abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115498878
Oeps.
pi_115498966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:

[..]

xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
Mijn neefje is Turks en doet vwo (laatste jaar). Mijn Marokkaanse vriendin heeft vorig jaar haar gymnasium diploma gehaald. De zus van mijn Turkse kennis heeft gymnasium afgerond.

Doe niet zo idioot.

:(
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:41:08 #81
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115499039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:

[..]

xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
Dat had jij gedacht. Van die kutkinderen zitten overal. Het nadeel van op het vwo zitten is dat die kutkinderen ook een goed stel hersens hebben.
pi_115500051
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef unload het volgende:
Mijn survival gids
- Broek laag (ook korte)
- Nooit je oortjes vergeten (doe ik soms)
- sloop nooit iets van je zelf om ze te laten zien van oh wat ben ik stoer
- leen nooit maar dan ook echt NIKS uit, ben je kwijt na een lesuur
- neem deo mee na gym (word populairder van, ze lenen het graag van je)
- NEEM GEEN F***ING TUPPERWARE SPULLEN MEE VOOR JE ETEN (je wordt dik uitgelachen)
- zorg dat je iemand ken die in een hogere klas zit zodat die je huiswerk antwoorden kan regelen (moet alles van wiskunde eens uitprinten en aan een paar bruggers verkopen, hebben ze het makkelijk, en ik ben dan rijk)
- zorg voor alcohol op school uitjes, blijft altijd leuk

Dat is het wel wat ik met mn (mavo zit nu in de 3de) kop kan bedenken
:')
  maandag 13 augustus 2012 @ 04:14:36 #83
380575 sleepingatm
Ik ben bezet, dames.
pi_115501272
draag pokemon t-shirts, wees fresh, wees anders, wees relaxed. (8>
pi_115501387
quote:
Mijn survival gids
- broek laag (ook korte)
- nooit je oortjes vergeten (doe ik soms)
- NEEM GEEN F***ING TUPPERWARE SPULLEN MEE VOOR JE ETEN (je wordt dik uitgelachen)
- zorg dat je iemand ken die in een hogere klas zit zodat die je huiswerk antwoorden kan regelen (moet alles van wiskunde eens uitprinten en aan een paar bruggers verkopen, hebben ze het makkelijk, en ik ben dan rijk)

behalve die twee dik gedrukte zou ik je aanraden niks van dit lijstje op te volgen :')
pi_115501440
Sla zwakkeren in elkaar. Scheld leraren uit en laat zien dat je stoer bent. Merkkleding is heel belangrijk, buitenkant is belangrijker dan binnenkant. Scheld meisjes uit voor hoer als ze niet met ze je willen zoenen. Op schoolfeesten moet je drank mee smokkelen en lekker dronken chicks hosselen. Neem altijd voor de zekerheid één stekenwapen mee, als je ruzie hebt met negers die sterker dan jou zijn steken waar je ze kan steken. Conciërges zijn onderdanig, spreek ze nooit aan met U en gooi eten op de grond, ze worden toch betaald om het op te ruimen? In het fietsenhok beginnen met roken, blowen is ook goed maar dat moet dan wel met de bovenbouw, krijg je gelijk goede contacten mocht je ooit ruzie hebben. Vechten is goed maar zorg ervoor dat je niet gepakt word.

Probeer vooral niet jezelf te zijn maar doe wat anderen van je verwachten dan komt het helemaal goed. Kleedtips? Gebruik deze site: http://www.mooiboy.com/. Maar blijf wel up-to-date met de nieuwe mode. En denk vooral aan je steekwapen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door RensAjacied op 13-08-2012 05:58:55 ]
AFCA!
  maandag 13 augustus 2012 @ 05:51:24 #86
381955 unload
bacon is the answer
pi_115501513
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:38 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

behalve die twee dik gedrukte zou ik je aanraden niks van dit lijstje op te volgen :')
Denkje dat ze serieus waren, want dat zijn ze niet
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:44:59 #87
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115502274
koop een middel om je penis enorm te laten worden.
organiseer een groepsmasturbatie en laat zien dat JIJ de grootste hebt.

daarbij kan je nu het nog vakantie is, misschien spiermassa kweken? gewoon iedereen slaan die het niet leuk vindt dat jij vrienden wil worden. :P
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115502554
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Meloewa het volgende:
heb je eastpak tas? anders tel je nier hoowr
En dan uiteraard een deel van de E wegtekenen met pen zodat er Lastpak staat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:02:15 #89
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_115504946
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef Beach het volgende:

[..]

Deze man weet _O_
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_115512482
Niet achter mensen aanlopen, tenzij je niet weet waar het lokaal is.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:43:44 #91
305371 Faaluser
Oeh! It gets dark!
pi_115517046
Aah, de brugklas. Ben helaas nét van de middelbare school af, maar ik kon er altijd heerlijk om die stuntelige bruggers lachen. Toen ik zelf nog in de eerste zat hield ik me in het begin veel te veel bezig met wat stoer was en wat niet. Achteraf gezien best jammer dat ik me om zulke triviale zaken druk kon maken, want later kom je er wel achter dat jezelf zijn ook gewoon prima is. Verder denken de meeste bruggers dat we nog in 2006 leven en dragen hun tas op hun kont. Dit kan echter écht niet meer, bovendien is er dan ook minder kans dat mensen je tas van je rug af trekken met die 'flappertjes'. Oh, en vraag gewoon meteen om 'verkering' aan de mooiste chick die je ziet. Ze zeggen toch tegen alles volmondig 'ja' en je kan ook meteen tegen iedereen zeggen dat je Angeliek hebt gedaan. Instant-vrienden, dus.

quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef Beach het volgende:

[..]

Dit staat 5 jaar later nog steeds op mijn tas die ik nog regelmatig draag. :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:46:09 #92
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_115517161
Kweek spieren, wordt alpha.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:01:59 #93
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_115517842
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef BMS-THAD het volgende:
Kweek spieren, wordt alpha.
Dit, nu beginnen met krachttraining en zo een beachboy look krijgen gaat je de komende jaren echt helpen. Als ik de tijd kon terugdraaien had ik het gedaan!
Paardelul !!!
pi_115520111
Gewoon lol maken in de klas/geen huiswerk maken/spijbelen met matties. 1e en 2e klas van middelbare school is gewoon onzin dus niet te serieus nemen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:03:32 #95
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_115520396
quote:
Mijn survival gids
- broek laag (ook korte)

Tsja. :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:11:47 #96
372503 Trolllollol
kut gebruikersnaam heb ik
pi_115520678
Bovendien bestaat de mavo niet meer
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:33:57 #97
381955 unload
bacon is the answer
pi_115523579
quote:
16s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:11 schreef Trolllollol het volgende:
Bovendien bestaat de mavo niet meer
ik weet dat ook wel maar dat kinkt beter dan vmbo-t

zijn de enigste die ik meen, de rest waren er gwn bij geplaatst voor de lol
pi_115523616
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 05:51 schreef unload het volgende:

[..]

Denkje dat ze serieus waren, want dat zijn ze niet
:')
pi_115524774
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:33 schreef unload het volgende:

[..]

ik weet dat ook wel maar dat kinkt beter dan vmbo-t

zijn de enigste die ik meen, de rest waren er gwn bij geplaatst voor de lol
Misschien dat je op het vmbo je spul kwijt bent na het uitlenen maar bij ons was dat echt niet zo.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:02:52 #100
381955 unload
bacon is the answer
pi_115524876
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Misschien dat je op het vmbo je spul kwijt bent na het uitlenen maar bij ons was dat echt niet zo.
verschilt ook aan wie het je het uitleent, bij sommige kan je het wel doen en bij de ander niet
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:20:37 #101
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_115536516
luister ts, dit is wat je doet: Op je eerste schooldag loop je met de stoerste blik die je hebt de school in. Je geeft hockeychick Maartje uit 5B een flinke klets op d'r reet en loopt nonchalant door. ( Geef haar geen aandacht ook al scheld ze je uit)

Vervolgens loop je naar je klas, tegen elke mooiboy uit hogere klassen die langslopen zeg je op nonchalante wijze "yo alles goed man" het maakt niet uit wat ze terug zeggen, jij reageert met: "oke, spreek je zaterdag man", doe alsof je ze kent. Nonchalant zijn is de sleutel ts, je zult al merken dat de kinderen uit je klas met respect naar je kijken.

De volgende stap is gym. De plek waar de jongens van de mannen onderscheiden worden, vaak wordt gedacht dat je goed moet zijn in sport om populair te zijn, ten onrechte. Als je goed ben in sport is dat mooi meegenomen, zo niet; niet getreurd mijn kleine wulp. Waar het allemaal om draait bij gym is de kleedkamer, hier is jouw speelplaats, hier moet jij de baas zijn.

Nu hoor ik jou vragen: Hoe doe ik dat dan Sensai? Nou, dit doe je zo: Je loopt naar Timmy toe (klein jongetje, moeder kamt zijn blonde potkapsel elke dag voordat ze zijn broodtrommeltje vult met 2 boterhammen en een appel). Je wacht tot Timmy in z'n ballenknijper staat, nu pak je al zijn kleren (inclusief gymkleding) en je loopt naar de wc en flikkert zijn kleren er in. Nu zal Timmy waarschijnlijk te schijterig zijn om er iets aan te doen, dus je roept hem. Timmy kijkt naar de wc en ziet zijn goedkope kleding in de wc liggen, zonder iets te zeggen geef je hem een klap op zijn oog. Nu zal Timmy beginnen te huilen maar aangezien het zijn eerste week is op school kan Timmy niemand om hulp vragen. Je pakt hem bij zijn keel en dwingt hem om over zijn kleren heen te pissen (dit met verheven stem). Timmy zal weigeren, dus je doet het zelf. Je pist timmy ze kleren zeiknat.

Vervolgens loop je naar de rest van de jongens toe die de show zojuist aanschouwd hebben, op rustige toon zeg je: "Als jullie niet hetzelfde willen ondergaan houden jullie beter je bek."

Gefeliciteerd, je bent nu het alpha mannetje.

Geen dank.

[ Bericht 0% gewijzigd door TWO_FINGERZ op 13-08-2012 23:28:38 ]
pi_115536933
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Controleer tijdens het broodje eten in de pauzes of terwijl je nog in de klas zit in welk lokaal je moet zijn voor de volgende les.

Bruggers verplaatsen zich in hordes en het komt heel vaak voor dat ze dan midden op de trap denken 'Waar moeten we eigenlijk heen?' en met z'n allen stil gaan staan zodat niemand er langs kan. Doodirritant.
Ja en dan komen stoere 3 de jaars die brugbie gaan doen:D
pi_115543344
Gewoon altijd recht voor uitkijken, stoer om je heen kijken, en gewoon de stille man wezen, zo word je mysterieus en komen mensen op je af, en je moet gewoon koel blijven wat ze ook zeggen..

Ik hete ''stille man'' op school ja toch
pi_115566433
Gewoon jezelf zijn en schijt hebben aan wat andere denken. Probeer boven bouwers niet uit te dagen. :P
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:03:52 #105
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_115574281
Gewoon allemaal stoere dingen zeggen en als je dan slechte reacties krijgt zeggen dat t een grapje is, vraag maar aan unload :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:04:33 #106
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_115586505
Hetrugtasidee,

Ik ken de tijd nog goed dat het *mode* was om je rugzak op half 42 te dragen. Nooit aan meegedaan, en heb altijd contacten gehouden, ben nooit gepest, en was dan het alpha mannetje niet, om het maar zo te zeggen, maar kon het met iedereen goed vinden.

Ik zou gewoon jezelf zijn. Ga niet express aanwezig zitten doen, en mochten ze je een teringlijer vinden, niets van zeggen. Wacht het goede moment af en pak ze 3 keer zo hard terug.

Als je gewoon jezelf bent, goed socialized met de klas, komt t echt wel goed.
Tadumtiedum.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:22:49 #107
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_115586794
Wees gewoon jezelf, maar zorg dat je meteen een beetje reputatie opbouwt. Hoeft niet door stoer gedrag, je kunt ook gewoon veel grappen maken ofzo. Als je in de brugklas een nerdje was, blijf je tot en met het laatste jaar gewoon het nerdje.

En zorg dat je NOOIT een (negatieve) bijnaam krijgt, die blijft voor eeuwig plakken.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:31:52 #108
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_115714546
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Sorry maar ik zie persoonlijk toch wel ergens een verband.

En school is ook niet je vijand hoor, die willen ook gewoon dat je op je huidige niveau kan presteren.
Eey gappie, op vwo deed ik die shit ook. Nooit tekorten gehad, ga genieten van je leven op de middelbare school. Leren doe je na je 16e maar.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:35:58 #109
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_115714620
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
luister ts, dit is wat je doet: Op je eerste schooldag loop je met de stoerste blik die je hebt de school in. Je geeft hockeychick Maartje uit 5B een flinke klets op d'r reet en loopt nonchalant door. ( Geef haar geen aandacht ook al scheld ze je uit)

Vervolgens loop je naar je klas, tegen elke mooiboy uit hogere klassen die langslopen zeg je op nonchalante wijze "yo alles goed man" het maakt niet uit wat ze terug zeggen, jij reageert met: "oke, spreek je zaterdag man", doe alsof je ze kent. Nonchalant zijn is de sleutel ts, je zult al merken dat de kinderen uit je klas met respect naar je kijken.

De volgende stap is gym. De plek waar de jongens van de mannen onderscheiden worden, vaak wordt gedacht dat je goed moet zijn in sport om populair te zijn, ten onrechte. Als je goed ben in sport is dat mooi meegenomen, zo niet; niet getreurd mijn kleine wulp. Waar het allemaal om draait bij gym is de kleedkamer, hier is jouw speelplaats, hier moet jij de baas zijn.

Nu hoor ik jou vragen: Hoe doe ik dat dan Sensai? Nou, dit doe je zo: Je loopt naar Timmy toe (klein jongetje, moeder kamt zijn blonde potkapsel elke dag voordat ze zijn broodtrommeltje vult met 2 boterhammen en een appel). Je wacht tot Timmy in z'n ballenknijper staat, nu pak je al zijn kleren (inclusief gymkleding) en je loopt naar de wc en flikkert zijn kleren er in. Nu zal Timmy waarschijnlijk te schijterig zijn om er iets aan te doen, dus je roept hem. Timmy kijkt naar de wc en ziet zijn goedkope kleding in de wc liggen, zonder iets te zeggen geef je hem een klap op zijn oog. Nu zal Timmy beginnen te huilen maar aangezien het zijn eerste week is op school kan Timmy niemand om hulp vragen. Je pakt hem bij zijn keel en dwingt hem om over zijn kleren heen te pissen (dit met verheven stem). Timmy zal weigeren, dus je doet het zelf. Je pist timmy ze kleren zeiknat.

Vervolgens loop je naar de rest van de jongens toe die de show zojuist aanschouwd hebben, op rustige toon zeg je: "Als jullie niet hetzelfde willen ondergaan houden jullie beter je bek."

Gefeliciteerd, je bent nu het alpha mannetje.

Geen dank.

zwart is ja doen
zwart is niet doen.

echte mannen laten in de kleedkamer gewoon zien dat ze al een fikse bos onkruid op de ballen hebben op hun 11e :7
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:51:16 #110
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_115714977
Wees gewoon jezelf, en doe aardig tegen iedereen, ongeacht hoe ze eruitzien of hoe ze zich gedragen. Maak jezelf als het ware diplomatiek onschendbaar, werkt altijd het beste. Liever vriendjes met iedereen zijn, en iedereen die aardig terug doet, dan constant op je tenen moeten lopen,

Probeer niet te roddelen of wat dan ook, en doe gewoon ontzettend goed je best met huiswerk, leerwerk en let goed op in de lessen. Het is namelijk ook wel handig om eventueel een niveau omhoog te gaan, of goed te presteren op je eigen niveau.

En géén sandalen met sokken. En géén Nickelson, of Adidas slippers met sokken.
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:13:59 #111
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_115775950
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:51 schreef Brannagh het volgende:

En géén sandalen met sokken. En géén Nickelson, of Adidas slippers met sokken.
En géén kipling tas.
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:15:19 #112
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_115775996
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef Totaalzinloos het volgende:

[..]

En géén kipling tas.
Inderdaad, dan kan je alles wat je zou willen bereiken wel op je buik schrijven.
En géén Airmax, géén vage gymschoenen of wandelschoenen, gewoon simpele sneakers, zorg gewoon dat je niks aan hebt waar mensen commentaar op zouden kunnen hebben.
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:22:24 #113
381942 klakkiemakkiesakkie
klakkiemakkiesakkie Ondertitel
pi_115776216
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:15 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Inderdaad, dan kan je alles wat je zou willen bereiken wel op je buik schrijven.
En géén Airmax, géén vage gymschoenen of wandelschoenen, gewoon simpele sneakers, zorg gewoon dat je niks aan hebt waar mensen commentaar op zouden kunnen hebben.
. ik draag airmax en heb nog nooit commentaar gekregen...
psn: Zkweelur
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:18:32 #114
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_115779742
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:22 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:

[..]

. ik draag airmax en heb nog nooit commentaar gekregen...
En op welk niveau zit je?
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:12:35 #115
pi_115781545
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef Brannagh het volgende:

[..]

En op welk niveau zit je?
. mavo
psn: Zkweelur
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:12:57 #116
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_115781553
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:

[..]

. mavo
Dan zeg ik niks :+
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:46:07 #117
pi_115782781
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dan zeg ik niks :+
. nee zeg maar ^^