Mits bedoel je denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:03 schreef Anno2012 het volgende:
Succes TS, geniet er van. De komende 4/5/6 jaar worden waarschijnlijk de leukste jaren van je leven. Tenzij je niet gepest,etc word.
Sorry maar ik zie persoonlijk toch wel ergens een verband.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:15 schreef tomy800 het volgende:
Mainstream tip: Wees gewoon jezelf![]()
Serieuze tip: HW maken hoeft niet, leren is wel belangrijk want dan hoef je eind periode lekker niks te doen (tenzij je in examenjaar zit) en dan kan je ook nog eens zien hoe al je vrienden of klasgenoten strijden om hun tekorten weg te halen.
Geloof me school wilt je heel graag naaien en je om 0.1 punt minder na een lager niveau brengen (Ging van havo/vwo na mavo vanwege 5,9 gemiddeld en 2 tekorten :$, ik baalde ervan en sindsdien zit ik op 4 (net over) Mavo niks te doen en te leren op laatste 2 dagen en sta daarom 6,5 gemiddeld en ga me examen jaar in met 4 zeventjes en 1 acht.).
Maar teveel doen is ook niet nodig en je sociale contacten zijn minstens even belangrijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie persoonlijk toch wel ergens een verband.
En school is ook niet je vijand hoor, die willen ook gewoon dat je op je huidige niveau kan presteren.
Het is per persoon afhankelijk hoeveel huiswerk hij of zij moet maken om alles te begrijpen, maar het lijkt me handig om in de brugklas te beginnen met veel huiswerk te maken. Je kan het altijd nog afbouwen op een later tijdstip.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar teveel doen is ook niet nodig en je sociale contacten zijn minstens even belangrijk.
Dadelijk krijgen we ook nog een subforum voor kleuters en peutersquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
BRUGKLAS?
De FOK!kertjes worden steeds jonger joh, nu al op 11-jarige leeftijd
Hoe moet het anders dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Trolllollol het volgende:
[..]
Nee zijn papa, broers en oom hebben de directie bedreigd
bedoelde het zo van dat het zo hoort, maar grap dus niet echt geslaagdquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Trolllollol het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zorg dat je oplet in de klas. Laat al die putjesscheppers-in-spe maar "populair" doen; aan het eind van de rit lach jij harder.
En je telefoon ook. Evenals je walkman.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En je telefoon ook. Evenals je walkman.
Zorg dat je vooraan in de klas komt te zitten, dan kun je de leraar beter verstaan zonder storende bijgeluiden van de populairtjes.
Thuis maak je eerst je huiswerk en dan ga je pas buitenspelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |