xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zorg dat je oplet in de klas. Laat al die putjesscheppers-in-spe maar "populair" doen; aan het eind van de rit lach jij harder.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Tropanzia het volgende:
Je penis showen aan een willekeurige lerares Frans.
Wordt altijd gewaardeerd btw.
Met een lucifer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, wij staken brugjes met pokemonshirtjes altijd in de fik xDDDD
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, wij staken brugjes met pokemonshirtjes altijd in de fik xDDDD
ik ook en dan lache giere brulle als de concierge iets moest snijbrande xDquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die stopte ik altijd in mijn aars.![]()
![]()
al je boeken dus want huiswerk is voor nerds met pokemonshirtsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Rummikub het volgende:
Sjouw niet elke dag al je boeken mee, gooi in je kluisje waar je geen huiswerk voor hebt.
1 VWO is zo makkelijk dat die er wel gewoon zijn. Tot en met vwo 3 zullen dt soort types afvallen, behalve marokkanen. Die zijn er niet op VWOquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
korte broek is uit den boze
maar check wat de "populaire" gasten uit je klas doen, als ze allemaal een korte broek aan hebben kan het wel
Of je al je huiswerk maakt of maar voor een paar vakken of helemaal niet, dat moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
al je boeken dus want huiswerk is voor nerdssss
behalve de populaire want die doen gewoon niets en halen alles door swagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Of je al je huiswerk maakt of maar voor een paar vakken of helemaal niet, dat moet iedereen zelf weten.
Klopt, als je gelukt hebt val je in die categoriequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
behalve de populaire want die doen gewoon niets en halen alles door swag
ja maar gelukkig niet iedereen want dan is er niemand meer om te peste enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Klopt, als je gelukt hebt val je in die categorie
kneusje waarvan zijn moeder elke dag warmer dan 15C een korte broek klaarlegde meldt zichquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]___!
Koop een grote kipling tas dat is echt superhandig! Liefst een blauwe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |