En dat heb ik gewetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
je moet in de brugklas gewoon niet te anders zijn want voor je het weet ben je het pispaaltje
Mijn neefje is Turks en doet vwo (laatste jaar). Mijn Marokkaanse vriendin heeft vorig jaar haar gymnasium diploma gehaald. De zus van mijn Turkse kennis heeft gymnasium afgerond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
Dat had jij gedacht. Van die kutkinderen zitten overal. Het nadeel van op het vwo zitten is dat die kutkinderen ook een goed stel hersens hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef unload het volgende:
Mijn survival gids
- Broek laag (ook korte)
- Nooit je oortjes vergeten (doe ik soms)
- sloop nooit iets van je zelf om ze te laten zien van oh wat ben ik stoer
- leen nooit maar dan ook echt NIKS uit, ben je kwijt na een lesuur
- neem deo mee na gym (word populairder van, ze lenen het graag van je)
- NEEM GEEN F***ING TUPPERWARE SPULLEN MEE VOOR JE ETEN (je wordt dik uitgelachen)
- zorg dat je iemand ken die in een hogere klas zit zodat die je huiswerk antwoorden kan regelen (moet alles van wiskunde eens uitprinten en aan een paar bruggers verkopen, hebben ze het makkelijk, en ik ben dan rijk)
- zorg voor alcohol op school uitjes, blijft altijd leuk
Dat is het wel wat ik met mn (mavo zit nu in de 3de) kop kan bedenken
behalve die twee dik gedrukte zou ik je aanraden niks van dit lijstje op te volgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef unload het volgende:
Mijn survival gids
- broek laag (ook korte)
- nooit je oortjes vergeten (doe ik soms)
- NEEM GEEN F***ING TUPPERWARE SPULLEN MEE VOOR JE ETEN (je wordt dik uitgelachen)
- zorg dat je iemand ken die in een hogere klas zit zodat die je huiswerk antwoorden kan regelen (moet alles van wiskunde eens uitprinten en aan een paar bruggers verkopen, hebben ze het makkelijk, en ik ben dan rijk)
Denkje dat ze serieus waren, want dat zijn ze nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
behalve die twee dik gedrukte zou ik je aanraden niks van dit lijstje op te volgen
En dan uiteraard een deel van de E wegtekenen met pen zodat er Lastpak staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Meloewa het volgende:
heb je eastpak tas? anders tel je nier hoowr
Deze man weetquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan uiteraard een deel van de E wegtekenen met pen zodat er Lastpak staat.
Dit staat 5 jaar later nog steeds op mijn tas die ik nog regelmatig draag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan uiteraard een deel van de E wegtekenen met pen zodat er Lastpak staat.
Dit, nu beginnen met krachttraining en zo een beachboy look krijgen gaat je de komende jaren echt helpen. Als ik de tijd kon terugdraaien had ik het gedaan!quote:
Tsja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef unload het volgende:
Mijn survival gids
- broek laag (ook korte)
ik weet dat ook wel maar dat kinkt beter dan vmbo-tquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:11 schreef Trolllollol het volgende:
Bovendien bestaat de mavo niet meer
quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:51 schreef unload het volgende:
[..]
Denkje dat ze serieus waren, want dat zijn ze niet
Misschien dat je op het vmbo je spul kwijt bent na het uitlenen maar bij ons was dat echt niet zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:33 schreef unload het volgende:
[..]
ik weet dat ook wel maar dat kinkt beter dan vmbo-t
zijn de enigste die ik meen, de rest waren er gwn bij geplaatst voor de lol
verschilt ook aan wie het je het uitleent, bij sommige kan je het wel doen en bij de ander nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien dat je op het vmbo je spul kwijt bent na het uitlenen maar bij ons was dat echt niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |