Morgen verrassing bij mountainbiken....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en 8 brons
Mooie eindstand.
MTB zitten alleen nog nederlanders inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog waterkansjes op de laatste dag?
Overigens: Kromo draagt de vrag![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder alles goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En over 4 jaar speelt Duitsland weer een thuiswedstrijd. Brazilie zit vol met oud nazis.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef muzas het volgende:
En nu opstralen met die spelen. Ik wil eredivisie zien.
Kromoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
O n m o g e l i j kquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Jamaica wint in een nieuw WR.
Ja. Ik vond dat Epke of Florian 'm moest dragenquote:
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik vond dat Epke of Florian 'm moest dragen
Churandyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik vond dat Epke of Florian 'm moest dragen
RKC heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Thomas-sama het volgende:
zilver gewonnen of goud verloren?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En over 4 jaar speelt Duitsland weer een thuiswedstrijd. Brazilie zit vol met oud nazis.
Zombies FTWquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Leatherface het volgende:
Flikker toch met je zilver met een gouden randje. Dood zijn maar toch een klein beetje levend bestaat toch ook niet? Of zakken voor een examen maar toch een klein beetje slagen?
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Leatherface het volgende:
Flikker toch met je zilver met een gouden randje. Dood zijn maar toch een klein beetje levend bestaat toch ook niet? Of zakken voor een examen maar toch een klein beetje slagen?
Kunnen ze naar het tweelingendorpje van Mengele gaan voor synchroonsporten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
ok, ik ben wat rustiger nu. Ik excuseer me voor mijn idiote posts. Ik sluit me bij deze mooie post aan. Goed gezegd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.
Zilver winnen is een prima prestatie, daar niet van. Maar ze hebben een finale verloren. Dan kun je niet spreken over een klein beetje goud. Nee, gewoon runner-up. Klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |