Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
quote:
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Yonjuuni het volgende:
6-6-8 is ook een mooie medaillescore.
Mee eens, belachelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Vreemd dat je gewoon achter het doel langs mag lopen en daarna gelijk verder gaan
Jeetje, hoeveel wordt Az - Ajax morgen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Maver24 het volgende:
hoe raar , had echt een gevoel dat dit ging gebeuren, raar maar waar
Omdat de 3 - 1 dan zeker is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Sasman het volgende:
Waarom geen vliegende keep gelijk Belgen graag doen?
We hebben nog drie minutenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Steve het volgende:
Ik vind Nederland ook niet goed spelen. Erg jammer. Dit gaat 'm niet meer worden.
Daardoor stond hij ook vrij.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef LWD-Godius het volgende:
Typische Nederland - Duitsland wedstrijd.
volgens mij heeft geen enkele speler dat gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
dit gingen ze wel even winnen, righthoogmoedig gelul altijd als NL eens iets wint
Duitsland is gewoon beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kutnederlandbij elke sport hetzelfde liedje, ubergoed wanneer het niet cruciaal is, maar wanneer het echt moet, altijd kankerhard falen. 2010 anyone?
De vrouwen gisteren niet gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kutnederlandbij elke sport hetzelfde liedje, ubergoed wanneer het niet cruciaal is, maar wanneer het echt moet, altijd kankerhard falen. 2010 anyone?
Die gaan echt niet keihard los op het winnen van zilver. Over een week misschien, maar vanavond niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof ze minder hard gaan los met zilver in het HHH![]()
![]()
hockey feestje a gogo
![]()
oh bedankt, bij mij staat er geen tijd op het schermquote:
Dan moet je een voetje of een tippin hebbenquote:
Net als Vos, Kromo, vrouwenhockey, zeilen, Epke, wat een falers!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vrouwen doen het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
100% mee eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Dan moet die klootzak er maar niet voor duiken
Zeikerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
"Kromo"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Net als Vos, Kromo, vrouwenhockey, zeilen, Epke
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als iets nou een slecht voorbeeld van je stelling is, is het wel de WK finale van 2010quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 22:19:53BAM 2-2 laatste minuut op BBC3! reageer retweet
spoilerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 22:19:53BAM 2-2 laatste minuut op BBC3! reageer retweet
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want we doen het geweldig
Wat niet dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want we doen het geweldig
Op basis van de tweede helft ja.quote:
Maar goud verlorenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
YES WE HEBBEN ZILVER GEWONNEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
En het wordt morgen niet herhaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef wdn het volgende:
Jammer
Maar eerlijk gezegd wel terecht.
1 voordeel: we hoeven de uitreiking NIET te kijken
Keek ik anders ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef wdn het volgende:
Jammer
Marathonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Jammer jongens , volgende keer beter.
Morgen :
Finale super cup Duitsland Bayern munchen - Borussia Dortmund
AZ-Ajax
de rest weet ik niet meer.
Eredivisie samenvattingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef wdn het volgende:
Jammer
Geweldig man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
YES WE HEBBEN ZILVER GEWONNEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
Omdat je een wedstrijd moet winnen daarvoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Zilver is de kutste medaille die er is.
Met Brons ben je nog blijer.
Oh is die begonnen? helemaal gemistquote:
Uh nee, dit was nou een echte wedstrijd.quote:
hadden wel mooie sc conversie tot vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Takema is de enige die nu blij is.
Nee ik hou van voetbalquote:
6-6-8 zo uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Gitank2 het volgende:
Schade marmelade..
Zilver en Goud 6-6 nu toch?
Rustig aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Keauning het volgende:
Gvd wat heb ik toch een hekel aan die lelijke schijtmoffen![]()
![]()
Ja prima gedaan toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Gitank2 het volgende:
Schade marmelade..
Oke, weet ik dat ook weer. Bedankt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, dit was nou een echte wedstrijd.
Ja zeker hier, omdat je dan die wedstrijd gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Is allang geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Lemans24 het volgende:
Nu nog een finale 4x100 meter, kan het beter?
die is al geweest hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Lemans24 het volgende:
Nu nog een finale 4x100 meter, kan het beter?
Eddy heeft altijd gelijk. Nogmaals bewezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Guard het volgende:
Zoals Eddy vanmiddag al zei: Angstgegner is niet voor niets een duits woord...
psv maakt nou juist de avond nog een beetje leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Nederland verloren, klote avond..
Yep en 8 bronsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Gitank2 het volgende:
Schade marmelade..
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 22:20:572-1. En wie begon er vlak daarvoor weer te spelen? @Kleintje_pils En bedankt, mannen! reageer retweet
Met hockey wel. Met een atletiek onderdeel win je zilver en kun je toch blij zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Morgen verrassing bij mountainbiken....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en 8 brons
Mooie eindstand.
MTB zitten alleen nog nederlanders inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog waterkansjes op de laatste dag?
Overigens: Kromo draagt de vrag![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder alles goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En over 4 jaar speelt Duitsland weer een thuiswedstrijd. Brazilie zit vol met oud nazis.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef muzas het volgende:
En nu opstralen met die spelen. Ik wil eredivisie zien.
Kromoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
O n m o g e l i j kquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Jamaica wint in een nieuw WR.
Ja. Ik vond dat Epke of Florian 'm moest dragenquote:
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ik vond dat Epke of Florian 'm moest dragen
Churandyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Thomas-sama het volgende:
zilver gewonnen of goud verloren?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En over 4 jaar speelt Duitsland weer een thuiswedstrijd. Brazilie zit vol met oud nazis.
Zombies FTWquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Leatherface het volgende:
Flikker toch met je zilver met een gouden randje. Dood zijn maar toch een klein beetje levend bestaat toch ook niet? Of zakken voor een examen maar toch een klein beetje slagen?
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Leatherface het volgende:
Flikker toch met je zilver met een gouden randje. Dood zijn maar toch een klein beetje levend bestaat toch ook niet? Of zakken voor een examen maar toch een klein beetje slagen?
Kunnen ze naar het tweelingendorpje van Mengele gaan voor synchroonsporten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
ok, ik ben wat rustiger nu. Ik excuseer me voor mijn idiote posts. Ik sluit me bij deze mooie post aan. Goed gezegd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.
Zilver winnen is een prima prestatie, daar niet van. Maar ze hebben een finale verloren. Dan kun je niet spreken over een klein beetje goud. Nee, gewoon runner-up. Klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal wel zo dat je na een tijd wel redelijk blij met zilver kan zijn. Maar nu is het toch het verliezen van goud. Zo zullen ze dat zelf voelen. Betekend uiteraard niet dat het falers zijn, want dat zijn ze niet.
Dat welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Echt he, mensen die "moffen" of "nazis" zeggen zijn i.m.o. net zo triest als de mensen die ze bedoelen
Ah, je geeft dus toe dat moffen triest zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Echt he, mensen die "moffen" of "nazis" zeggen zijn i.m.o. net zo triest als de mensen die ze bedoelen
Dank je. Welke idiote posts?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
ok, ik ben wat rustiger nu. Ik excuseer me voor mijn idiote posts. Ik sluit me bij deze mooie post aan. Goed gezegd!
De "moffen" als in "leiders tijdens de oorlog" wel ja. Dat is namelijk wat wordt bedoeld ("... mensen die ze bedoelen").quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ah, je geeft dus toe dat moffen triest zijn.
23.05quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet of ik zometeen PSV kan zien falen op NL1?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ah, je geeft dus toe dat moffen triest zijn.
Zo laat pasquote:
Precies. Het jammer is altijd dat je op dit moment niet het gevoel van voor het toernooi hebt. Want dan waren ze heel blij geweest met zilver, omdat de verwachtingen iets minder waren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zilver winnen is een prima prestatie, daar niet van. Maar ze hebben een finale verloren. Dan kun je niet spreken over een klein beetje goud. Nee, gewoon runner-up. Klaar.
En dat gaan ze nu ook zo vinden. Voor het toernooi waren ze niet eens een beetje favoriet, dus ze hebben het boven verwachting goed gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonderland is er niet bij morgen, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Echt he, mensen die "moffen" of "nazis" tegen Duitsers zeggen zijn i.m.o. net zo triest als de mensen die ze bedoelen
Ja ik gebruikte 1x het K-woord en dat vind ik van anderen ook altijd walgelijk. Dus dat was niet netjes van me. Van het woord moffen distantieer ik me niet, want dat zijn het gewoonquote:
Oh, dan is Kromo een solide keus jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonderland is er niet bij morgen, volgens mij.
Het zijn topsporters, die zijn hier echt nog een hele tijd ziek van. Het besef dat ze zilver hebben gewonnen komt later pas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat gaan ze nu ook zo vinden. Voor het toernooi waren ze niet eens een beetje favoriet, dus ze hebben het boven verwachting goed gedaan.
Zal ook vast niet morgen zijn nee, maar met deze zilveren medaille is te leven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn topsporters, die zijn hier echt nog een hele tijd ziek van. Het besef dat ze zilver hebben gewonnen komt later pas.
eerst nog 100m en medaille uitreiking.quote:
Oh zo. Nou ja het blijf altijd lastig voor Nederland om van Duitsers te winnen. En het blijft natuurlijk wel een ongelooflijke kutgoal. Achter de goal langslopen en koekoek er opeens een binnenleggen. Het mag, maar het is wel kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.Het blijven stiekem toch moffen.
[..]
Ja ik gebruikte 1x het K-woord en dat vind ik van anderen ook altijd walgelijk. Dus dat was niet netjes van me. Van het woord moffen distantieer ik me niet, want dat zijn het gewoon![]()
Ik ga niet spreken over falers of chokers. Dat doe ik vrijwel nooit, zeker als ik de personen in kwestie niet persoonlijk ken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Het jammer is altijd dat je op dit moment niet het gevoel van voor het toernooi hebt. Want dan waren ze heel blij geweest met zilver, omdat de verwachtingen iets minder waren.
Dat zeg ik, dat zal uiteindelijk ook zo zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook vast niet morgen zijn nee, maar met deze zilveren medaille is te leven.
Ik had nog niet eens gezien dat ie achter de goal door sneakte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo. Nou ja het blijf altijd lastig voor Nederland om van Duitsers te winnen. En het blijft natuurlijk wel een ongelooflijke kutgoal. Achter de goal langslopen en koekoek er opeens een binnenleggen. Het mag, maar het is wel kut.
Ik denk dat ze wallen heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan is Kromo een solide keus ja
Falen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Dreassic het volgende:
En weer falen de mannen in een finale tegen een ploeg die ze in de groepsfase nog veslagen hebben na een briljante halve finale.
Tsja, het is Kooke, dan kun je helaas niet meer verwachten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ga niet spreken over falers of chokers. Dat doe ik vrijwel nooit, zeker als ik de personen in kwestie niet persoonlijk ken.
Maar kan zo'n commentator zich er niet bij neerleggen dat het gewoon zilver is en geen goud? Altijd dat vergoelijken.
Degenen die dat wel doen snappen ook vrij weinig van het hockey in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ga niet spreken over falers of chokers. Dat doe ik vrijwel nooit, zeker als ik de personen in kwestie niet persoonlijk ken.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Morthill het volgende:
Hoe kan het dat met een zilveren plak bij het mannenhockey, we denken dat we het toernooi afsluiten in mineur.Als iemand dat drie weken terug had gezegd, dan hadden we dat fantastisch gevonden
Nee, droeftoeters zoals jij zijn de reden voor de slechte mentaliteit in Nederland.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Falen?
Droeftoeters zoals jij zijn de pest in de samenleving
tja als jij blij kan zijn na een verloren finale tegen de duitsers...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Morthill het volgende:
Hoe kan het dat met een zilveren plak bij het mannenhockey, we denken dat we het toernooi afsluiten in mineur.Als iemand dat drie weken terug had gezegd, dan hadden we dat fantastisch gevonden
Dit is zeker waar. Door alle strubbelingen en het gehannes voorafgaand aan de Spelen had ik dit niet verwacht. In dat opzicht hebben ze het prima gedaan idd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Morthill het volgende:
Finale verliezen is altijd kut, ondanks dat ik ook zo getekend had een paar weken terug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Morthill het volgende:
Ik heb stevig staan vloeken net natuurlijk, nergens in die post zonder ik me uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja als jij blij kan zijn na een verloren finale tegen de duitsers...
Hehe, sterk... Thanksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Nee, droeftoeters zoals jij zijn de reden voor de slechte mentaliteit in Nederland.
Met dank aan de vrouwen van Indiaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nederland is sowieso nog steeds het beste hockeyland ooit qua prijzen en prestaties.
Ik heb de ballen verstand van hockey. Maar ik heb een hekel aan die uitdrukking in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degenen die dat wel doen snappen ook vrij weinig van het hockey in het algemeen.
Weet je de uitslag al?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet of ik zometeen PSV kan zien falen op NL1?
Oh mijn god.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
Ah de huldiging bij de mannen. Dat wordt weer de special extended version deluxe remastered van Chariots of Fire.
Ja dit gaat nog wel een kwartiertje duren.quote:
9-2, toch?quote:
Was het maar waar. Hij gaat gewoon op repeatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
Ah de huldiging bij de mannen. Dat wordt weer de special extended version deluxe remastered van Chariots of Fire.
Denk dat nl wel van aus had gewonnen trouwens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik denk ook dat Australie veel meer teleurgesteld is dan NL.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |