80 het volgende:
Kies een uitdagend nummer ajb. Maakt het voor jullie en ons spannender.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Kandidaat4 het volgende:
Ik denk dat ik voor Skyscraper van Demi Lovato ga, is dat ok?Het is echt best moeilijk maar ik denk wel dat 't haalbaar is. Kende het liedje niet, maar vond 'm wel heel mooi!
Ik ben trots als een hond met zeven lullen dat je mijn liedje uit hebt gekozen. Succes!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Kandidaat4 het volgende:
Ik denk dat ik voor Skyscraper van Demi Lovato ga, is dat ok?Het is echt best moeilijk maar ik denk wel dat 't haalbaar is. Kende het liedje niet, maar vond 'm wel heel mooi!
Heb ook wat met de mic zitten proberen en het lijkt erop dat hij nu op vol volume opneemt, al was het daarnet ook ineens weer voorbij met de pret, dus ik moet het er maar van nemen nu hij doet wat ik wil, haha!
Tuurlijk is dat ok, je mocht zelf een nummer uitkiezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Kandidaat4 het volgende:
Heb ook wat met de mic zitten proberen en het lijkt erop dat hij nu op vol volume opneemt, al was het daarnet ook ineens weer voorbij met de pret, dus ik moet het er maar van nemen nu hij doet wat ik wil, haha!
Haha! Nou, blij dat ik nog iemand blij gemaakt heb vandaag. Ik moet echt meer radio gaan luisteren merk ik, dat ik dit niet ken. Het schijnt best populair (geweest) te zijn? Mag ik vragen waarom je die had neergeplempt voor me?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben trots als een hond met zeven lullen dat je mijn liedje uit hebt gekozen. Succes!
Liedje ligt zo te horen goed in jouw bereik en is een uitdaging om te zingen. Niet zozeer in de noten, maar vooral in HOE je het brengt. Ik zing hem ook geregeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:53 schreef Kandidaat4 het volgende:
[..]
Haha! Nou, blij dat ik nog iemand blij gemaakt heb vandaag. Ik moet echt meer radio gaan luisteren merk ik, dat ik dit niet ken. Het schijnt best populair (geweest) te zijn? Mag ik vragen waarom je die had neergeplempt voor me?
Sorry ik moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef Kandidaat4 het volgende:
Mijn microfoon neemt dat nu zéker niet mee![]()
Nee die neemt alles op, zeker een condensator microfoon. Neem aan dat de zang veel harder is dus je kunt het later er wel (softwarematig) uithalen. Filter alles onder bepaalde dB, kost je dus altijd wel iets geluid. Hoe stiller je opneemt hoe beter dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog een noob vraag, hoe doe je dat met achtergrondgeluiden. Als ik nu bijvoorbeeld in de huiskamer zit, dan hoor ik van alles, auto's die voorbijrijden, vogels, mensen die op straat praten.
Of filtert die microfoon dat er allemaal uit
Ramen dichtdoen, gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog een noob vraag, hoe doe je dat met achtergrondgeluiden. Als ik nu bijvoorbeeld in de huiskamer zit, dan hoor ik van alles, auto's die voorbijrijden, vogels, mensen die op straat praten.
Of filtert die microfoon dat er allemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |